Jump to content

Vinar

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Vinar

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Акорд Турер 2,0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Силистра
  1. Намерих ГУМИТЕ за сняг. Само не знам дали са разрешени и се продават в БГ: http://www.youtube.com/watch?v=KGmcegAfAD0 Супер са! П С: Неправилно се изразих, знам, че ги забраниха и това не е единственото глупаво нещо в правилата ни. Иначе и аз се спрях на Continental WinterContact TS 850. Взех си 2. За сега. Благодаря на всички за споделените мнения и безаварийна зима!
  2. Благодаря за бързия отговор pendoc. По-принцип класациите за зимни гуми за последните 2-3 г ги прегледах. Както и разните рекламни описания на продавачите. За мен са по-важни реалните впечатления на колегите от форума. Мисля, че това би било полезно и на останалите собственици на модела. Отрицателното мнение също дава много полезна информация .
  3. Търся мнение за зимни гуми добри на сняг. В момента съм с: Hankook Winter Icept Evo W310 215/55 R16Безупречни са на мокро, не са мн шумни, возят добре, но в сняг над 5-10 см и при лек наклон са безполезни. Спреш ли - няма тръгване. Така че ако имате добри впечатления от гуми в сняг моля споделете!
  4. Здравейте колеги, днес при отключване забелязах, че светят само двете външни лампички/диодчета - не знам какво са - в огледалото. Като че ли съм срещал такава тема в "нашите хонди", но сега не успях да я открия. Струва ми се по спомен, че се сваляше кората на вратата и цялото огледало и така, но не съм сигурен. Моля подскажете!
  5. Здравейте, имам въпрос за свещите. Винаги съм сменял с препоръчаните за двигателя (2,0 л бензин) - NGK: ZFR6K-11. И съответно не съм имал някакви явни проблеми. Наскоро обаче забелязах, че за двигатели на LPG, какъвто е и моя случай препоръчват други. Например: http://www.autopower...6-i9668220.htmlТа моля ако имате мнения и опит да ги споделите.
  6. Според фирмения сервиз на Хонда - това е тест за изправността на лампичките на таблото...
  7. Понеже пак е зачекната темата за маслата реших да споделя собственото си мнение по въпроса. Преди време при избор на масло се ровех по руските сайтове. Попаднах на обширна статия от титулуван спец за съпоставка на разни масла(производители, графики на вискозитети, марки автомобили, климатични зони и т.н.) Нали ги знаете руските, като нагазят някоя тема копаят до дъното. За съжаление нямам линка , но ще цитирам по памет изводите в края: 1. Карайте само с масла с характеристиките препоръчани от производителите на двигателите. Марката няма съществено значение, но ако сте перфекционисти слагайте маслото, което слага производителя. Често големите автомобилни производители си сътрудничат с конкретни петролни компании, които подготвят маслата според двигателите. Но повтарям - изборът на марката масло не е съдбовен, а по-скоро въпрос на симпатии. 2. Никога не правете компромис с препоръчания срок и пробег за смяна(масло+филтър!), редовно проверявайте и при необходимост доливайте. Желателно е количеството да е постоянно 5-7 мм над мин (не винаги повече е по-добре). 3. Карайте с един и същи тип и една и съща марка масло. Основата на маслата е една и съща, но "добавките", които определят типа и марката при различните производители са разнообразни и често несъвместими. При всяка смяна в двигателя остава определено количество (според автора до 0,5л и повече!) от старото масло. Т.е. винаги става смесване. В някои случаи това може да е фатално за мотора. Ако държите на смяната - препоръчва се промиване на двигателя.(Обезателно дочетете за промиването по-долу!). 4. Никога, ама абсолютно никога не се изкушавайте да "промивате" с присадки или разни специални "промивни" масла. Промиването само при нужда и то с маслото, с което ще карате след това. Т.е. искате да смените типа или марката на маслото. Наливате си новия вид масло, но го сменяте по- рано, след 500, 1000 км или както вие си прецените, но по-рано т.к. при смесване е вероятно да се намали експлоатационния му срок. 5. Купувайте само от гарантирани продавачи - всичко изброено се обезсмисля ако си вземете фалшиво масло. Подчертавам - препоръките са логични, но може би малко субективни. За мен лично са убедителни.
  8. Здравейте колеги. Навъртях 30 х км и ето, предстои ми "планов" ремонт (предни носачи-горни, каре-вътрешно, задни спирачки - при скоро сменени накладки задържат, май и лагер на съединителя ми се обажда...). Моля да споделите впечатления дори и за други от най-често сменяните резервни части. Оригиналните - при кого са най-изгодни(бултрако, карада, други варианти?). Ако имате опит със заместители, какво бихте препоръчали (производител, марка) като най-добро цена-качество. От опит ми е ясно, че оригиналните често си струват парите и имат три пъти по-голям ресурс, но...ако си взема парите дето ми ги дължат... Благодаря!
  9. Може да е полезно за някого. DRL Дневни светлини – полезна информация относно използването им: http://www.tuning.bg/avto-novini/drl-dnevni-svetlini-polezna-informaciya-otnosno-izpolzvaneto-im-v-balgariya-23124
  10. Здравейте колеги. Преди няколко дни забелязах във форума отделната тема за Акорд - 7. Изчетох всичко до края. Много и все полезна информация. Отзивчиви сте и компетентни, поздравления от мен. Иначе от около година имам 2,0 газ/бензин Турер. Имам два въпроса:- Обмислях варианта да сложа някакви дневни светлини /с тоя нов закон и като забравям от време на време да включвам късите.../. Мислех да ги пъхна в гнездата на халогените. Както е направил Веселия. Даже си копнах схемата му от която мисля да се възползвам. Има ли смисъл да се бъркам за нещо от сорта на Филипс - към 250 лв или и нещо по-достъпно ще свърши работа? Знаете ли какви са точно изискванията, за да нямам проблеми с КАТ? Мисля да ги пускам вместо късите.- Миналата седмица сменях маслото и филтрите, та като я наместваше момчето в сервиза забелязах, че на задна ми се включват габаритите, а като пусна габаритити заедно с тях ми светва и лампата за назад. Имате ли предположения къде да търся проблема?
  11. Проблема вече е решен, климатичето приятно мърка и в 40-градусовата жега на 2 на вентилатора охлажда салона супер. Накратко историята. В четвъртък минах през фирмения сервиз(Варна), пича ме закачи на компа и каза, че проблема е механичен. Прибра си пая - 30 лв и ми препоръча Импас 56. Отивам там веднага - наблизо е. Погледнаха ме за 5 мин(разбират му хората, без майтап) и определиха за смяна релето в блока с предпазителите и бобината на компресора - сваляне, пренавиване, връщане на място - 350 лв(ако не излезе още нещо друго) и оставяш колата за 2-3 дена, като е готова - звънкат. Времето не може да се придвиди точно но минимума при късмет е 2 дена ама събота и неделя не работим. Е почти бях готов, ама с тия 2-3-4, дена ме убиха... Отивам при Вальо от Каменар ( виж по-горе Fiend от 23.07.12 - майстори по автоклиматици в района на Варна). Бобината, казва, е изгоряла. Може да имам такава(има човека голям набор от пренавити) ама може и да не стане. За по-сигурно ела в понеделник, че тия по пренавиването работят в петък до обяд ???? Както и да е ... Вчера, понеделник отивам при него, източват фреона - 350 г, а по каталог бил 550г - сменят изгорялата бобина (имаше същата), разбития лагер (с японски NSK), вакуумират, зареждат фреон (събра 520 г) и всичко е ок. Климатика заработи след по-малко от 3 часа ремонт. Плащам исканите 140 лв. Почти напълно щастлив съм ... Изводите са за вас. Още веднъж благодарности на всички, които се отзоваха. И безаварийно пътуване!
  12. Карах такава повече от 7 години. Повечето "пенсионерската" 100-110 км/ч, случвало се е и магистрално да гоня със 160-180, ама рядко. Действително усещането е че е малко тежичка за мотора. Динамиката се усеща едва над 4000 - 4500 оборота. Но има много други качества - изключително стабилна в завои и при висока скорост. Най-вече (може би съм имал късмет) безумно здрава. За 150 000 км съм сменял само консумативи, два горни шарнира и селенови втулки. Ако искаш повече динамика сваляй всичко от багажника и купето . Иначе да беше взел 2,4 мотора.
  13. Благодаря за помощта. Идеите са добри. Фреон все пак има. Самодиагностиката явно е дълбока тема. При повторение на действията от клипчето: при мен грешки не показва, но и като че ли самодиагностиката не завършва - половината от лампичките продължават да си мигат без край. Равномерно, без къси и дълги намигания. Варианта да е изпушил някой датчик (напр. за Т на маслото ако има такъв) също е възможен. Докато се въртях да гледам за тоя датчик обаче забелязах и друга подробност. Не знам дали някой се е престарал с пароструйката, но около 15-20% от пластинките (ребрата) на радиатора на климатика са безобразно намачкани, а може би 5% въобще са изпадали и липсват. Сигурно топлообмена е доста влошен. Но този проблем явно е доста стар и ми е пропуск при покупката на колата, пък и не обяснява защо не се вкл компресора. Или пък се е претоварвал системно (компресора) и се е издухал? Черни мисли...
  14. Здравейте колеги. Става въпрос за Акорд 2,0 2003г. Имам следния проблем с климатроника. По принцип си работеше нормално до преди няколко дена. Наложи се да понастъпя малко в горещината и климатика изключи - предполагам, че радиатора на двигателя се е натоварил и компа е спрял климатика и съответно неговия радиатор. Само, че след това не се включи. При пускане се вкл само вентилатора на радиатора, компресора не. Хитринки като доливането на радиатора и откачането на акумулаторната клема не дават ефект. Пробвах и с подмяна на филтъра на купето, че се беше набил с боклуци - пак не тръгна. Абсолютен лаик съм и сигурно правя смешни неща ама ... Между другото миналата есен стана същия номер. Ходих при при майстор, измери фреона, каза "добре е" и че по незнайни причини не се вкл. компресора, но понеже идваше зима и си е криза отложих ремонта за пролетта, а пустият му климатик си тръгна сам. Моля дайте някакъв съвет, препоръчайте ми читав майстор или сервиз в района на Варна. Т. наречените официални представители - Карада- казаха, че не се занимават с климатици. Да съм отидел при тях на диагностика пък те щели да ме пратят на друг сервиз. Гласят ми двойно бръснене май ... ама не виждам друг вариант.А, още нещо - колата е с газова уредба и грешката на двигателя (след откачане на клемата) си светва почти веднага след запалване независимо дали е на бензин или на газ.Разчитам на вас за мнение и съвет, благодаря!
×
×
  • Създай нов...