CDP
Фен-
Мнения
64 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-2 PoorОтносно CDP
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 1.5 16 V D15B2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Varna
-
Установих че старата капачка е била може би изправна но не е била за моя радиатор! самото гумено уплътнение е толкова голямо че е запушвало каналчето към разширителния съд , т.е е нямало връзка с него и затова е надувало системата и ми се е пръснал маркуча..... Дано да нямам други последици .... Сега съм с нова капачка на 1.1 бара и вече нямам въздух в системата
-
Много се извинявам че пиша в стара тема но искам да си сменя капачката на радиатора/мотора е д15б2/ .обиколих във Варна 5 магазина,във 3 магазина ми я дават по каталог да е 1.1 бара ,а във Евро 07 и още един ми казаха че трябва да е 0.9 . На кой да вярвам ?? ПП Старата ми капачка е 0.9 но заедно с радиатора е от д13 ... Проблема ми за да я сменям е че ми се пукна един маркуч към газовото,освен това не забелязвам никаква роля на капачката - нито връща нито взема антифриз от разширителния съд,освен това имам въздух в системата /чува се като ручейче като пусна парното или изобщо парно няма ако не изфорсирам здраво двигателя/ .Предварително благодаря
-
Проблема е следния : Когато колата не се кара няколко часа ,след потеглянето и когато реша да натисна педала при леко натискане задното дясно колело блокирва и колата се завърта на пътя. След напомпване няколко пъти, вече започват да хващат първо предните колела,след това задно дясно и чак най-накрая задно ляво . Имах теч от разпределителя /кантарчето/ смених го с друго обезвъздуших системата /почнах първо от задно дясно , задно ляво предно ляво и предно дясно/ но проблема все още е наличен . Колата е 5 ген сивик без ABC. Задните накладки са нови както и предните,дисковете са добре , възможно ли е да не съм обезвъздушил добре системата или проблема да е от спирачната помпа?
-
Съгласен съм с тебе,че не е продавалник, ама защо чак след като написах горния пост трябваше да се изкаже някакъв съвет.... Иначе евала за компетентното мнение
-
темата може да се закрие
-
Незнайно по какви причини самата шайба се отцепи от оста на коляновия вал като от самото движение са се изпилили и шлиците и на двете .... Проблема е по скоро стругарски,ако можете да ме насочите към правилния майстор ... от Варна съм
-
Въпросните части ги предлагат на ниски цени спрямо другите,а магазинерите в Евро 07 ми ги похвалиха като надежни.Някой ако е слагал и има мнение по темата смятам че ще е полезен за всички
-
Интересно таман се канех да почвам разглобяването а шума изчезна... както и да е няма да отлагам ремонта и благодаря за съветите
-
Шума е нещо като равномерно тракане и леко стържене и е налично само като колата загрее.При студен двигател отсъства.Чува се откъм кутията с ремъците... Предполагам е някоя ролка , но незнам има ли опасност нещо да блокира или трябва да влизам веднага в бокса.
-
удължи си още кабела и го навий повече /> ако не стане го нави към още един от силовите kabeli
-
Колега, ами това е повече от идеално :)/> , понеже приятели ,познати че дори и майстори ми казаха че едва ли не ще навартя 20 000 км и пак ще съм за ремонт ,понеже сегментите не са оригинални /ако бях се хванал оригинални да слагам то само за тях трябваше 500 лв да изкарам/ ,все пак гледам да си я пазя колата,а и като лично съм си правил ремонта някак ме е жал да и съсипя двигателя със диво каране
-
Пуснах темата понеже има доста колеги от форума които са сменяли сегмени специално на този двигател.Не вярвам сегментите които сам сменил да са нещо по различно от на останалите - цена 100 - 110 лв.Надрани детайли няма както и значителни елипси по цилиндрите,маслото се сменя редовно,прегрявания няма както и изцеждане на предавки. Основно се интересувам дали на някой колата е започнала отново да гори масло и ако да - след колко км .Съгласен съм че наистина всичко зависи от много фактори , все пак въпросът ми е анкетиран с общи мнения
-
Здравейте , главно се интересувам от колеги с Д15 Б2 които са сменяли сегментите на споменатия двигател - колко км са навъртяли след ремонта , някакви ядове , има ли разпушили се ... Интересува ме защото мина една година и 8000км оттакто смених сегментите , но нали не са оригинални се чудя още колко безпроблемни км ще имам поздрави и лек ден на всички
-
Четох из форума че вътрешния диаметър трябва да е 32 мм и нито повече нито по-малко , реших да замеря моята и се оказа 30мм . Така е от 5 години откакто имам газово,да вземам ли друг размер плочка или да си оставам със старата ......всъщност какви трябва да са последствията от по -малкия размер ?
-
Става въпрос за английски сивик 1,5 втек-е д15з8 115 к.с. колата се кара ежедневно и не на къси разстояния,но проблема е че парното духа много малко топло... със инфоборд температурата на двигателя е между 72 до 78 при -5 С навън .Поленовия филтър е нарочно е изкаран за да духа по силно.... колата има газово