Jump to content

hunkpapa

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hunkpapa

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 8.05.1971

Profile Information

  • Кара
    accord 2.0 tdi 97g Yamaha Vstar 1100
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas
  1. И при мен искаха да сменят шарнирите с носачите щото били оригинални но в друг сервиз се оказа че можегат да ми сменят само шарнирите
  2. 200 и можеше още ама вече беше на 4500 оборота и се отказах.....печка
  3. Някой знае ли дали кожен салон от Роувър 620сди става за Хонда Акорд2.0тди и корите на вратите
  4. И при мен го имаше това включване и изключване на компресора когато загрее колата и се наложи да вися по светофари.Даже в няколко случая беше ми започнало да духа топло от климатика.Първо измих радиатор(кондензатора) на една автомивка с водоструйка(не пароструйка)и проблема се пооправи но пак се появяваше.Изчезна след като ми смениха ресивъра срещу 55 лева.
  5. Послушай този колега ако нямаш възможност да я покараш преди голямото пътуване.Аз имам горчив опит.
  6. Извън градско между 4.5 5.5.Градско 9-11.Основно 2км до работа и обратно рано сутрин и вечер.Надявам се лятото да е значително по малко.Пък и сега си правя разни експерименти.Първо я карах като превключвах на горна предавка на максимално ниски обороти.Даде ми твърдо 10.После пробвах да сменям около максималния въртящ момент засякох 9.Сега в най-големите студове11.Последно прочетох че дизела се карал на ниски обороти докато загрее и после започваш да превключваш на по високи обороти.Сега и така ще пробвам.С една дума все още търся най-икономичното градско и не че съм за 5 лв просто ми е интересно.Пък и на някои колеги им гори 6 най-много 7 а това вече е разлика от 10лв което ме кара да мисля че може да имам и някакъв проблем но пък той щеше да си проличи и на извън градския разход предполагам.Винаги засичам пълно-пълно на една и съща колонка.Поздрави на всички.
  7. Проблема се получи преди големите студове.Благодаря за мнението колега
  8. И на двете места ми казаха че ако има блокирал амортисьор те не могат да го установят без разглабяне.В Хонда казаха че наистина им се струва по твърда от нормалното но при прегледа не си личало да има нещо за смяна
  9. Ходих в сервиза на Хонда.Казаха ми че единия амортисьор е текнал но всичко друго е наред и даже че още не трябва да сменям нищо.На шок теста също казаха че амортисьорите са наред.Ходих и в друг сервиз казаха че всичко е наред.Моето впечатление е след като изклатих няколко коли на място и един джип че моята е прекалено твърда отзад почти няма никакъв ход а в началото не беше така и единствения вариант е да имам блокирал амортисьор.Не виждам какво друго да направя освен да ги сменям
  10. Aз наистина минавам много бавно но в началото всичко си беше нормално.Възможно ли е пружините да омекнат толкова рязко
  11. Първо искам да поздравя всички защото съм тук от скоро и да им пожелая успешна и безаварийна нова година.Купих си Акорд 2.0тди преди 2 месеца и много му се радвам но като всяка 14 годишна кола не може без проблеми.В началото всичко беше перфектно във возията(по моите разбирания),но сега стана гадно отзад.И то само на железните легнали полицаи.Колкото и бавно да мина имам чувството че задната част на колата пада от 1 метър.И не говоря за някакво тропане ами направо за удари в бъбреците. Получава се страхотен удар.Викам амортисьори ама като я натискам на място потъват и като се изправи заспиват изглеждат даже по добре от предните.Възможно ли е такова нещо да се получава от нещо друго или има вероятност амортисьорите все пак да си са смяна?
  12. и аз ще се радвам да разбера точно как става
  13. И аз се опитах да го сваля развих двете болчета мръдна малко в горния край и се запъна.....Подърпвам поклащам не ще повече достраша ме и си го върнах обратно.И си остана с изгорели крушки
  14. И от мен наздраве на всички маниаци.......сериозните хора вече сме напреднали с материалаИ през новата година безаварийно
×
×
  • Създай нов...