Jump to content

niki_kara

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно niki_kara

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ами не знам каква може да е процедурата за резет. Не я пише в указанията. Аз все пак успях да го подкарам като за целта кликвам постоянно и двата бутона и устройството се вижда от телефона. В един момент ми иска и пин код. Но след въвеждането му не успявам да се свържа. При това синята лампа премигва само, когато кликвам с двата бутона едновременно. Може би наистина иска ресет, но не знам как става.
  2. Здравейте колеги,Карам Акорд 2006 година, който има инсталирано блутуут устройство EL-HA1. Досега не съм успял да го свържа с телефона си. В инструкцията пише, че трябва да се даде на контакт и след това да се натиснат едновременно копчетата за усилване и намаляване докато започне да мига синята лампа и след това да се свържат телефона и устройството. При мен лампата не започва да мига дори след повече от една минута. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил, нека пише. Благодаря предварително.
  3. Аз също имах такъв проблем - моя маркуч се спука. При смяната ми прехвърлиха този успокоител, мисля че се казва дифузер. Ролята му е да изравнява налягането. Освен него в маркуча има и пружина, поне така казаха от сервиза. Проблемът е че без тези части ще се натоварва кормилната рейка, което би могло да доведе и до повреда. Цената на маркуча в Хонда е над 500 лв. Намерих го и в ebay.co.uk за около 100 паунда.
  4. Проблемът е решен. Оказа се, че компютъра на колата реагира на DRL модул, който бях сложил. Модулът е от CARdrl така, че имайте предвид ако си слагате такъв.
  5. При мен всички свещи работят. Релето също работи, измерих на студено - след като угасне лампата за подгряването продължава още малко да подгрява.Имам съмнение, че понякога контактите на релето остават затворени и по този начин подгревните свещи продължават да работят, но не съм сигурен. Сега ще чакам пак да се появи CHECK-а и да измеря дали във веригата протича ток.
  6. Извинявам се? Колата е Хонда Акорд 2.2 CDTI 2006г. Грешката е "късо в системата на подгревните свещи". - Мисля, че ми казаха P1384.
  7. Здравейте колеги,Проблемът ми е следният:Понякога след запалване на двигателя сутрин, колата влиза в сервизен режим.Ходих на тест в сервиз на Хонда в гр. Бургас, откъдето ми казаха, че проблема е късо в подгревните свещи. Техника се учуди, че влиза в сервизен режим от тази грешка, но не излизала друга. Препоръча ми проверка на всички свещи.Проверих ги една по една и всички работеха. Проверих и кабелите. При свалянето на свещите забелязах, че върха на тази от първи цилиндър беше по-тъмна от останалите, вероятно не е работила. Когато двигателят загрее или след няколко старта, излиза от сервизния режим, а след известно време изгасва и check engine. Остава само надпис CHECK SYSTEM при стартиране на двигателя.Ако някой от Вас е имал подобен проблем нека ми каже решението. Възможно ли е проблема да идва от релето за подгрев?
×
×
  • Създай нов...