Jump to content

mastorpetko

Фен
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно mastorpetko

  • Ранг
    Голфаджия

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.doppel-wobber.de/

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  1. Зависи от текущото състоянието на автомобилите.
  2. Високия клас плазми са по-добрият избор, говоря за 400Hz и FullHD като задължителен елемент (и май задължително или Pioneer или Panasonic). Иначе при масовите модели LCD-тата са по-евтиния избор за по-непретенциозния клиент, харчат по-малко ток, по-компактни са като размери и доволно задоволяват масовия вкус. LED телевизорите са прекалено скъпи, за минимално по-ниската си консумация на енергия и евентуално по-дългия си живот, ама то след 6-7 години, така или иначе човек ще иска да смени телевизора с новите (примерно 3D ) и няма голямо значение, дали екрана ще живее 20 години. Реално погледнато, при мониторите за лаптопи, там LED дисплеите са много по-малко по-скъпи от нормалните LCD-та, така че очаквам скоро, когато всички телевизори станад с LED подсветка, цените им да паднат доста, така че не е добра инвестиция да се купува топ-технология, дори и заради "детските болести" на всички нови неща.
  3. Така де, критиката ми беше градивна и без да има за цел да обижда някой, нито някоя марка автомобили. А хонда масово се наричат малолитражки, защото са малолитражки (малко литри = малък обем на двигателя), което по никакъв начин не е обида, понеже има малолитражки и по 200 к.с., а и все по-често ще срещами от новите малолитражки (примерно 1.4, 170-180 к.с.)@west bam: Също така е без значение аз каква кола и как я карам. Може да имам голф, ама може да имам и други автомобили, нали? Също така в случае не е важно мощността на автомобила, а стила на шофиране и количеството умствен багаж. Примерно има хора с коли по 300-400 к.с. и си карат кротко в ограничението (да, виждал съм такива, колкото и да е странно), а има и хора с автомобили по 60 к.с., които рядко се карат в-не-червената-зона-на-оборотомера на ръба на възможното и отвъд...Просто хубаво е да спазваме правилото, че когато някой ни настигне, то той така или иначе се е движел по-бързо от нас и е добре да го пуснем по-бързо да заминава напред без излишни усложнения и мъжествени изпълнения, за да не стават сакатлъци по пътищата.
  4. А ти колега, би ли обяснил какво се опитваш да доказваш по пътищата? Ако си прегледаш постовете в тази тема, ще се убедиш, че само тук си описал десетки случаи като горния, в които някой те настига, опитва се да те изпревари, ти обаче не, газ до към 160 и после някой ти гледал охилената физиолномия Точно такива джигити като теб са най-неприятни и опасни по пътищата. Правилото е, че след като някой те е настигнал, очевАдно се е движил по-бързо от теб и би трябвало да го оставиш да си бърза колкото иска. Още по-очевАдно е, че гъзарчетата с лексъса пак са те изпреварили, и не виждам какъв разумен довод ще дадеш за поведението си. Дори и да не беше се отказал и да беше настъпвал до 180 и 200 (ако може малолитражката да вдигне толкова), пак щяха да те изпреварят. Е и? На кого, по дяволите, му пука за джигитските ти изпълнения Честно ти казвам, подобни типове, които се държат като теб на пътя, са способни да ме изкарат извън нерви. Толкова ли ти е трудно да се движиш с постоянна скорост, да изпреварваш по-бавните от теб и да улесняваш по-бързите? Каквато и кола да си купиш, винаги ще има някой по-бърз от теб, просто приеми този факт и не подлагай нервите (и живота) на хората на изпитание, защото най-малкото което може да ти се случи е, да те засече някой такъв джип с кисели гъзари, и да ти разкрасят ухилената физиолномия.
  5. Проблема не е в колата ти, а в теб. Спокойно можеше да напишеш "Вдига 245 по километраж" вместо това 210 и всичко щеше да е наред
  6. чудно защо ли, автомобили с 300 к.с. заводски, вдигат само 250-260 км/ч, а тези с 500 к.с. едвам достигат 300 км/ч Моят съвет е, да си сложите по един GPS в колите, за да видите реалността.
  7. Спокойно вдигат и по 300 км/ч, но просто трябва да намерите достатъчно високо място, за да ги засилите от там
  8. Така е, няма нищо лошо в скъпо направения и качествен тунинг, ама аз имах предвид нещо подобно: което си е чиста проба "направи си сам". Нито това ми харесва, нито монитор на място на жабката, нито някой да си продава пърцуцата в авто форум, но все пак това не е повод да се ебаваме с колеги, нали?
  9. Вие нямате ли си с какво да си играете, че се гъбаркате с колегите от VW?Сега какво, да почна да ровя из този форум за тъпи теми или за селски тунинги с ламбо врати? Да не говорим, че не останаха нашарени с йероглифи хонди по улиците... пък после голфаджиите затъмнявали джамовете, човек ще си помисли, че тук няма и една хонда със затъмнени стъкла
  10. Проблема на тази държава не е в патриотизма, национализма или липсата им. Проблема е най-вече в предразсъдаците на цялото общество, което води до назадничеви идеи, изкривени разбирания, погрешно възпитание, криворазбрани понятия и т.н. Има елементарни неща, които първо трябва да се променят в обществото ни и тогава можем да говорим за останалото. Давам пример с факта, че все още в БГ боя се смята за възпитателно средство, домашното насилие присъства в голяма част от българските домове, говори се за "родителски права" примерно, като навсякъде в нормалните общества има "родителски задължения"... Ей такива нещица първо да оправим, че уж изглеждат маловажни, но реално от тях зависи качеството ни на живот тук. Ако ще на 10 морета да се разпрострем, ако по улиците цари същото безобразие както сега, нищо няма да е по-различно.И малко оброзвателен мат'риал:
  11. Чата гледам добре върви... Няма ли някой мод да изчисти несвързаните с темата коментари?
  12. какви наказания им налагаш?
  13. Малки са и дюзите. С едни по-големи от 1.8 примерно, ще вдига и 240-250 без проблем, а компа може да го изхвърлиш, и без това само ти спъва колата.А за колегата с октановото число на пропан-бутана - да, прав си, че е по-голямо от 100 октана, но това е само противо-детонационна характеристика на горивото. На практика пропан-бутана е по-ниско калоричен от бензина, така че, ако колата е наред, няма вариант да върви повече на газ от колкото на бензин. Принципно ако се сравняват два еднакви автомобила - единия с газ, другия без, този без газова ще е винаги отпред. Обаче ако на една кола и се сложи газово, се прецаква малко или много вървежа на бензин поради няколко причини - дюзите се прецакват след продължителна не-работа, плочката на газовото намаля дебита на въздух към мотора, бензиновата помпа заминава и тя... Та нормално е възрастна кола с обикновена газова уредба да работи на газ по-добре от колкото на бензин, обаче това не се дължи на октановото число на газта, а и на не-тунинговани автомобили бензин А98 е пре-пре достатъчен и дори и 120 октанов да му сипем, пак ще си върви както с 98
  14. Вече около 7 години карам различни Г2 За колегата с "интериора и екстериора" - не знам дали отвън е куул, но принципно каквато и кола да си вземеш, екстериора не е за собственика, а за околните Аз докато карам, не мога да го видя. Интериора също не по-зле от това, което съм виждал в други марки автомобили от тези години- все пак 2-ката е модел от 1984 година Предполагам, че тогава хонда сивик вътре е била като летяща чиния Бих казал, че доста си приличат по ръбатите форми, явно това е било на мода тогава: Никога интериора не е бил нещото, което ми е доставяло удоволствие при шофиране Колко от вас биха се накефили да покарат истинско WRC? Също така, до сега не съм срещал хонда набор на моя голф, която да е била в по-добро състояние - имам предвид боя, тенекии и детайли по колата. За ваше успокоение остава факта, че съм срещал по-бързи хонди Що се отнася за возия и комфорт... отдавна не съм със сток окачване и вече съм забравил как беше, но принципно читаво GTI вози прилично стабилно и твърдо. А с не-сток е ужасно стабилно и твърдо но пак е въпрос кой какво иска от живота. Предполагам, че феновете на комфорта не си купуват сивик, а предпочитат някой по-голям модел ... Що се отнася до шумовете в купето - двойката ми е може би най-не-скърцащата и не-тракаща и не-тропаща кола Това всъщност ме запали най-в началото, че предните ми коли все им скърцаха я корите, я таблото... А съм виждал и мондео на 20к км, на което му скърца таблото ...
×
×
  • Създай нов...