Jump to content

ctoichev

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ctoichev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Правете проверки, но не забравяйте: Въпреки, че IP адресът се третира в Европейския съюз като лични данни, той не може да асоциира директно потребител. Дори не може да асоциира директно компютър. Но за да е пълна мъглата, IP адреса дори не може да идентифицира себе си, а именно, маршрутизацията в Интернет се прави изключително и само по Destination Address, а не по Source Address. Следователно всеки може да си сложи какъвто си иска Source Address. ЗАЩОТО ИНТЕРНЕТ УСЛУГИТЕ НЕ СА ПЕРСОНАЛНИ, А СЕ ПОЛЗВАТ СПОДЕЛЕНО! Който иска повече инфо да прочете за NAT и за неуправляемите LAN мрежи, Proxy, TOR, VPN-тунелите и т.н.
  2. Пипано ли е нещо по нея, защото нереално ми се струва толкова нисък разход? На бензин карал ли си я? Поне веднъж годишно '"да я отпушиш" както казва?
  3. След получените съобщения на лично решихме колата да погостува в Дупница при Фена и това се случи вчера. Проблемът на първо четене се оказа, че колата е за реглаж на клапани, а на второ, че карбуратора не може да го управлява на EACV и затова е изключван. Освен това този карбуратор вместо да получава гориво-въздушна смес като емулсия, той получава ТЕЧ НА БЕНЗИН като ракия! Това като ми го показа Фена и... наистина го пиеше бензина тази кола! Фена настрои подаването на бензин, т.е. понамали малко този теч, но има още работа. Оборотите са настроени при изключено EACV и засега ще се кара по този начин - с изключено EACV, докато не намерим време да му я оставим за един ден, за да я оправи като хората! Доволни сме на този етап от обслужването и вниманието, което ни обърна Фена. Вчера се заформи и дискусия - какъв всъщност разход на 100 км трябва да дава тази кола НА БЕНЗИН?! Ние ѝ имаме оригиналните документи + сервизна книжка и там пише - 7/100 градско и 5/100 извънградско! Някой, който е имал тази кола, постигал ли е този "паспортен" разход на бензин на Honda Civic d13b2 16V? Със сигурност има значение как се кара, но говорим за "нормално", а не "спор(т)но" каране.
  4. Здравейте! Искам да ви разкажа за нашата (на мен и моята приятелка) Honda Civic 1.3 16V карбуратор с двигател d13b2. Колата я купихме октомври месец 2011 година от една позната жена. Колата беше много запазена външно, защото беше гаражна, поддържана и "напълно обслужена" – платена гражданска отговорност, която изтече края на юни месец 2012, винетка, 4 нови зимни и 4 летни гуми, сменени консумативи, ноо... Както се казва много хубаво не е на хубаво... Колата даваше и продължава да дава УБИЙСТВЕН РАЗХОД! (грешката си е наша, че не го забелязахме в началото, но не можем да се върнем назад) Само да вмъкна – колата си е на бензин и никога не е имала АГУ – пропан бутан или метан. Разходът – НАД 20/100 бензин! Започнахме да четем във форума на Хонда, търсейки към кой да се обърнем, и забелязахме нещо, което не ни беше направило впечатление, а именно, т.нар. "стъпково моторче" или EACV е изключено... Е, беше лесно и го включихме... Стана страшно! Оборотите започнаха да си правят какво искат – нагоре, надолу, колата гаснеше... Приятелката ми се свърза с неин бивш колега, който ни отдели цял ден и ги настрои, но разхода си остана, а и колата си гаснеше при неопределени обстоятелства... Препоръчаха ни един сервиз на Хонда след Техническия у-тет, свързахме се с техника там - Каян, определихме си среща и отидохме... Там разбрахме, че има теч от водната помпа. За разхода искаха да напълним колата догоре и да го засечем (ние НЕ го бяхме правили), но не се наехме на тази солидна инвестиция на този етап, защото вече има газ-анализатори и според нас не е нормално да се действа така и решихме да потърсим мнението на Омбре сервиз. При Каян сменихме свещите, които бяха Champion и черни като въглен с NGK. Отидохме в Омбре сервиз и Иван от сервиза директно ни отказа да я гледа тази Хонда и ни насочи към човек, който прави карбуратори и има газ-анализатор. Свързахме се с този монтьор и той започна работа. Първоначално остана шокиран, че с един филтър на газ-анализатора кара около три месеца, а нашата кола му погубила 3 филтъра за една манипулация! Газ-анализаторът показваше стойност 12% (max за този модел анализатори) гориво-въздушна смес при нормални стойности около 4% на колата! Ламбдата сондата не работеше. Човекът я настрои, ламбда сондата сработи, взе ни парите, но след няма и седмица пак се върнахме, защото колата гаснеше и оборотите не бяха постоянни. След няколко разкарвания до сервиза и „чудното” оправяне на колата от само себе си и много нерви се разбра, че жигльорите са запушени! Отпуши ги, взе ни парите и си тръгнахме... Така стигнахме отново до Омбре сервиз за смяна на водната помпа... Сменихме я, но се оказа, че като е капело от нея се е прецакал и ремъка – беше целия надупчен. Сменихме и него и се получи – ремък, ролка и водна помпа... И след тази манипулация (не знам дали има връзка?!?) оборите пак започнаха да си правят каквото си искат! Колата пак опря до газ-анализатора... Нова настройка, нов разход на пари... Малко отклонение – междувременно ни дефектира и акумулатора и веднъж един приятел поиска да види какъв акумулатор сме взели, че и той искал да си купува. Вдигнах капака и си поговорихме за перипетиите на Хондата, показвам му буксата на EACV, пипам я и тя падна! Т.е. върнахме се в началото – с изкл. ЕАЦВ! Включвам аз буксата и оборотите отново заиграха! Адски се нервирах и разочаровах от пропиляното време и пари и се почувствах много прецакан! Наскоро минахме колата на технически преглед в СБА и там ни казаха, че Разходът в момента е 9-10/100 извънградско и около 15/100 градско – засечен е! Проблемът с оборотите е следния: палиш колата и задържа около 2000 оборота, след 2-3 мин пада на малко под 1000, а като започнеш да я караш – колкото повече загрява, толкова повече качва оборотите на празен ход! При преход от около 100 км и топло време вдига над 3000 оборота! Това е при напълно включено EACV, т.е. докато щракне буксата. Ако EACV е включено съвсем леко, т.е. буксата е едва пъхната проблем с оборотите няма... Горивен филтър не е сменян, маслото е сменено като я купихме есента с Валволин 15W40. Свещите са сменени с NGK. Имам два въпроса: [*]Има ли някой читав майстор, на който му се занимава с тези Хонди (дори и да не е в София)? [*]Колко е нормалния разход на тази кола? п.с. Нарочно мнението е дълго, защото съм се постарал да опиша почти всичко, което е правено по колата и да не се гадае какво сме правили и какво - не. Надявам се да ми препоръчате някой наистина сериозен човек, на когото му се занимава с тази кола!
  5. Актуална ли е информацията за водната помпа и в какво състояние е? :)

×
×
  • Създай нов...