-
Мнения
79 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
20 NeutralОтносно j0rsh
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 1.02.1990
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 5g d13b2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велико Търново
Contact Methods
-
Skype
g.1van0v
-
Ето малко и от мен http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Sm5YszWEqgQ http-~~-//www.youtube.com/watch?v=W-r3xAKWTbQ
-
Винаги ще се намери един тъп коментар, след който гледам така ( зеления чай). Браво колега продължавай наред, супер става, само да събера някой лев и аз почвам д13ката ( на газ ) да я правя . а към колегата Nestea: по твоята логика трябва всички да бодем прелюдски мотор 2.3 + турбо, защото както повечето хора си мислят, всичко опира до големия мотор, а зад кормилното устройство само натиска педала.... аз съм за правенето на д13, защото много коли ще паднат от нея с доста по големи мотори и по голям срам, било то бензин, дизел, керосин .... ( как уе човек тя е само 1.3 ) Продължавайте напред колеги следя темата с интерес! пп колко е предполагаемата мощност, която пада на колелата или на вала ?
-
+1 и от мен
-
Ако стигнем до там ще му мислим, мерси за отговора и ако има нещо ще пиша ( дано да няма)
-
Колега аз така и направих, преди да предприема каквото и да е действие, но просто няма смисъл всичко е перфектно и става лесно, но като дадеш парите.... както и да е.Малко офф Като отидох при него той ми вика оле кой е бутал тука това не трябва да е така онова не трябва да е така, викам му човек никой не е бутал след теб. След това гледа гледа измисли си че жилото ми задържало ок пръсках гледах струвах.. е не е от това. отворих кутията на филтъра и какво да видя вътре... стружки след филтъра.... пробивали стрували правили ама да бяха изчистили ако не бях ги видял рано или късно ще влязат в мотора. Е как да се доверя пак на такъв човек, кола на 20 години, кош, ама си е моя кош. И след това със стружките няма да стъпя там повече ( дори и да е неволна грешка). За мен това си е сериозно. Пак да кажа за сега всичко е наред. Оборотите са нормални ( на газ) на бензин не съм проверявал, но си мисля, че ще са добре. Ако има нещо и се появи същия симптом ще пиша при всички положения Модераторите да ме извинят, спирам да цапам темата с излишни неща.
-
Ами ако я пратя по еконта ще я счупят на националната?относно темата какво ще рече това,че гугъл ми го превежда ...
-
След чистене на грешките ( чрез премахване на бушона за back up ) колата се оправи за сега на газ спря да се форсира и оборотите си падат на 900 всичко е 6 пак казвам за сега! 15км карах без проблеми и като се прибрах гледам компа показва само грешка 4 ( ако някой ми постне на лично линкче с номерата на грешките ще има една бира от мен ). И остава само да навъртя още малко километри да видя дали ще има още грешки и дали ще се форсира пак.ПП Забравих да спомена, че газовата уредба е ланди, чисто нова на има няма седмица.
-
Ще пробвам довечера колега, макар че ме съмнява, защото на бензин днес пак я пробвах и не се форсира а на газ продължава да прави номера.Погледнах компютъра и видях, че ми показва грешките 14 и 10 ( не съм много сигурен дали ги разчитам правилно за това пояснявам. Давам на контакт и гледам: 1 продължително мигване, малка пауза, 4 къси, пауза, 10 къси и след това се повтарят ) Дано в това да се крие отговора.
-
Здравейте Колеги! Четох подобни теми, но не видях някоя с проблем като моят. Преди няколко дена сложих газ на хондичката и естествено започнаха проблемите, та проблема ми е следния: На място колата се форсира сама до 3000 оборота и трябва 10 пъти да помпя газта и я паднат я не и след малко пак се качват до 3000 оборота, същото е и в движение като изкарам от скорост пак се вдигат до 3000 като включа на скорост продължава да го прави и сама си върви без газ. Днес след работа я покарах малко на бензин и ми направи същия проблем вдигнаха се оборотите пак на 3000 и след известно време паднаха, обаче доста под нормалното, ако не подавам газ изгасва ( на бензин ). Ходих при газаджията, който ми я слага и каза, че проблема ми е от жилото на газта някаква пластина и пружина заяждали и са съм ги смажел. Речено сторено пръсках пръсках и файда никаква. После гледах около жилото и в двата случая стоеше на едно положение ( и като дигаше обороти и като бяха нормални ) и сега не знам какво да правя. Преди газта нямаше никакви проблеми, а сега и на бензин и на газ. Ако това ще е полезно плочката е в кутията над карбуратора. Въздушният филтър е сменен преди 3000 километра
-
Колеги много зависи една кола как е поддържана от предните собственици, а не чак толкова от марката и от горивото. Другото вече е въпрос на личен избор. Аз съм твърдо за бензина, защото нафтата при ниска температура замръзва, гори под налягане(по бързо износване на частите), частите са по-скъпи, помпата трака много( имаме 1 служебен форд транзит, на който в купето не мога да чуя радиото) и накрая дизелът е тромав, колкото и да ми говорите не може да ми промените мнението . Всеки да си кара квото иска
-
Червената шапчица се разхождала из гората по доста оскъдни и предизвикателни дрешки. Насреща й - Вълчо:- Червена шапчице, в гората може да ти се случат ужасни неща!- Аз затова съм дошла! - намигнала му тя.- Ясно! - казал Вълчо и й счупил крака.
-
Сори ако не съм се изразил правилно. На кратко по документи се водя без номер на двигател и въпроса ми е ако го сменя с друг ( по-мощен и без пререгистрация) при прегледи, проверки ще имам ли разправий.
-
Здравейте колеги!Искам да попитам по компетентните за смяна на двигател. Става въпрос не за самата смяна, а за документацията след това. Моят случай е малко по специфичен, защото нито в големия, нито в малкият талон ми пише номера на двигателя (т.е по документи се води без номер ). Та директно на въпроса: ако сменя двигателя с друг изцяло различен ще трябва ли да го регистрирам? Ще имам ли др. главоболия или поради липсата на номер в тона мога да правя каквото си искам без да ме закачат? Малко допълнение под кода на мотора (d13b2) има някакъв номер, който се чете без проблем. Не знам дали това е номера на двигателя и защо не е записан в документните. Хайде сега да видим дали съм късметлия
-
Моят сивик след няколко месеца става на 20 :)/> и въобще не ми пука ще го карам още 20 години и то с кеф. В крайна сметка една кола колкото повече екстри има, толкова повече проблеми. Като се замислиш много екстри не ти трябват ( един часовник да има стига ( лично мое мнение ). Новите коли като се качиш в тях или е пълно дърво от към интериор или е някакъв самолет да се чудиш кое копче за какво е ( не че 50% от тях се използват ама да има ). 5тата генерация(сивик) най ми допада от към интериор и визия пък и мотора, въпреки че е д13ка градско е много пъргава!. Даже обмислям (ако нещо стане (не дай си боже) с петичката или да вземам същата или да минавам на малко по старо ( прелюд 3та или црх 2ра ). Карайте си количките колеги и се кефете когато чуете по новините, че на някое ферари са му паднали праговете ( нищо лично към колегите с ферарита ) Офф От по новите коли ( или не чак толкова) ми допада s2000, но не е за моят джоб Поздрави :)/>