Ето я и моята история..Още като го купих моя сивик от време на време не изгасваше лампата на имобилайзера / зеленото ключе/, вадя ключа, чакам малко, завъртам го на 180градуса, вкарвам и пали. Чек енджина си светва съответно само преди палене.Преди няколко дни както си карам почва да играе скоростомера, да примигват късите, решавам да отбия и да изгася двигателя с идеята, че е като windows рестартираш и се оправя . Само, че до там ....светна лампата за маслото и повече не запали. Играх си с предпазители релета, ресет на ECU, нищо драпнаха ме до квартални жичкаджия.Пича гледа свещи мирише маслото накрая решава да направи диагностика и ......измънка нещо "имобилайзера не ти е наред''. В последстви се водят само телефонни разговори:-запалихме....проблема е в ECU-то в следствие на високо напрежение от алтернатора 18V,- ок казвам, правете алтернатораВ крайна сметка: 120лв. ремонт компютър или имобилайзер така и не разбрах.Ремонт алтернатор, сменили са блока с диодите и четката 125лвОбщо 245лв.Последствия : 1.По таблото свети само лампата за маслото преди да запали после гасне2. Ламапат с зеленото ключе присветва докато карам от време на време / дискотека :blink:/3.Чек енджина изобщо го няма никакъв4.Алтернатора зарежда на 14.5VИ в крайна сметка конкретен въпрос. Трябва ли да посетя отново сервиз но този път специализиран за хонди ,и ако да препоръчайте ми такъв моля.