Jump to content

civic hybrid

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно civic hybrid

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    civic hybrid
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Мерси за мнението. Четейки форума виждам че си разбираш от работата и хората те уважават.Проблема е, че колата е още в гаранция и според условие по лизинга трябва да се ремонтира само в Бултрако а наистина малко ме притеснява този факт след като прочетох част от коментарите на колегите за тях.Ще го направя това с кабелите най-късно утре и ще пиша.Разбирам, че е трудно да се дават мнения без да си видял колата, но си мислех възможно ли е заради акумулатора да свети "проверка на двигателя", да нямам серво понеже двигателя не работи правилно (практически колата работи само на N скорост, на другите губи мощност и гасне. Освен двигателя гаснат и лампите на таблото). Пропуснах да кажа, че премигва и лампата D на трансмисията, както и че няма сила да прибере страничните прозорци.Т.е. целия този срив във почти всички системи (от ск. кутия до Body el. дали да го търся като причина в акумулатора и ако е така последствие да се чистят грешки или проблема (недай си боже е по-сериозен и компютъра е дал фира)
  2. Здравейте,отскоро съм собственик на Хонда Сивик и все още не съм наясно с доста неща относно автомобила ми.Пиша ви по повод странен проблем, който ми се случи вчера. Както шофирах един колега внезапно отвори широко предната си врата и ударих страничното си огледало (от удара спуках мигача на огледалото и механизма на прибиране на огледалото). Тъй като това се случи на оживен булевард докато дойдат застрахователите бях пуснал аварийните светлини. Последствие след около 40-50 мин. приключихме с документите и при опит да потегля установих, че автомобила не иска да запали. Осъзнах, че съм допуснал грешка като съм оставил светлините доста време включени и съм разредил акумулатора, затова повиках приятел да ми даде ток и да потегля. Оттук започва странната за мен част от историята. След подаването на напрежение от неговия акумулатор към моя колата запали, но много от предупредителните лампи по таблото светеха ( за ABS, за волана, за проверка на двигателя, лампата на акумулатора, на VSA и още един инфикатор със знак ( ! ). В допълнение волана се въртеше ужасно трудно и колата видимо се мъчеше. Произшествието беше на около 2 км. от нас и след паркиране автомобила в момента не иска да запали, изброените лампи светят, самото табло премигва и почти гасне ( сякаш акумулатора ми въобще го няма).Самия акумулатор според книжката на производителя трябва да е или 28 Ah или 35 Ah (сегашния е 35 Ah японски, като плюса е от лявата страна). Опитах с токоизправител да заредя батерията. След повече от 12 ч. зареждане при измерване показва12 V, а при връзване към автомобила проблема си остава и акумулатора започва да разрежда. Нямам информация предишния собственик да е сменял акумулатор (поне така ми изглежда).Моля за помощ - има ли начин да се ресетне компютъра (ако грешката е в него), познавате ли колега, който да прави диагностика на място понеже колата не е в движение или просто трябва да закупя нов акумулатор. Вероятно ли е проблема да е в това, че при удара се увреди страничното огледало, че Хондата стоя доста време на аварийки ...грешка в ABS поради резките спирачки при удара, сервото на волана възможно ли е също да не работа следствие на някоя от изброените причини.Надявам се някой да е запознат с подобен случай и помогне със съвет.
×
×
  • Създай нов...