Jump to content

morritz

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно morritz

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Пловдив
  1. Здравейте колеги.Имам следния проблем с моята аларма.Сложих я преди около 4 години.Нямам инфо каква е освен ,че беше българска и беше от евтините.Та значи проблема се появи след като един ден се задейства от самосебеси (валеше).Интересното беше че алармата свиреше ,но мигачите не мигаха.Това се случи вечерта и аз слязох и откачих плюса на акумулатора.На другия ден го закачих и всичко изглеждаше наред освен че по късно открих че когато запаля колата ,ако изгася двигателя и отворя врата и след като е затворя алармата се активира и след 30 секунди заключва вратите.По принцип преди като работеше добре като я отключа ,ако не отворя врата 30 секунди тя сама се заключваше.Сега обаче го прави след като отворя вратата след като двигателя е работил.По принцип може да мине за екстра ))) че след като изляза от колата тя автоматично заключва само ,че разликата от новите коли е че те няма да заключат ако ключовете са ти на таблото докато моята отма ме е заключила отвън.Някакви идеи от кое може да е.Колата е civic от 93.Има фабрично централно.
  2. По електрическата част не съм сменял нищо освен свещи ngk преди около 3-4 години.проблема се появи през есента миналата година и приключи напролет.цяло лято го нямаше и сега с първия як дъжд отново.Никакви лампи не светят по таблото.Всичко изглежда ОК.
  3. Здравейте колеги!Става въпрос за d15b2.При влажно време понякога се получава както двигателя си работи на свободна загрял вече,оборотите около 1000,изведнъж почва да притриса (все едно е на 3 цилиндъра) и като подам газ,ако е по рязко направо гасне(след това пали много трудно).Ако успея плавно да подам газ и не загасне след 1500 оборота си заработва нормално тоест изчезва притрисането.Първоначално си мислих че нещо се мокри във влажното време (кабели бубини)и затова се прецакват нещата ,но когато се получи това притрисане на двигателя ,ако успея да го задържа да не угасне и го изключа от ключа,изчакам 1 минута и пак го запаля си работи като часовник,до следващата криза,която може да е след седмица примерно.Някакви идеи откъде може да е проблема?
  4. Здравейте колеги,имам следния проблем:Единият ябълковиден болт на рейката има луфт,получил се заради скъсан маншон.Интересуваме ме може ли да се смени само той или е неразделна част от рейката и трябва цяла да се смени или рециклира.Тоест кой е най-евтиният вариан за ремонт.
×
×
  • Създай нов...