Discovery
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Discovery
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord LX- i '88, Accord LX 86, Insight '00
-
Пол
Мъжки
-
Място
N.O.L.A.
-
2.5 L = 100 km.
-
Kалниците не се пълнят със сняг, защото колелата постоянно се въртят и няма никакви проблеми. Има само ледени висулки като на всички други коли.Според заводските данни подобрява разхода на гориво с 0.1 литра на 100 км. Малко са трудни за слагане при смяна на гума.Ние сме ги кръстили вместо заден калник - пола. Тези коли през 40-те са имали минижуп.Батериите се зареждат само когато натиснеш спирачката и електромотора играе ролята на генератор и зарeжда батериите.На практика колата може да върви без батерии и електромотор, а само на бензин.Ако се махнат батериите, тя ще олекне с 50 кг и ще харчи по-малко, но в живота нищо не е равно, затова има светофари и баири. Като ускоряваш електомотора подпомага бензиновия мотор и КПД'то се увеличава с 20%.Не е трудна за поддръжка, за сега само EGR клагапата съм сменял. Маслото на двигателя е най-трудно да го намериш, защото висконситета му е много нисък 0-20W .
-
Ето един линк, където могат да се видят всички Insights във филми http://www.imcdb.org/vehicles.php?make=honda&model=insight Батериите са като на Приус '97-'98 тестова кола и Приус Първа Генерация в Австралия. Също така батериите ги слагат в Сивик Хибрид '03-'05. Джантите са от алуминиева сплав два пъти по-леки от стандартните. Заводските препоръчителни гуми са Bridgestone Potenza RE 92 165/65/14, които са тъй наречените HHR, което означава, че са с най-ниското съпротивление/ сцепление с пътя. Някои от частите са направени от магнезий за здравина, топлообменност и лекота.
-
Здравейте всички! Реших да започна нова тема и да разбера какъв е отзивът на българската общност относно Honda Insight Gen 1. Моето мнение за този хибрид е, че е най-икономичната кола в света. Преди време засекох, че може да ми даде разход 2,5 литра извънградско и 3,1 градско. Ако я карам с 50 км/ч на равен път без светофари, хълмове и задминавания, може разходът да патне до 1,9 литра. Знам, тези цифри изглеждат много ниски, но имайки предвид че, за да се направи колата, Хонда е използвала през '97-'99 последните технологии на автомобилостроенето. Двигателят е 1 литър, 3 цилиндъра, 67 коня и хибрибридният/елекрически мотор дава още 6 допълнителни коня = общо 73 к.с. Колата може да върви без хибридния мотор и пак да постига същите резултати. Като спира, електрическият мотор играе ролята на генератор и зарежда батериите, като ускорявам ел. мотор подпомага бензиновия мотор да ускори като тегли ел. от заредените вече батерии. Колата е много уникална във всяко едно отношение. Купето е алуминиево и общото тегло на колата е 700 кг. Има "пола", която покрива двете задни гуми и прави колата по-аеродинамична. Наскоро, батериите започнаха да ми създават проблеми. Има 120 D - размер батерии, всяка от които е 1,2 volt. Направени са от NiMH. Проблемът е, че всеки шест от батериите са в комплект заварени една в друга и като се развали една от шесте, другите започват да се скапват около нея. Мнения и отзиви са добре дошли по отношение колата или батериите.
-
Колеги, това което ви трябва е Хонда Инсайт 2000 (Honda Insight 2000). Произвеждана е от 2000-та до 2006, в целия свят има само 17,000 произведени. Двигателят е 1 литър, 3 цилиндъра, 67 коня хибрид. И това което ви интересува - колко харчи: градско 3.1 литра, извънградско може да падне до 2.5 литра. Харчи малко, защото съотношението гориво/въздух може да стигне до 1 към 25. Нормалното съотношение е 1 към 11. И не само това, ами шасито е от алуминий това прави цялата колата 700кг. Аеродимамиката Cx = 21. Наздраве