Jump to content

Shtanishlavi

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Shtanishlavi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  1. Здравейте колеги! На няколко месеца съм собственик на hr-v 1,5 130 коня 2016 CVT. Имам проблем с чукаш шум при стартиране на двигателя. Четейки международните форми, се оказа че това е доста често среща на болка. Вероятно става въпрос за v-tech актуатор, зъбно колело на разпределителния вал който се подменя някъде гаранционно, някъде не..... лошото е че казват че този шум се появявал отново година след смяната..... не знам как да постъпя...тъй като шума се чува понякога през ден понякога през две седмици, но само еднократно при стартиране на двигателя за около секунда. Много бих се радвал, ако някой знае нещо да сподели 🙂
  2. Здравейте колеги!Имам проблем с радиото на моята Хонда. То е оригиналното, а проблемът е следния : червената лампичка, която мига при изваждане на ключа, и изгасва при завъртане на контакт /когато радиото започва да свири/ , един ден си светна постоянно червено/без да мига/ и радиото не работеше . След 2 часа се самоуправи /и аз незнам как но си проработи/. След още 2 часа пак се прецека - качвам се в колата и гледам че не мига, а свети постоянно. Завъртам ключа - нищо, пак си свети. Реших че е блокирало нещо и може би ще се оправи като откача едната клейма на акумулатора, т.е. да рестартирам системата. Напрвих го, но резултата беше, че изгасна и тази червена лампичка. И сега незнам какво да правя. Между другого забравих да кажа, че и дисплея не свети, но копчетата от страни си светят. Чудна работа ! Не намерих подобен проблем из форума , незнам някои може ли да подскаже нещо ? :unsure:/>/>/>
  3. Здравейте колеги!Имам проблем с радиото на моята Хонда. То е оригиналното, а проблемът е следния : червената лампичка, която мига при изваждане на ключа, и изгасва при завъртане на контакт /когато радиото започва да свири/ , един ден си светна постоянно червено/без да мига/ и радиото не работеше . След 2 часа се самоуправи /и аз незнам как но си проработи/. След още 2 часа пак се прецека - качвам се в колата и гледам че не мига, а свети постоянно. Завъртам ключа - нищо, пак си свети. Реших че е блокирало нещо и може би ще се оправи като откача едната клейма на акумулатора, т.е. да рестартирам системата. Напрвих го, но резултата беше, че изгасна и тази червена лампичка. И сега незнам какво да правя. Между другого забравих да кажа, че и дисплея не свети, но копчетата от страни си светят. Чудна работа ! Не намерих подобен проблем из форума , незнам някои може ли да подскаже нещо ? :unsure:/>
  4. Мерси колега! Сега само да посъбера 1200 лв. и ще си имам ГИ .
  5. Колеги, знам че има едно уредче с което се мери дали има изгорели газове в антифриза, и съответно ако каже че има, то това би следвало да означава проблем с някоя гарнитура, която изпуска и от там нататък ви е ясно каде е антифриза...
  6. Аз слагах газ,дори сам си я монтирах.Газовата е марка "bigas" или "bigaz" не съм сигурен как се пише.Смъкнах я от друга D16V1 и я сложих на моята.Разхода е колкото на бензин,вървенето е малко по-слабо,особенно след 4000 оборота се усеща повече.Смесен разход с каране до 3000-3200 оброта ми дава 8.2 газ от бензиностанция "ЕКО".До сега съм минал 5800 км и нямам проблеми !Колегата ifrankyman - след този ремонт остава да провериш обстойно за течове,дори и към пътищата на парното,огледай за течове около блока на двигателя.Става дума за места където антифриза може да се изпарява веднага след изтичането му.Мерси за отговора колега! Имам обаче един въпрос - предложиха ми 2 вида компютри за ГИ, единият четял само едната сонда и с него било възможно да ми светва чека, а пък другия четял и двете сонди и уж с него нямало да има никакъв проблем. Разликата обаче е че втория е с 300 лв. по скъп.... При теб как е този въпрос ?
  7. Здравейте колеги ! Имам въпрос - някой слагал ли е газ на D16V1 и ако да, моля за някакво мнение или съвет по въпроса.
  8. Колега при мен така се оказа, но за всеки случай иди при електричар да я провери дали има някакво съпротивление и ако няма /както се оказа и при мен/ - нова ! Успех !
  9. Здравейте колеги! Преди 2 седмици си купих Хонда Сивик 3 врати - 2002 год. 1.6 Втек. Регистрирах я , смених и консумативи и т.н. Не ми светеше оранжевата лампа на таблото /чек енджин/ и я закарах да ми я сменят. Оказа се че тези ........ в автокъщата са я изолирали с изорирбанд, защото свети постоянно. И така..., последва друг сервиз, тестваха я с компютър и се оказа че първата ламбда сонда, преди катализатора е изгоряла и трябвало да я сменя. Отидох в друг сервиз, и там ми казаха, че тая ламда сонда била "бърза", защото била със зелен кабел /единият от четирите е зелен/ , такива много рядко се срещали....., а "бърза" означавало, че постоянно обменяла инфо с компютъра и загрявала бързо, докато стандартните на някакви интервали пр. 1 мин. или нещо подобно, и за това се постигала икономичност при Хонда... и т.н. Проблема е, че такава с зелен кабел не мога да намеря. Искам да ви попитам чували ли сте такова нещо за зелен кабел и "бърза/спортна/ сонда, от каде да я намеря, и моля който има такава кола да каже какъв разход му дава, защото ако продължава така май ще трябва да се замислям за газ, колкото и да не ми се иска. Между другото никак не е икономична 8-9 л/100 км бензин, ми прави среден разход 50/50 градско/извънградско, при нормално икономично каране. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...