Здравейте фенове!Изчетох темите за празният ход във форума, четох документацията на Honda UK, четох и насам-натам из нета - и не и не...Проблема с D14A8 PGM-I е следният:Миналата зима, сутрин на студено ми се случваше да запаля и оборотите се вдигаха на 2000 и при първото им падане започваха да играят 800-2000. Изключвах двигателя и палех пак и проблема вече го нямаше - и така доста често. Та докато се наканя да я изследвам и стана топло и проблема съвсем изчезна...Но наскоро нешто взе да дрънчи откъм двигателя - на метал и се оказа шайбата, която върти ремъците. Смениха ми я заедно със шпонката и спря. После смених ангренажния ремък, ролката, бензиновия филтър, въздушния филтър, свещите...И ПЕТ ДЕНА след това ПРОБЛЕМА С ПРАЗНИЯ ХОД СЕ ПОЯВИ ПАК - Изключих и запалих пак - изчезна. ДВА ДЕНА СЛЕД ТОВА СЕ появи пак и вече не изчезваше. После спряха да играят оборотите и седяха на 1500, после взеха да седят на 2000. Като карах