Becko12
Фен-
Мнения
159 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
10 NeutralОтносно Becko12
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
ACCORD
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Благодаря за отговорите. Ще се възползвам от предложените варианти.
-
А в България има ли дистрибутори и има ли фирми поддържащи наличности на качествени резервни части? Някой към който да се обърна и да ми достави дадената част бързо и коректно?
-
Здравейте, Може ли да ми кажете от къде се снабдявате с части? Говоря за такива различни от консумативите като спирачки и др. Има ли верига за авточасти предлагащи ОЕМ производство с добро качество, но на по-ниски цени от оригиналните части на Хонда?
-
Всичко добре, но няма да ми влезе в гаража тоя модел. В момента 7-цата се събира със голямо внимание и нерви. Ще търсим малко по тесен модел. (Като му дойде времето в края на годината)
-
Аууууу...изинявам се, въобще не погледах там. А колко се рових в нета, че така писах, че иначе хахахах. Благодаря за отговорите!
-
Здравейте, бихте ли ми казали какви са външните размери на Accord 8. Най-важния за мен размер е разстоянието между двете огледала. Тоест ширината с огледалата. Доста търсих в Интернет но не открих тази информация. Ще съм ви благодарен, ако ми посочите и коефициента на въздушно съпротивление cx=?. Ако разполагате и с друга техническа информация, моля споделете я.
-
Радвам се, че всичко е ОК. Жив и здрав. Колата е страхотна, пази я и я карай със здраве.
-
Много отдавна не съм писал във форума ,но просто се изумих от това което написа. Смяна на турбо, верига толкова неща изреди, че направо ме потресе. Моя Акорд е 2005. 12 месец. 2.2 дизел. Точно преди фейстлифта. Карам колата вече може би повече от 4 години. Няма шум, няма виене няма нищо. Купих колата на около 100 000 по километраж,което не пречи да е била над 250 - 300 000. Като я купих, взех да чета из форума и се изумих. Турбо, верига,дъмферен маховик, рейка.....да не изброявам. Седях на тръни една година.Като тръгнех да я изкарвам от гаража направо настръхвах. Сега мога да кажа следното, това е изключителен двигател, невероятно здрав. Нищо не чука, не трака,не пуши, не гори масло за мен това е един от най-добрите дизели втора ръка.(Нагледах се покрай мен на ремонти на дизели зафира, лагуна, пасат, кади..да не изреждам). Проблеми с Акорд 7 дизел съм виждал и чувал на автомобили на много километри, на такива от Италия не поддържани и издухани със стари масла и на такива карани от идиоти, които им спират тока, не ги поддържат ( в повечето случаи купена скъпа кола с последните си пари и след това масло 10W40 и ремонт в гаражни сервизи за отоговрни проблеми,тоест при хора без опит и подходящата квалификация и знания). Моля те, не го приемай лично и не се обиждай, но на мен ми прилича на много наредена кола, при продажбата. Това не го казвам да се заяждам или нещо от рода. Служебната ми кола е VW Cady. Чукаше така при ниските, оказа се превъртял основен лагер и в последствие пукнат колянов вал. В момента моята Хондалина е на около 200 000 по километраж, което не пречи да е на 400 000 реални. По добър двигател не съм карала никога. Поддържам я много,масло 0W 30 смяна на не повече от 10 000 -12 000(никога 20 000км), Антифриз от хонда 15- 20 лева литъра грубо. Никога над 2000 оборота студена и гонка студена. Това е. Не се е случвало зимата да не запали, не се е случвало да прекъсва и какво ли още. Просто това е нещо наредено в твоя случай. Това виене в турбото от клипа на празен ход, няма го при мен, Чукане-няма. Верига, дето пишат по форумите 150 -200хил,не се чува, веднъж майстори я гледаха при техническо обслужване, помолих ги за мнение за веригата, казаха 6 е, не пипай. Да хвърлиш верига, турбо, направо незнам на колко хил.км трябва да е или без масло да е оставяна или с присадка да е карана преди продажба. Това което чуваш не е нормално. Да смениш турбо на нов внос (ако е била преди половин година) не е нормално. Да смениш верига според мен и опита ми,не мисля че е нормално, ако колата е читава. Провери да не чука нещо по лагерите или буталните болтове (ако е била с присатка или издухана нещо) На твое място вместо чип за 500-600 лева бих я закарал в някой оторизиран сервиз за тия пари и бих направил пълна диагностика и проверка, за да установят причината. Колата никак не е евтина, за експерименти от рода на трудово обучение. Все пак 10 - 12 000 лева и 4000 за части (верига - турбо) не са малко пари, едни 200-300 лева не би трябвало да са проблем за качествен и добър сервиз. Пак казвам с цялото си сърце искам проблема ти да не е сериозен и да се разминеш без влагане на средства, но направо не мога да повярвам какво чудо си сменил за половин година. Стискам палци всичко да е наред. Дано не е наредена колата. Успех.
-
Благодаря за изчерпателния отговор. Значи дебитомера записва грешката при затапване на EGR-а? Тоест няма да мога да извърша операцията, която искам да направя и да не се занимавам с това затапване?
-
Благодаря за отговорите. Кой датчик ще хване това че е запушен, че да светне енджина? Той самият EGR няма да се откача от буксата и пак ще се движи насам натам, според мен компютъра следи неговото движение. Аз имам една джаджа, която показва всички параметри на двигателя през CAN буксата. Доста съм разглеждал и не виждам по какво ще получава информация компютъра. На параметрите излиза в проценти колко е отворен/затворен EGR, но нищо покрай него не виждам което да детектира за запушването. Моля кажете ми кое ще следи за грешка, сензора кой е?
-
Здравейте, от няколко години съм член на вашия форум. Чел съм доста от темите за Акорд 7 генерация. Много често срещам коментари и мнения за това, че не трябва да се затапва (запушва) EGR клапана. Предстои ми подобно почистване съвсем скоро. Това което не мога да си обясня е причината за невъзможността да се извърши тази операция. Завършил съм ДВГ в средното си образование, въпреки че не съм практикувал такава професия, мисля че имам поне основни технически познания. Много време мисля по въпроса и не откривам причина да не бъде запушен притока на газове към EGR и да спре да се цапа всмукателния колектор. Логически не откривам никакъв проблем, който да причини повреда или неправилна работа на турбото или системата въобще на двигателя. Аз съм от Варна и имам приятел, който е собственик на сервиз за дизелови автомобили. С него доста сме говорили на темата и двамата не откриваме причина да не затапим EGR-a. Моля отговорете ми с някакви по подробно издържани технически отговори, факти или някакъв вид техническа документация защо това според вас не може да се извърши. Мисля, че тая по подробна информация ще е много полезна на колегите във форума. P.S. Извинявайте за грешката в заглавието, ще съм благодарен на модераторите на форума да променят в заглавието думата "почиства" с "Запушва".
-
Нямам оредстава какво са сменяли вътре, преди чукаше, такаше много силно, имаше луфт във волана и течеше страяшно много. Този теч се появи изведнъж и количеството, което изтичаше беше доста голямо. Ремонта е с включен демонтаж-монтаж в техен сервиз на място и е 300 лева. Резулата не тече, не трака и всичко е ОК, поне за сега, гаранция на рейката 6 месеца. За 2 дни я направиха и се отнесоха много коректно.
-
Проблема е решен, колата е като нова, волана много стегнат, няма чукане тракане или теч(за момента), ремонта 300 лева.
-
Не е вярно..моя акорд е преди фейслифта и вскчко му свети
-
На тоя модел Акорд проблема с рейката е доста сериознен. Моята чукаше 3 години преди да протече. До ден два ще имам резултат от ремонта и парите.