liliancho
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно liliancho
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 1.4 16V EP1 бензин 2002г.
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Здравейте колеги, Нека започна с това, че вече реших проблема, който ще опиша. Все пак, бих желал да го споделя, с надеждата да помогна на някой друг. Като предварителна информация искам да кажа, че става дума за оригиналните фабрично дистанционно и централно заключване на Honda Civic 1.4 Hatchback бензин 2002 година. Преди няколко месеца, дистанционното за централното ми заключване спря да отключва. Първоначално реших, че батерията се е изтощила, както вече се беше случило веднъж. Смених я, но проблемът не се оправи. Пробвах и с още една батерия - отново без успех. Консултирах се с колега, който ме насочи към негови познати, занимаващи се с електроника. Те погледнаха нещата и ми казаха, че няма как да помогнат, понеже проблемът не е в разпоен елемент, а най-вероятно в повреда в кварцовия процесор. Същият колега ме насочи към друг негов познат, който се занимава с автоаларми. Той потвърди причината за повредата, но не успя да я отстрани, понеже нямаше необходимите части. Реших да проверя колко би струвало ново дистанционно. Попитах в официалния сервиз на Хонда, но там ме отказаха с офертата си - 400лв. за дистанционното и 60лв. за обучението му. Реших да търся втора употреба. Приятел ме насочи към варненската автоморга за хонди. Свързах се с тях, пратих им снимки и се оказа, че имат подобно. Оферираха ми го за 40лв., поръчах го и на следващият ден го получих с куриер, като услугата струваше 9лв. След това реших да потърся в Интернет дали е възможно сам да го обуча. Попаднах на тема в настоящия форум, в който има клипче, описващо процеса. Ето адресът на темата: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95101 Ще опиша и процеса за тези, които не знаят английски (на какъвто език е клипчето) - много е просто, но няма как да го знаеш, ако някой не ти го каже: Влиза се в колата и се заключват вратите (в клипчето се казва, че трябва да са отключени, но така не стана) Дава се на контакт, натиска се бутон Заключи на дистанционното и се маха от контакт Дава се на контакт, натиска се бутон Заключи на дистанционното и се маха от контакт Дава се на контакт, натиска се бутон Заключи на дистанционното и се маха от контакт Дава се на контакт, натиска се бутон Заключи на дистанционното и се чува щракване, отново се натиска бутон Заключи и се маха от контакт Това е всичко. Наистина се надявам да помогна на някой с подобен проблем. Пожелавам на всички безпроблемно шофиране и много приятни мигове с любимия автомобил.
-
Колеги,За протокола искам да отбележа, че засега реших проблема. Отидох в една фирма, която се занимава с поставяне на автоаларми, озвучителни системи и т.н. Там диагностицираха проблема и ми казаха, че моторчето се е повредило. Сложиха ми друго, което монтират стандартно за централно заключване. Не е с качеството на оригиналното, но би трябвало да работи поне две години без проблеми. Освен това ми струва 29лв. с труда. Оригиналното не са го сваляли.Това е. Пожелавам на всички безпроблемна експлоатация на автомобилите ви.
-
Здравейте колеги,Тези дни се появи един странен проблем с механизма на централното заключване. Предполагам, че проблемът е механичен и може би се дължи на горещото време или замърсяване с прах (наскоро ходих до Гърция, а там е доста прашно; в София също е доста прашно).Самият проблем се проявява на шофьорската врата. При ръчно натискане/вдигане на палчето работи без проблем. При заключване с дистанционното обикновено заключва. Понякога не пуска палчето до долу, но при опит за отваряне на вратата механизмът щраква и го сваля. При отключване с дистанционното обаче в повечето случаи не отреагира - всъщност отключва всички останали врати, но шофьорската остава заключена. Обикновено като съм оставил колата за известно време в покой, първия път отключва и после започва да се проявява въпросният проблем.Има ли според вас някакво разумно обяснение и нещо, което мога да пробвам самостоятелно?Благодаря предварително.
-
Здравейте колеги,Планирам тези дни да сваля акумулатора за да го заредя.Има ли нещо, което трябва да се направи предварително?Възможно ли е нещо по електрониката или компютъра да се обърка?Благодаря предварително.
-
Възможно е да имаш моя проблем - прекъсната електрическа верига на някой от ABS сензорите. Отиди да ти направят компютърна диагностика и ще разбереш със сигурност.
-
Много благодаря за пояснението - все пак е странно как едно и също нещо (разликите едва ли са като между трабант и багер) може да струва 8 пъти повече...Както и да е - някакви предложения за автоморги, където може да се намери въпросния ABS сензор?П.П. Предполагам, че представляваш автосервиз Омбре - ако е така, борили ли сте се с подобна ситуация?
-
Колеги, Ето и точната грешка, както са ми я записали в протокола от Бултрако: DTC 11-1 RF wheel speed sensor open circuit
-
Колеги,Не знам дали е нормално, но пуснах въпросната част в google и като гледам братята американци я продават за около 30$, което е доста далеч от 334.42лв. Чудя се дали не мога да си я поръчам на приятел там, който да ми я прати по пощата или по куриер.Накой правил ли е нещо подобно?
-
Струва ми се разумно предложение - някакви идеи за това къде да търся въпросния сензор и добър сервиз? По разни теми четох за два сервиза - Омбре до гара Искър и накакъв сервиз в Горубляне за който имам лице за контакти Георги Лозанов. Изобщо ходенето в случаен сервиз ми се струва доста хазартна стъпка - още повече при цените на частите на Honda.
-
Благодаря за отговора,Почти съм сигурен, че става дума за електрическата верига. В сервиза се бориха около 3 часа докато закърпят проблема. Утре ще пусна и точната дефиниция на грешката на английски, така както ми я написаха в протокола.
-
Здравейте колеги, Карам Сивик 1.4, бензинов, хечбек, модел 2002г., модификация EP1. Преди около половин година ми светна лампата на ABS-а. Като резултат отидох в сервиза на Бултрако, където диагностицираха и временно решиха проблема. Самият проблем бе класифициран като прекъсната верига на преден десен ABS сензор. Временното решение бе някакво "закъряване" на веригата, но ми бе обяснено че ще се повреди отново. Така и стана. Както и да е - в Бултрако ми казаха, че единственото истинско решение е подмяната на целия ABS сензор. Въпросът ми е - има ли според вас други решения или това е наистина единственото. Все пак зимата идва и без ABS не ми се кара. Номерът на въпросния ABS сензор е 57450-S5D-013, а цената която ми оферираха бе 334.42лв. Благодаря предварително на всички.