Jump to content

Becko12

Фен
  • Мнения

    159
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно Becko12

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря за отговорите. Ще се възползвам от предложените варианти.
  2. А в България има ли дистрибутори и има ли фирми поддържащи наличности на качествени резервни части? Някой към който да се обърна и да ми достави дадената част бързо и коректно?
  3. Здравейте, Може ли да ми кажете от къде се снабдявате с части? Говоря за такива различни от консумативите като спирачки и др. Има ли верига за авточасти предлагащи ОЕМ производство с добро качество, но на по-ниски цени от оригиналните части на Хонда?
  4. Всичко добре, но няма да ми влезе в гаража тоя модел. В момента 7-цата се събира със голямо внимание и нерви. Ще търсим малко по тесен модел. (Като му дойде времето в края на годината)
  5. Аууууу...изинявам се, въобще не погледах там. А колко се рових в нета, че така писах, че иначе хахахах. Благодаря за отговорите!
  6. Здравейте, бихте ли ми казали какви са външните размери на Accord 8. Най-важния за мен размер е разстоянието между двете огледала. Тоест ширината с огледалата. Доста търсих в Интернет но не открих тази информация. Ще съм ви благодарен, ако ми посочите и коефициента на въздушно съпротивление cx=?. Ако разполагате и с друга техническа информация, моля споделете я.
  7. Радвам се, че всичко е ОК. Жив и здрав. Колата е страхотна, пази я и я карай със здраве.
  8. Много отдавна не съм писал във форума ,но просто се изумих от това което написа. Смяна на турбо, верига толкова неща изреди, че направо ме потресе. Моя Акорд е 2005. 12 месец. 2.2 дизел. Точно преди фейстлифта. Карам колата вече може би повече от 4 години. Няма шум, няма виене няма нищо. Купих колата на около 100 000 по километраж,което не пречи да е била над 250 - 300 000. Като я купих, взех да чета из форума и се изумих. Турбо, верига,дъмферен маховик, рейка.....да не изброявам. Седях на тръни една година.Като тръгнех да я изкарвам от гаража направо настръхвах. Сега мога да кажа следното, това е изключителен двигател, невероятно здрав. Нищо не чука, не трака,не пуши, не гори масло за мен това е един от най-добрите дизели втора ръка.(Нагледах се покрай мен на ремонти на дизели зафира, лагуна, пасат, кади..да не изреждам). Проблеми с Акорд 7 дизел съм виждал и чувал на автомобили на много километри, на такива от Италия не поддържани и издухани със стари масла и на такива карани от идиоти, които им спират тока, не ги поддържат ( в повечето случаи купена скъпа кола с последните си пари и след това масло 10W40 и ремонт в гаражни сервизи за отоговрни проблеми,тоест при хора без опит и подходящата квалификация и знания). Моля те, не го приемай лично и не се обиждай, но на мен ми прилича на много наредена кола, при продажбата. Това не го казвам да се заяждам или нещо от рода. Служебната ми кола е VW Cady. Чукаше така при ниските, оказа се превъртял основен лагер и в последствие пукнат колянов вал. В момента моята Хондалина е на около 200 000 по километраж, което не пречи да е на 400 000 реални. По добър двигател не съм карала никога. Поддържам я много,масло 0W 30 смяна на не повече от 10 000 -12 000(никога 20 000км), Антифриз от хонда 15- 20 лева литъра грубо. Никога над 2000 оборота студена и гонка студена. Това е. Не се е случвало зимата да не запали, не се е случвало да прекъсва и какво ли още. Просто това е нещо наредено в твоя случай. Това виене в турбото от клипа на празен ход, няма го при мен, Чукане-няма. Верига, дето пишат по форумите 150 -200хил,не се чува, веднъж майстори я гледаха при техническо обслужване, помолих ги за мнение за веригата, казаха 6 е, не пипай. Да хвърлиш верига, турбо, направо незнам на колко хил.км трябва да е или без масло да е оставяна или с присадка да е карана преди продажба. Това което чуваш не е нормално. Да смениш турбо на нов внос (ако е била преди половин година) не е нормално. Да смениш верига според мен и опита ми,не мисля че е нормално, ако колата е читава. Провери да не чука нещо по лагерите или буталните болтове (ако е била с присатка или издухана нещо) На твое място вместо чип за 500-600 лева бих я закарал в някой оторизиран сервиз за тия пари и бих направил пълна диагностика и проверка, за да установят причината. Колата никак не е евтина, за експерименти от рода на трудово обучение. Все пак 10 - 12 000 лева и 4000 за части (верига - турбо) не са малко пари, едни 200-300 лева не би трябвало да са проблем за качествен и добър сервиз. Пак казвам с цялото си сърце искам проблема ти да не е сериозен и да се разминеш без влагане на средства, но направо не мога да повярвам какво чудо си сменил за половин година. Стискам палци всичко да е наред. Дано не е наредена колата. Успех.
  9. Благодаря за изчерпателния отговор. Значи дебитомера записва грешката при затапване на EGR-а? Тоест няма да мога да извърша операцията, която искам да направя и да не се занимавам с това затапване?
  10. Благодаря за отговорите. Кой датчик ще хване това че е запушен, че да светне енджина? Той самият EGR няма да се откача от буксата и пак ще се движи насам натам, според мен компютъра следи неговото движение. Аз имам една джаджа, която показва всички параметри на двигателя през CAN буксата. Доста съм разглеждал и не виждам по какво ще получава информация компютъра. На параметрите излиза в проценти колко е отворен/затворен EGR, но нищо покрай него не виждам което да детектира за запушването. Моля кажете ми кое ще следи за грешка, сензора кой е?
  11. Здравейте, от няколко години съм член на вашия форум. Чел съм доста от темите за Акорд 7 генерация. Много често срещам коментари и мнения за това, че не трябва да се затапва (запушва) EGR клапана. Предстои ми подобно почистване съвсем скоро. Това което не мога да си обясня е причината за невъзможността да се извърши тази операция. Завършил съм ДВГ в средното си образование, въпреки че не съм практикувал такава професия, мисля че имам поне основни технически познания. Много време мисля по въпроса и не откривам причина да не бъде запушен притока на газове към EGR и да спре да се цапа всмукателния колектор. Логически не откривам никакъв проблем, който да причини повреда или неправилна работа на турбото или системата въобще на двигателя. Аз съм от Варна и имам приятел, който е собственик на сервиз за дизелови автомобили. С него доста сме говорили на темата и двамата не откриваме причина да не затапим EGR-a. Моля отговорете ми с някакви по подробно издържани технически отговори, факти или някакъв вид техническа документация защо това според вас не може да се извърши. Мисля, че тая по подробна информация ще е много полезна на колегите във форума. P.S. Извинявайте за грешката в заглавието, ще съм благодарен на модераторите на форума да променят в заглавието думата "почиства" с "Запушва".
  12. Нямам оредстава какво са сменяли вътре, преди чукаше, такаше много силно, имаше луфт във волана и течеше страяшно много. Този теч се появи изведнъж и количеството, което изтичаше беше доста голямо. Ремонта е с включен демонтаж-монтаж в техен сервиз на място и е 300 лева. Резулата не тече, не трака и всичко е ОК, поне за сега, гаранция на рейката 6 месеца. За 2 дни я направиха и се отнесоха много коректно.
  13. Проблема е решен, колата е като нова, волана много стегнат, няма чукане тракане или теч(за момента), ремонта 300 лева.
  14. Не е вярно..моя акорд е преди фейслифта и вскчко му свети
  15. На тоя модел Акорд проблема с рейката е доста сериознен. Моята чукаше 3 години преди да протече. До ден два ще имам резултат от ремонта и парите.
×
×
  • Създай нов...