honditeee
Фен-
Мнения
76 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
39 NeutralОтносно honditeee
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 30.09.1982
Profile Information
-
Кара
араК
-
Пол
Мъжки
-
Място
ahaha
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL Arctic Low SAPS ALS SAE 0W-30 2 x 5 L 1111137 = €65.95 (-24%) 1 x 1 L 1111137 = €15.49 (-20%) линк: https://www.ato24.de/en/motul-7100-4t-10w-50.html Вид и количество: MOTUL 7100 4T 10W-50 1 x 4 L 104098 = €51.60 (-10%) Стойност на поръчката: (€65.95)*2 = 131.9€ x 1.9775 = 260.83 лева - 24% = 198.24 лева Стойност на поръчката:€15.49 x 1.9775 = 30.63 лева - 20% = 24.50 лева Стойност на поръчката:€51.60 x 1.9775 = 102.04 лева - 10% = 91.83 лева тотал = 314.57 лева Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
Много малко хора карат мотори във форума или просто малко са регистрирани тук 😄 Аз имам няколко, но в момента нито един хонда. Имах скутер хонда, но го продадох поради харчене на масло. Загледал съм някои модели, но на пазара втора ръка Хонда държат може би най-високите цени заедно с бмв. 😐
-
https://www.ato24.de/en/aral-supertronic-k-5w-30.html Вид и количество: OEM Part Number: 162701 ARAL SUPERTRONIC K 5W-30 2x4 L Стойност на поръчката: (€28.60)*2 = 57.2€ x 1.9775 = 113.113лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
Цена: 100лв
-
Здравейте, https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество: 5л RAVENOL Arctic Low SAPS ALS SAE 0W-30 1 x 5 L 1111137 = €57.95* €57.95 x 1.9675 = 114.02 lv Начин на плащане: ОБЕДНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина * парите са преведени до 1 час ще влезнат. Благодаря
-
Ето и малко снимков материал от мен преди време, когато си сменях дисковете и накладките. Накладките бяха Брембо които се стопиха бързо и видимо от снимката изглеждат трагично, а дисковете си бяха с колата и не знам марка. Счупеният диск е станал точно последните километри преди да го сменя и не съм го усетил даже, но на последните 50км колата започна да вибрира при спиране и тогава стана ясно. Почти всички марки на пазара съм имал от накладки и дискове, но от всичкия опит за мен най-добрите са ATE и Зимерман. За жалост Зимермана преди години беше много добра цена, а сега го изравниха почти колкото цената на АТЕ... Иначе относно спирането на Акорда мога да кажа, че това е единствената кола, която съм виждал да спира толкова много със задните апарати. Сигурно е съотношение 60% предно към 40% задно спиране. 😲
-
https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL Arctic Low SAPS ALS SAE 0W-30 1 x 5 L 1111137 = €57.95* 1 x 1 L 1111137 = €13.95* €13.95 + €57.95 = €71.90 x 1.9675 = 141.46 lv Начин на плащане: БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: лично
-
Здравейте, отварям тема тъй като не намерих нищо по форума, а въпроса е важен. За акорд 8 с дизел I-DTEC от 2008 до 2012 коя категория Евростандарт се пада в България ? Официално навсякъде е ЕВРО 5 като в този сайт най-общо може да се погледне http://kolalok.com/emisii/honda/accord.html Всичко което намерих винаги показват ЕВРО 5 като при i-CTDI е ЕВРО 4. Защо на моя талон са вкарали ЕВРО 4 както и на други мои приятели пак са ЕВРО 4 ? Ако някой пита защо е важно разликата в данъка е 40лв и все пак въпроса е интересен от къде идва разликата.
-
В тази кола няма абсолютно нищо от Type S освен явно емблемата. Пълен Executive е с всички възможни екстри което е добре, но дори от тези мини снимки се вижда състоянието на седалките което за мен говори, че е много далеч от 170км. Провери я лично в Бултрако и се моли да ти дадат инфо. Ако няма инфо не бих заложил да я купя или поне задължително я прегледайте и на диагностика ! Успех
-
Емблемата му е ОК оригиална изглежда, а и е работил читаво преди. Трябва да се прочете с HDS поне грешката да се види първоначално и да се изтрие. Това, че ти поддържа скорост автопилота е доста странно, при АС офф трябва да не ти работи изобщо. Иначе нали знаеш, че АСС може да работи основно само на магистрала ? Ако се опитваш да го пускаш на еднолентов път няма да тръгне. Първоначално си разпознава обстановката с камерата и ако не му хареса нещо го изключва точно по този начин та ако си го пускал в такава ситуация е напълно нормално да изключва.
-
Големи спорове излезнаха в темата с тази изолация. За съжаление са напълно вярни без никакво съмнение. На мойта още когато я купих на третия месец си направих сам шумоизолация, както и има тема и повечето са я чели. Един от главните проблеми е, че японските коли са с доказано тънки ламарини спрямо немските което е първия проблем за звука. Малките японски градски коли ги разбирам да са с тънка ламарина ама акорд да изкарат с леко по дебела ламарина от тях е просто смешно. Ако някой има дълбоки съмнения мога да запиша звук на затваряща се врата на акорда, който е наподобява звука на тенекия за сирене. За съмняващите се също има един много приятен тест и той е: Отидете при предните калници над гумите и просто почукайте с пръст отгоре и кажете на какво наподобява звука.
-
Багажника на комбито е сравнително малък спрямо размера на колата. Едни от най-малките които съм виждал за комби кола ! Седана има по-голям багажник и това беше една от причините да искам седан, но не намерих.
-
И аз бях в същото положение като теб преди години между акорд и ЦРВ. В крайна сметка ЦРВ го отказах защото комфорта му на каране е по нисък от акорда и при извънградско каране разхода е далеч от акорда заради аеродинамиката както може да се очаква при всички джипове. Също така когато гледах ЦРВ имаше на обяви само морги с превъртани километри или ако имаше някоя нормално изглеждаща, цената и беше до небето сравнена с на акорда. Относно мненията на BOKLUK_CHOVEK са напълно коректни и определено 2.0 мотора за мен лично е далеч от динамичен. Ако ще взимаш бензин то 2.4 задължително. В крайна сметка аз завърших с акорд комби дизел с всички възможни екстри АСС и т.н. и това което те съветвам е да вземеш поне кола с екстри. Почти всички обяви дори навигация нямат или имат уж всичко, но все нещо липсва както показаната швейцарска обява. Ако са в този клас с малко екстри - платнен салон без навигация то цените им трябва да са много под 18000лв. защото за тези пари спокойно излиза с всички екстри, но трябва чакане. Иначе новия дизел е по-здрав от стария cdti в много отношения, но с една важна подробност - помпата и дюзите са му по-капризни на гориво и може след време да стане греда.