Здравейте колеги, първо искам да кажа, че форума е супер и ,че не едно или две неща съм си поправил по количката от вашите съвети и препоръки.Не съм от тези хора, които са регистрирани във всякакви форуми, просто четях и гледах отстрани но дойде момента и аз да пусна тема с моята неволя (макар и да мислих,че няма да дойде този момент).Та по същество, преди 3 години си купих Хонда Сивик 1,5л. 1994 г. 4 врати, дигател D15B2. по принцип съм нямал никакви грижи с нея досега, освен обичайните неща които се правят по поддръжката на колата, ремъци, ролки, масла , филтри и тн.И така, вчера (неделя) решихме с приятелката ми да отидем до Пампорово само за през деня да се видим с едни други приятели които бяха там от няколко дена на почивка.Забрахме още двама приятели които и те искаха да дойдат и четиримата тръгнахме от Пловдив нагоре (от Пловдив сме всички). През целия път нямаше проблеми, набираше си по стръмнинте, двигателя тих. И тъкмо да стигнем Пампорово, волана се втвърди и започна отпред да трака.Веднага отбих и без да изгасям колата отворих капака и видях че ремъка на хидравликата е изкочил (този най-десния ремък от трите), и после като погледнах по надолу онези три шайби (незнам как се казват) за които са закачени ремъците за хидравликата, генератора, компресора за климатика и водната помпа (незнам дали и ангренажния не е на същия вал), правиха такава осморка, все едно на стар циганиин здната капла на колелото.Изгасих веднага колата и викам, край, тук останахме.Обадих се на приятелите, те дойдоха от Пампорово и се опитахме да сложим ремъка, сложихме го запалих и той пак излезна. Незнаейки какво да правя реших да продължа нагоре без хидравлика тайно надявайки се да не изкочи и някой друг ремък, като подчертавам че никоя лампа не ми е светвала, нито за маслото, нито е прегрявала, нито за акумолатора, нито чека.Успяхме да стигнем до останалата компания без повече усложнения.Видяхме се с другите, забавлявахме се но на мен все ми е акъла в количката и как ще се прибираме така.Стана време за прибиране и си казах каквото ще става да става, натоварихме се и тръгнахме за Пловдив.Лека полека на макс. 2000 оборота се движихме, двигателя си тракаше, онези шайби се клатеха като преди изхвърчане. И по едно време изскърца отпред силно като на износен ангр. ремък и двигателя утихна.Спрях, отворих капака гледам двигателя работи тихо както преди си е работел, а въпросните шайби се въртяха както преди, без луфтове, без осморки и тн. Всичко си беше както преди, само без ремъка на хидравликата, че изкачаше като го слагахме по рано.Реших да не гася и да се опитвам да го слагам а така да продължа.Затворих капака и тръгнахме пак надолу по спокоен, че е по мако вероятно да изкочат другите ремъци за водната помпа, генератора.И така успяхме да се приберем до Пловдив.Ясно ми е че следващото каране ще е до сервиза и тук идват въпросите ми към вас колеги.Някой знае ли в Пловдив къде има свестен майстор? По принцип съм от Асеновград, майстора който ми прави всичко по колата е там и не ми се иска да я карам още 25, 30 км., че може и да не стигна.По принцип тези шайби сменят ли се или някакви лагери или втукли трябва да има там които са се разбили (много ми е интересно как от самосебеси се наместиха и спряха да се клатят тези шайби).Може ли нещо да се е прецакало по навътре от тези шайби, вала който ги задвижва примерно.Има ли някой представа като цифра колко ще излезе този ремонт......мисля че няма да е много евтинко.Прикачвам снимка да видите за кои шайби става въпрос оградени с червен кръг (двигателя на снимката не емоя, моя е D15B2 но ремъците и шайбите са разположени по съчия начин).Благодаря предварително колеги за отзивчивостта. [/img]