Jump to content

Красимир Димитров

Фен
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Красимир Димитров

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda prelud 2.3 4ws VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Хасково

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Моля за малко помощ относно Х23А1, трябват ми размерите на шийките на коляновия вал в стоков вид. Защото ми казаха в завода където ми го шлайфаха че, основните били на втори ремонт а биелните на първи което ме съмнява.И незнам какви лагери да си поръчам. Благодаря предварително.След щлайфа основни - 49.25биелни - 47.50
  2. Благодаря ти много хубавото е че имам още един блок и по него мога да гледам кое къде отива.
  3. Колеги сигурен съм че има тема за това след като се махнат валовете как и кои магистрали трябва да се запушат но не успях да я намеря. Ако може малко помощ. Че под 1000 оборота ми мига лампата за маслото.
  4. Все още търся части за проекта . Като колелцето и болтовете на главата ,водни маркучи.
  5. много ви благодаря вече всичко ми е ясно. Заемаме се с смяната.
  6. Благодаря ви много а има ли разлика в буталата на сивика и црх
  7. Доработена в смисъл да се шлайфа нали.
  8. Колеги един приятел има сивик 1.6 125 коня. И иска да слага бутала от ЦРХ . Кажете има ли разлика в буталата и дали ще се сгъсти повече от колкото е в момента. Заслужава ли си работата.
  9. Колеги кажете колко зъба трябва да е ремъка. Двигателя е Н 2.3 А с витек глава от Н 2.2 200 коня разпределителните ролки са по 42 зъба колелцето на коляновия вал е 21 зъба за водната помпа не съм сигурен мисля че е 26 зъба . Та когато всичко е взето от Н 2.2 не би ли трябвало и ремъка да е стандартен за Н 2.2 А8 ако не се лъжа.
  10. Помощ от по-знаещите, дали има проблем ако зъбното колело на коляновия вал за ангренажа ако е с 20 вместо с 21 зъба. И дали някой знае с колко зъба е колелцето на Н 2.2 витек 200 коня това ще ми е от голяма полза. Благодаря ви.
  11. Разбира се, че трябва. Отвора на дросела и отвора на колектора трябва да са с еднакъв диаметър за да има смисъл от това което правиш.
  12. Приятел престържи го няма проблем само внимавай с паричката трябва да е много плътно да затваря, че иначе държи високи обороти. Моят също съм го стъргал и от 60мм стана на 64мм. но първата паричка не беше идеално уплътнила и ми държеше 4000 об. и се наложи да правя втора. Успех.
  13. Много ти благодаря, че ми преведе частите които трябва да сменя за да се монтира главата, а също така и съвета ти за турбина. Писал си: цитирам Най-долното колелце на коляновия вал ( ти го имаш ). Колега точно това колелце ми е най-големия проблем, моето е с 19 зъба а на мен ми трябва с 21, останалото е лесна работа.
  14. Колкото повече въздух толкова по-добре, приятелите ми имат Д-15 и Д-16ки и са с дросели от Н-2.2 които са на 60.5мм и се представят доста добре. А мисля.че най-големия дросел е на Б-20 ако не се лъжа ако греша колегите да ме поправят.
×
×
  • Създай нов...