-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Ivailopeishev
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 12.09.1986
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик
-
Пол
Мъжки
-
Място
Кюстендил
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Благодаря,а достъпни в България и евентуално 5 омова дали ще работи коректно и няма да изгори нещо по ЕКУ то?Изобщо голяма каша с тези сонди...
-
Здравейте колеги,някой да подскаже модел и номер на читава ламда сонда за сивика от подписа ,MB4 с двигател D16B2 англичанка.В магазините предлагат десетки видове без гаранция коя ще стане,а объркването ми стана още по голямо защото на моята оригинална съпротивлението на подгрева го мерих 14 ома,а на сондите които излизат за модела е 5 до 10 ома най много?
-
измерих съпротивление 2.5 ома на инжекторите които са на една година!Стана още по объркващо...
-
Здравейте,имам уредба с електроника Фобос 4 с инжектори Баракуда и изпарител БРЦ.Уредбата е над 10 години като досега работеше много добре само инжекторите и редукторът ги смених преди две години с нови.Проблемът е че при топло време както е сега сместа става много богата и колата спира да върви.Въртях корекцийте по Тгаз по всякакъв начин но според мен има някъде другаде проблем.Сутрин в хладно пускам лаптопа тръгвам и настройвам като става всичко перфектно адаптации около нула,обаче стане ли топло нещо някъде става и сместа ударя яко в богато.Примерно при Тгаз 50гр. сутрин е идеално,следобяд е много богато и колата не върви?Диф.налягане е стабилно,показанията МАП и температури също са стабилни.Остана според мен инжектори и газовия копютър да правят проблем когато се нагреят,но това не знам как да го проверя за да знам какво да купувам ново?
-
Да благодаря,и аз така мисля,но ме съмняваше пък да не са нещо избягали клапаните...И още един въпрос,от къде е правилно да се вземе вакуум за редуктора ,по близо до дрос.клапа или от срещуположната страна?В момента е вързан с тройник за бенз.регулатор и искам да го изкарам да си е на отделен изход.
-
Здравейте,на какво се дължи вакуум със стойности 0.23-0.24 на ПХ отчитан и по мап на колата и по датчик на газовия инжекцион.Винаги държеше 0.29-0.30 и това знам ,че е нормално,реглаж всм клапани или какво?
-
Работи иначе добре празния ход въпросът е ,че газовото време отговарящо за празен ход идва най високо спрямо другите коефициенти в таблицата,а и няколко пъти когато правя проверка се налага да обогатявам сместа само на празния ход,защото трийма на ПХ пак е избягал пак на +
-
Здравейте от мен,за да не отварям и аз нова тема да питам тук.От време на време си проверявам ГИ,та защо вече няколко пъти се налага да повдигам газовите времена на празен ход за да докарам кратката корекция нула,проблем с моторче за празен ход или друго?Газта я настройвам по карта ето и снимка
-
Такаа,след двумесечно каране в това състояние и проверка на всичко що видя,най случайно открих,че при разклащане на буксата на делкото двигателя прекъсва.От там е било май всичко!Разглобих го стегнах болчетата му яко и пак същото,при натиск и разклащане на буксата на самия комутатор с датчика дето е,прекъсва,от там е вероятно и прекъсването предполагам от вибраций при движение.Въпросът е имали някакво лечение,или нов,втора употреба комутатор?
-
Здравейте колеги,за да не пускам нова тема ще питам за моя проблем тук.Значи от месец колата започна да гасне ей така докато я карам за секунда изгасва и пак се оправя.Това го прави произволно във времето,някой път може един час да не прекъсне,а някой път е през минута.Прекъсването става съпроводено и с пропадане на стрелката на оборотомера до нула за около секунда,но достатъчно да придърпа колата,сякаш ей така колата губи ток умира и пак тръгва.Проверени през този месец контактен ключ,аларма(проверена няма връзка с отговорни жици),куплунгите що видя ги раздвижвам и няма ефект.Не записва грешка!при времева разбивка на данните от компа (работя с hobd scaner) има може би застой на данните за тази около секунда време според мен.Колата вече стана адски дразнеща да се кара тези дни с това прекъсване,иначе работи идеално и на бензин и на газ!Остана за проверка газов инжекцион но незнам как,делко и датчик кол.вал може би.Моля помагайте къде може да е проблема,че вече почнах да пипам на сляпо по колата и където трябва и където не
-
Да попитам,че и аз започнах вчера тази процедура,правилната страна на монтаж в смисъл тампона има дебела(със стрелкичка) и тънка част вътре как трябва да стоят спрямо колата,дебелата от долу ли е правилно да стои?Въпросът ми е защото сега на дясното колело тампона е с дебелата част от долу,а на лявото обратно,обаче незнам дали не са сменявани някога и не са ги объркали.Нека някой който знае или да погледне на неговата кола как стоят?
-
Ivailopeishev changed their profile photo
-
Здравейте,карам с Mobil 5w30 esp и вчера пак закупих същото,но този път от официалния вносител и то на доста сериозна цена която ме изненада.Но какво ме притеснява ,баркодът започва с 5425...,а на етикета пише произведено във Франция,специално ходих там за да купя истинско,а този баркод малко ме ядоса,при търсене с goоgle ми излезе информация свързана нещо с Белгия&Люксенбург,възможно ли е...на мирис има отчетлива миризма на петрол,бях чел някъде за това.Дали е наред?
-
Колеги моля за помощ някой ако знае ангренажният ремък на двигател D16b2 с колко зъба трябва да е.Намирам само противоречива информация в нета някъде го дават 103,някъде 104.В момента е с 104 зъба и се разминава по белези с половин зъб.Предстои ми смяна и много искам да я зацепя точно на белези.Дори пуснах тема за раздвижна ролка което май е вариант,защото не знам защо се получава тая разлика от половин зъб.Главата почти съм сигурен,че не шлайфана!Нека по знаещите кажат какъв е начина да се махне тая разлика половин зъб,с раздвижна ролка,с по къс ремък или...
-
Здравейте колеги,търся магазин в София или къде може да се намери качествена не ментелива раздвижна ролка за Д16,