Jump to content

M. Petrov

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно M. Petrov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.2 дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Силистра

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. След като провериш наистина крушките дали са наред, не може ли тоя бушон примерно с поялник да му одебелиш крачетата за да уплътнят добре на пластините?
  2. Да логично е да е там проблема, но как се сменя понеже като гледам там няма много много място?
  3. Здравейте, имам нужда от малко помощ, колата ми е акорд 2.2 дизел фейслифт. От известно време почна да ми омаслява с двигателно масло от страната на ремъка. Лошото е, че явно е от някъде, където може да попадне на самият ремък и той го разхвърля навсякъде и прави всичко около него леш, чак на изолацията на капака има една линия точно над ремъка. Измих двигателя с водоструйка и препарат обаче не мога да разбера пък и няма много място да видя от къде е теча. Не е фрапантно понеже за 8к км съм долял около 500гр, но прави всичко на лайна и ме дразни, пък и няма гаранция, че няма да почне да тече повече. Давайте идеи!
  4. Току що наместих както трябва едната му крушка на късите, а се чудих защо не свети правилно, като се има в предвид, че съм слагал на предишните си хонди, които са по същият почти начин и пак съм сбъркал едната. Така, че първо, който има проблем да погледне това, а и като мисълта ти е само в наместването на пъпките наистина се чудя как съм объркал, понеже влиза доста плътно, но уви като мислим за 1000 неща, докато сменяме " една глупава крушка" стават грешки!
  5. А и още нещо, понеже ще купувам картер има ли разлики или на всички двигатели 2.2 стават?
  6. Здравейте, закарах моята хонда за смяна на верига, при свалянето на старата ми показаха, че беше се разтеглила, но и имаше нещо друго, част от банана беше счупена и стоеше в картера . До тук добре смениха комплект вериги, обтегачи и зъбни колела, накарах ги и да промият двигателя, че имаше мъзга на дъното на картера. След сглобяването са я запалили и е работила около 1ч. без проблемно, до като не се е чул лек шум и картера се е пукнал в частта точно срещу зъбчатката нверигата. Отидох и като смъкнахме картера видимо нищо нямаше вътре, което да е направило белята, имаше само 2-3 парченца от картера, а и самата дупка сякаш е от вън на вътре, но там минава само магарето и няма какво да удари за да пробие. Та въпросите ми са: Възможно ли е когато се чупи старият банан, парчето да удари картера и да го нарани достатъчно, че да се пукне след време, а и след монтаж и демонтаж все пак е имало затягания и осуквания най- вероятно? Пък и дупката е точно срещу болта, който стяга зъбчатката. Или от са го наранили външно по някакъв начин. От към двигателя всичко си е на мястото поне видимо, а и самият двигател не е угаснал на ход са я вкарали в сервиза и е изтекло около литър масло.
  7. След консултация с колегата Маркони от Русе, проблема най- вероятно е от скоростната кутия. Най- вероятно феродото на диска на 4та предавка си заминава и преплъзва. След като смених 3 литра от маслото ми се струва , че понамаля тресенето и сменя скоростите доста по- плавно. Ето малко снимки от смяната
  8. Хора друга муха ми влезе в главата сега, как мислите дали може да е от лагера на полуоската, защото лявото каре беше наистина много разбито и при ускорение предницата трепереше. Логично е от толкова вибрации полуоската да разбие първо този лагер, защото вътрешното каре влиза първо в него и после към скотостната кутия пък и аз съм глупак, защо не го смених като беше разглобена колата. Един "селкски: майстор ме наведе на тази идея, защото каза там на някаква друга кола от разбит такъв лагер тресяла предницата само на определена скорост( обороти), точно както моята. Сега го поръчвам да го сменя, някой сменял ли го е да каже дали трябва да махам черупката или ще мога на място да го махна, че болчетата са на такова мястя чеее...
  9. Не е от кардана днес го махнах и пак така. Незнам не ми бие на скоростна това като че ли на нещо разбито докарва и точно когато двигателя е в покой почва да играе. Другата седмица ще хода до Русе и може да я закарам там някъде. Ще видя колегата за тоя пич Маркони дали ще може да я види,
  10. Май няма да има смисъл да махам кардана. Днес забелязах, че тресе само на 4та предавка и между 1700 и 2100 об. м на другите предавки не го прави, а и също като задействам копчето на О/Д също не го прави. Май ще излезе нещо със скоростната , обаче в Силистренско нямам представа къде да закарам Хондата да я видя. Тука за едни накладки им нямам вяра пък за автоматична скоростна кутия незнам. Имам едно момче (майсторче) в предвид и утре ще ходя до Силистра, че съм на изпит за C+E и след това ще го посетя.
  11. Добре ако предположим, че е кутията не трябва ли да има някакви други признаци. Досега не съм забелязал никакъв проблем нито при смяна на скорости, нито при рязко ускорение сменя много плавно. За кардана дали ще е удачно да го махна и да видя дали прави така без него?
  12. Здравейте колеги, имам един проблем, който направо ми скъса нервите вече. Така първо колата е Хонда цр-в 1 ген. 147кс. автоматик десен волан. Та проблема е ,че когато се движа по равен път в населени места с равномерна скорост (нито подавам нито отнемам газта) се получават вибрации по цялото купе (понякога направо тресе) и се случва само като карам с 40 до 70 км.ч и като отнема леко педала спира или като подам газ. Немога да разбера от какво е смених: шарнири (TRW), биалетки, горни шарнири, вътрешно ляво каре(дясното уж е добре), ляв тампон на двигател (долен), кормилни накрайници, гумите са чисто нови Vredestein quatrack(балансирани ест.). Отзад дифа има масло проверявах макар, че леко привива като завия рязко, но ще сменя маслото. Моля помагайте!!!!
×
×
  • Създай нов...