Jump to content

Martinov

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Martinov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2,2 i-CTDI, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен
  1. Еmicha1 - силно се надявам да не са объркали нещо при монтажа, въпреки че ако имаше грешка колата не би трябвало да тръгне и скоростите нямаше да влизат. Но честно казано за първи път срещам подобен проблем при смяна на съединител - педала да се втвърди така. Все си мисля, че не е обезвъздушено, като хората, защото при натискане на педала буквално ти натиска крака в обратната посока, за да се върне в изходна позиция - все едно има някакво напрежение в самата система. Сестра ми има същият Акорд, същата година, но бензинов - съединителят не е сменян, защото колата е на 150хил.км. и далеч няма следи от каквото и да е приплъзване и износване, но педалът е значително по-лек и комфортен когато я караш.
  2. JapCar, по принцип по обслужващия план дават съединителя да се сменя на 200хил.км., но е доста относително, в зависимост от стила на шофиране - може и по-рано, може и по-късно, но в повечето случай е по-рано. Моят комплект го смених заради приплъзване на самия съединител. При демонтирането му се оказа, че трябва да се смени и маховика, в което бях почти сигурен, защото колата започна да вибрира леко на празен ход и при потегляне, а и когато го погледнах свален се виждаше, че прави голямо отклонение. А по отношение на твърдостта на педала - преди смяна не мога да кажа, че е бил много лек, но според мен беше в рамките на нормалното, толкова до колкото ако седнеш за първи път в колата няма да ти направи никакво впечатление твърдостта на самия педал. След смяната обаче педалът стана значително по-твърд, което за мене е проблем, тъй като е дискомфортно и неприятно за шофиране в градски условия.
  3. Здравейте колеги, Преди няколко дена имах „честта“ да сменя комплект съединител и демпферен маховик на моя Акорд. Колата е 2.2 I-CTDI, 2007 година, на реални 192500км. След смяната на комплекта, педалът на съединителя стана значително по-твърд спрямо преди това, а очакванията ми бяха, че ще бъде по-лек, респективно колата ще стане по-комфортна за шофиране. При първоначално натискане – първите 4-5 сантиметра, педалът е сравнително лек –така, както беше преди това, но след това се втвърдява значително. При пускането му обратно се усеща как натиска кракът ми за да се върне в изходна позиция. Първото което си помислих е, че не са обезвъздушени двете помпи на съединителя или няма достатъчно течност – е не се оказа това. Според майсторите в сервиза всичко си е тип топ, след като направиха повторно обезвъздушаване. Днес обиколих 4-5 други сервиза, за да поискам второ мнение. Според всеки един от тях всичко си е ОК и твърдостта на педала е перфектна, щом скоростите влизат – значи монтажът е добър, други смятат, че ще стане по-мек, след като се покара малко и пружините на съединителя омекнат, но ако трябва да съм честен, след 30 минути градско шофиране започва да ме боли кракът от скапания педал и колата не е особено приятна за каране. По отношение на самия съединител – целият комплект е марка Luk, бих казал, че работи добре, от гледна точка, че няма приплъзване, отлепя може би в най-долната си част – не повече от сантиметър след отпускане на педала, скоростите обаче влизат понякога трудно, ако не е натиснат до края. Ако някой има идея на какво може да се дължи това или как би могло да се регулира, ще съм му благодарен!
  4. По документи го дават 5,9 литра за този мотор, с масло 0W30 пълна синтетика, но обикновено слагат 5,5 литра- половинката която остава си я вземаш и на следваща смяна купуваш само 5 литра и добавяш това което ти е останало - освен ако двигателят не гори масло и не доливаш по малко до следваща смяна. В упътването на автомобила пише, че може да се ползва и с други видове масло - от 0W-20 до 15W-40, в зависимост от температурните амплитуди, но лично аз не ти го препоръчвам.
×
×
  • Създай нов...