-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Martinov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2,2 i-CTDI, 2007
-
Пол
Мъжки
-
Място
Сливен
-
Еmicha1 - силно се надявам да не са объркали нещо при монтажа, въпреки че ако имаше грешка колата не би трябвало да тръгне и скоростите нямаше да влизат. Но честно казано за първи път срещам подобен проблем при смяна на съединител - педала да се втвърди така. Все си мисля, че не е обезвъздушено, като хората, защото при натискане на педала буквално ти натиска крака в обратната посока, за да се върне в изходна позиция - все едно има някакво напрежение в самата система. Сестра ми има същият Акорд, същата година, но бензинов - съединителят не е сменян, защото колата е на 150хил.км. и далеч няма следи от каквото и да е приплъзване и износване, но педалът е значително по-лек и комфортен когато я караш.
-
JapCar, по принцип по обслужващия план дават съединителя да се сменя на 200хил.км., но е доста относително, в зависимост от стила на шофиране - може и по-рано, може и по-късно, но в повечето случай е по-рано. Моят комплект го смених заради приплъзване на самия съединител. При демонтирането му се оказа, че трябва да се смени и маховика, в което бях почти сигурен, защото колата започна да вибрира леко на празен ход и при потегляне, а и когато го погледнах свален се виждаше, че прави голямо отклонение. А по отношение на твърдостта на педала - преди смяна не мога да кажа, че е бил много лек, но според мен беше в рамките на нормалното, толкова до колкото ако седнеш за първи път в колата няма да ти направи никакво впечатление твърдостта на самия педал. След смяната обаче педалът стана значително по-твърд, което за мене е проблем, тъй като е дискомфортно и неприятно за шофиране в градски условия.
-
Здравейте колеги, Преди няколко дена имах „честта“ да сменя комплект съединител и демпферен маховик на моя Акорд. Колата е 2.2 I-CTDI, 2007 година, на реални 192500км. След смяната на комплекта, педалът на съединителя стана значително по-твърд спрямо преди това, а очакванията ми бяха, че ще бъде по-лек, респективно колата ще стане по-комфортна за шофиране. При първоначално натискане – първите 4-5 сантиметра, педалът е сравнително лек –така, както беше преди това, но след това се втвърдява значително. При пускането му обратно се усеща как натиска кракът ми за да се върне в изходна позиция. Първото което си помислих е, че не са обезвъздушени двете помпи на съединителя или няма достатъчно течност – е не се оказа това. Според майсторите в сервиза всичко си е тип топ, след като направиха повторно обезвъздушаване. Днес обиколих 4-5 други сервиза, за да поискам второ мнение. Според всеки един от тях всичко си е ОК и твърдостта на педала е перфектна, щом скоростите влизат – значи монтажът е добър, други смятат, че ще стане по-мек, след като се покара малко и пружините на съединителя омекнат, но ако трябва да съм честен, след 30 минути градско шофиране започва да ме боли кракът от скапания педал и колата не е особено приятна за каране. По отношение на самия съединител – целият комплект е марка Luk, бих казал, че работи добре, от гледна точка, че няма приплъзване, отлепя може би в най-долната си част – не повече от сантиметър след отпускане на педала, скоростите обаче влизат понякога трудно, ако не е натиснат до края. Ако някой има идея на какво може да се дължи това или как би могло да се регулира, ще съм му благодарен!
-
По документи го дават 5,9 литра за този мотор, с масло 0W30 пълна синтетика, но обикновено слагат 5,5 литра- половинката която остава си я вземаш и на следваща смяна купуваш само 5 литра и добавяш това което ти е останало - освен ако двигателят не гори масло и не доливаш по малко до следваща смяна. В упътването на автомобила пише, че може да се ползва и с други видове масло - от 0W-20 до 15W-40, в зависимост от температурните амплитуди, но лично аз не ти го препоръчвам.