Jump to content

vq4o

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vq4o

  • Ранг
    sir

Profile Information

  • Кара
    ej9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    софия

Contact Methods

  • Skype
    slauti413
  1. здравей,
    имаш ли 190cc инжектори? за д14а4

     

     

    1. eklipze

      eklipze

      Здрасти, съжалявам, че малко късно отговарям. Мисля, че имам да. Търсиш ли още?

    2. vq4o

      vq4o

      Цитат

      не имам вече

       

  2. Бастунягите от другия континет мерят в Фаренхайт Ако на 50 градуса пада стъклото, значи всяко лято да ги търся и двете по пътищата, може и тези на стоповете
  3. Аз също реших да си пооправя фаровете и след много четене и гледане на клипове в youtube как става отварянето /печенето/ се получи това:Поне другия го понаправих:Та какво се случи, много теми много температури и времена - 370 градуса за 3мин., 225градуса за 10мин. и т.н но само на едно място беше посочено, че фара го вкарваш на изключена фурна, което съответно пропуснах да направя.
  4. Здравей,

    Ровя във форума и се оказва, че ти си доста в час.

    Ще ми кажеш ли какъв бин да ползвам за D14 блок Z6 глава?

    Ще го управлявам с P05 като слагам всичко необходимо за 4 жилна ламбда и VTEC.

    D15B /130 кс./ bin ?

    D16Z6 bin и да му режа горивото във високите.

    Не търся големи мощноси..

    Драсни два реда моля те ....

  5. ако има делко смукател и комп звънкай

    0894755062

  6. Ето я и моята история..Още като го купих моя сивик от време на време не изгасваше лампата на имобилайзера / зеленото ключе/, вадя ключа, чакам малко, завъртам го на 180градуса, вкарвам и пали. Чек енджина си светва съответно само преди палене.Преди няколко дни както си карам почва да играе скоростомера, да примигват късите, решавам да отбия и да изгася двигателя с идеята, че е като windows рестартираш и се оправя . Само, че до там ....светна лампата за маслото и повече не запали. Играх си с предпазители релета, ресет на ECU, нищо драпнаха ме до квартални жичкаджия.Пича гледа свещи мирише маслото накрая решава да направи диагностика и ......измънка нещо "имобилайзера не ти е наред''. В последстви се водят само телефонни разговори:-запалихме....проблема е в ECU-то в следствие на високо напрежение от алтернатора 18V,- ок казвам, правете алтернатораВ крайна сметка: 120лв. ремонт компютър или имобилайзер така и не разбрах.Ремонт алтернатор, сменили са блока с диодите и четката 125лвОбщо 245лв.Последствия : 1.По таблото свети само лампата за маслото преди да запали после гасне2. Ламапат с зеленото ключе присветва докато карам от време на време / дискотека :blink:/3.Чек енджина изобщо го няма никакъв4.Алтернатора зарежда на 14.5VИ в крайна сметка конкретен въпрос. Трябва ли да посетя отново сервиз но този път специализиран за хонди ,и ако да препоръчайте ми такъв моля.
×
×
  • Създай нов...