Jump to content

xplodi

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно xplodi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pavlikeni

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. глава d16y8 ревизирана и карана 1000км (проверка и шлайфана напаснати клапани и сменени гумички елринг) - 290лв олекотен и балансиран маховик 4400гр - 140лв всмукател д16з6 (не съм сигорен) оборудван без дросел - 170лв дросел 60мм с външен мап - 110лв дросел 55мм с непипани мап и тпс - 60лв спортен изпускател 4-2-1 има нужда от поправка( едната тръба на двуцевката е смачкана и още 1 2 места имат нужда от поправка с нова гарнитурка на двуцевката ) - 140лв перфектна скоростна кутия от д15б2 - 70лв раздвижна ролка blox (лошо състояние но си върши работата добре -50лв делко с което карах миниме-то ( резнати уши сменени палец и капачка) работеше перфектно - 140лв Всички цени се коментират или на лично или по телефона . Контакти - 083374977 или ЛС Пращам и с Еконт с опция за преглед. гр.Павликени
  2. Благодаря, колега ! Много добро обяснение !
  3. Колеги, някой може ли да разясни какво значат тези цифри. Кога започва да се отварят всмукателните клапани и кога се затварят. Също и за изпускателните. D16Y8 Cams Stock D16Y8 Cam Adv Duration Duration@.050 ___Int/Exh__Int/Exh_Lobe Sep_Gross Lift PRI..211........183........115..........300 SEC.215........187........113..........319 VT...247........217........114..........397 EXH.235........204........110..........370 Crane#252-0010 Adv Duration Duration @ .050 ____Int/Exh__Int/Exh__Lobe Sep___Gross Lift PR.....214.........186.........108.............319 SEC...218.........190.........106.............327 VT.....258.........224.........106.............423 EXH...238.........210.........114.............386 Crane#252-0012 Adv Duration Duration@.050 ____Int/Exh__Int/Exh____Lobe Sep__Gross Lift PRI...214.........186..............112...........3 19 SEC..218.........190..............110...........32 7 VT....266.........232..............110...........4 43 EXH..246.........218..............114...........40 6
  4. Колеги проблема е установен изпускателните кубилици са износени. Ще ги снимам и ще ги постна, само да намеря от някъде за да ги сменя. Карана е смо с хубаво масло, но като я купих превартяха лагерите мна вала и може да е качило стружки горе.
  5. Колко време го кара така с тракането ?
  6. Така колеги клапаните са регулирани при много добри майстори от Варна, но чукането си продължава. Възможно ли е да е нещо от втек системата ?
  7. Дано да не е вече ги сменях и аз. Но имам едни 10 000 км след като взе да чука, ще я закарм на сервиз има едни момчета от Варна ги чуват хондите. Ще пиша какво е излязло рано или късно .
  8. За ремъка съм съгласен но не е биелен лагер много километри карам така вече и не я жаля така да се каже, също гледах маслото точно за стружки и такива нямаше .
  9. Един майстор ми каза, че не можели да се регулират правилно клапаните понеже повдигачите и края на клапана не контактуват всеки път по един и същ начин, понеже има страничен луфт на повдигача . По този начин лъжело при реглаж, даде ми пример с ладите едно време и те го правели. А като ходи постояннен + колата по малко ли върви ?
  10. Пробата съм я правил и нищо не се променя в работата на мотора.
  11. Имам една пробна лампа - кабела го давам на маса някъде по мотора а другата страна ( като отвертка е ) я давам на буксата на кабелчето на соленойда и свети постоянно тоест му ходи постоянно 12 волта.
  12. И един друг въпрос имам и ще го задам тук, за да не отварям 100 теми. Имам съмнение за работата на вйтека, замерих дали му идва + и се оказа, че му идва и то постоянно дали трябва да е така .
  13. Капакът съм го свалял нищо нередно няма, дори и като е запалена пак всичко е ок. Взех наистина да си мисля, че е от крив клапан понеже съм замервал компресията и на 1 и 2 е по 11 а на 3 и 4 13 а чукането се чува около 1 и 2 . И е напълно възможно защото си падам малко душманин и някой път не я чакам да загрее.
  14. Да бе но отдавна е така и почти няма промяна маслото е наред .
  15. Колата е Honda Civc 1.5 minime d15b2 блок с глава d16y8 . Проблема се чува на клипа който съм направил . Клапаните са регулирани, маслото е сменено. За пояснение чука отдавна така но сега я понатиснах и чукането се усили . Давайте предложения от какво може да е това чукане ? Линк към клипът -
×
×
  • Създай нов...