hidalgo
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно hidalgo
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 1.7 CDTi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Здравейте, колеги. Предницата се оказа като песен на Криско - Дроп Съм Онзи ден, когато карах колата към сервиза за смяна на някой належащи работи, като ляв шарнир, кормилен накрайник и т.н, въпросният шарнир се откачи и одра джантата от вътрешната страна. Съответно изхода от ситуацията беше скъпо струваща пътна помощ, защото лявото предно колело блокира. След щателна проверка след смяната на частта се оказа, че предницата е в много лошо състояние и след около 400 лв по-късно колата би могла да става за безопасно каране. Направи ми впечатление, че друга от джантите също има деруга подобна на тази, която направи шарнира, което ме навежда на мисълта, че предишният собственик е знаел за проблема, закрепил го е някак си и съвсем недобросъвестно не ми е казал - с което е изложил мен и приятелката ми на риск - може би от страх, да не се подбие цената ... Но, човека е с жена и дете, а Господ гледа Интересното е, че като покарах колата не се чуваше от никъде почукване, потропване, скърцане и никакви съмнителни шумове Та, внимавайте много когато пазарите машини за вас и близките си и ги обслужвайте своевременно без да се доверявате на продавачите. Защото шарнира ми се скъса докато карах с 30-40 и овладях колата - все пак съм и шофьор с опит. Какво обаче щеше да се случи ако бях по-невнимателен и карах по-бързо и тази част се счупи без никакви признаци ? Какво щеше да стане, ако не бях сам в колата ? Какво щеше да стане ако имаше и други коли около мен ? Не ми се мисли, какъв стрес би било за човек като приятелката ми - без никакъв опит Ще пиша като се оправя с тези проблеми за останалите неща
-
Днес беше сменен ангренажа, ролката, водната помпа (за всеки случай, че и без това се намира там - та да няма после излишен труд), както маслото на хидравликата беше източено и беше налято подходящото. Мислих да я карам на стенд да изправя волана, дето леко сочи на ляво, но ще го отложа за след няколко дена защото изникнаха 2 шарнира, носач, 2 биалетки, 2 кормилни накрайника и 2 тампона за смяна
-
На база отговорите до тук мога да кажа няколко неща. Днеска като огледах под капака видях, че има скъсан маншон на кормилния накрайник от ляво (Пасажера), хидравликата още утре ще бъде източена. За зумер не знам, тъй като не съм отварял вратата при пуснати фарове . Радиото как трябва да се върже, че да гасне след като се загаси автомобила ? Централното се оказа че отключва шофьорската и вратата зад нея - но заключва само шофьорската . Ако казвате палчета на ключенцата които пускат и спират централния плафон при отворена и затворена врата - то само това което е на вратата зад шофьора НЕ работи. Утре колата ще бъде закарана за смяна на ангренаж и минаване на стенд на преден мост и ще споделя какво е станало .
-
Здравейте, Скоро купихме на жената една хонда сивик 6та генерация - Английска версия . 1,4 , 90 кончета, 16 клапана. Като тази на снимката - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/Honda_Civic_front_20071205.jpg Технически грамотен съм, но за жалост сърцето ми принадлежи на друга марка (със задно предаване) , но това не пречи да искам да и я стегна преди да и я връча Имам няколко въпроса : 1. При завиване , волана не се връща обратно, а трябва да го връщам с ръце - къде да търся проблема ? 2. Карал съм и преди хонда и хидравликата на тази, няма нищо общо с тези които съм карал. Като че ли е малко по-твърда. Долях МХЛ, но проблема остана. 3. Като загася колата, фаровете оставят да светят, вместо да остава на габарит и радиото продължава да работи. Как могат да се гасят с ваденето на ключа ? 4. Искам да вържа един зумер за забравен габарит - къде и как да стане ? 5. Централното работи само на шофьорската врата и на вратата зад нея. На пасажерската и тази зад пасажерската не е*ава. 6. Под капака има 2 казанчета за спирачна течност. Едното е голямо, другото е малко. Голямото е точно на главният спирачен цилиндър, а малкото е точно до него - което ме навежда на мисълта, че е за съединителя. Вътре в малкото има една кръгла пластмаса като плувка. Не личи нищо никъде да е счупено - някакъв поплавък ли трябва да е или ? 7. Тавана е увиснал. Какво трябва да демонтирам за да го сваля и претапицирам ? 8. Тази кола и мотор имат ли катализатор, че чувам доста различни мнения и ако да - препоръчвате ли да го махна ? Това е за сега колеги. Ще се радвам да получа отговори Благодаря Ви предварително.
-
Здравейте колеги,моля предварително да бъда извинен. Преди да отворя темата опитах с търсачката, но...признавам - затрудних се да открия информацията, която ме интересува, затова си позволих да открия нова тема. А може и да има такава, поради което с благодарност ще приема линк към такава тема!Колеги,баща ми е щастлив собственик на Хонда Сивик, 2003 г., 1,7 CDTI, хечбек. От известно време е започнала да му прави следния проблем: пали на студен старт, малко след което намалява обороти и притриса за секунда-две и отново възстановява...може да го направи повече от веднъж сутрин. Ако задържи педала на газта малко, преодолява този момент. При студен старт малко му при пушва, след което по време на ход - не. Оплаква се, че му се е случвало по време на ход при връщане на газта да падне на 1000 оборота, след което при подаване на газ (това при включена предавка) да притриса и да възстановява.Колеги, аз имам Мазда 6, 2,0 CRDI и имах относително същия проблем...с разликата, че при мен се задълбочи и гаснеше в движение при връщане на газ и...ней-неприятното беше да го прави в града на ляв завой. Както и да е, при моя дизел има един Suction Control Valve на горивната помпа, който се грижи да поддържа оптимално ниво на нафтата в помпата. Смяната на детайла ми реши проблема.Правилно ли съм се насочил? Има ли на ГНП на Хонда такъв клапан? Къде точно на помпата е? Бихте ли препоръчали от къде да го купим?Греша ли - другаде ли е проблема? Колега с подобен проблем и начина, по който ефективно го е решил?Предварително благодаря на всички отзовали се, че...иде зима