Jump to content

Vitasik

Фен
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Vitasik

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    honda Shuttle
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кнежа
  1. Здравейте колеги.Напоследък нещо ме беше завлякло от бога на ръждата към опел, но добрите спомени за мойта хонда взеха да надделяват и мераклия съм да се връщам . Имам възможност да закупя Акорд англичанка 2001 година с F20B6 с типтроник кутия. Проблема е че двигателя е отдал багажа ( не е до лош собственик - дълга история). В гаража си държа от 2 години F23A7 с обикновена автоматик кутия. Въпроса е: според вас колко сложно ще е да се сложи моя мотор. на мойта стара хонда съм сменявал двигател и кутия комплект, както и на последните 2 опела двигатели, така че не съм чак толкова новобранец. Знам че повечето F мотори имат еднакви блокове откъм кутия - дефакто типтроника би трябвало да стане на моя двигател. Лапите мога да ги модифицирам при необходимост. Компютера е най голямия въпрос, тъй като май и комп за кутията е вътре заедно с електроника за двигателя. така че не става да го модна с някое прелюдово П13. имам оригинален комп. за F23A7 и той е с електроника за кутия но не за типтроник. Освен да се кара на оригиналния не виждам друг избор. То между другото откъм мощност двата мотора почти не се различават. Освен че F23A7 е с по висок оборотен момент на ниски обороти. Някакви идеи и/или съвети?Мерси предварително
  2. На хондите по принцип помпите са много издържливи. Аз бях свършил бензина тотално на моя Шатъл ( карах на газ и симулатора пускаше един инжектор на бензин преди да разбера). Та остана цяла, докато на една вектра за 6 месеца 3 помпи.
  3. Продавам: Джанти 5x114.3 16" с гуми Те са свалени от Форд Пробе ( мазда mx6 ) и са оригинални на Пробе. Карал съм с тях на Хонда Шатъл 2 години без проблеми. Гумите са 225/50 16 - на 2 пише Accelera Alpha, а на другите 2 Milanza Hero. Има още живот в тях. Цена с гуми е 400 лева. Намират се в Кнежа (между Плевен и Враца) но бих ги пратил с Еконт като куриера е за сметка на купувача. Телефон за връзка е: 0899 30 70 20 - Виталий Скайп: brutal_intruder
  4. Аз пак имах една Пура (мерседес 500сел ) която не беше се движила повече от 8 години когато го взимах. Запали от второто врътване и инащше пълен резервоар. След известно време чакане да я поуправя тази Пура наложи се да я бракувам и да отиде за вторични суровини. Този бензин ( към 75 литра) моя Шатъл не върна и не се и оплака. Изгори го докапка и не видях такава разлика в мощност или детонации.
  5. В повечето случаи захранване се хваща от плюса на бобината. Същия плюс по спомени захранва и ECU-то - ако наистина изгоря бушона то няма и да видиш MIL лампата да светва.Кажи точната година и двигател да видя дали ще намеря кой бушон отговаря за това.
  6. Заминавам утре за Англия само за 5 дена. Ако някой иска да се свърже с мене директно става на телефон 00447915 10 72 32.Ако искате да видите комплекта на място сестра ми винаги ще го покаже, но без да може да даде информация.Това става на телефон 0878 80 58 58 Катя.Както споменах бих могъл и да го доставя за разумно допълнително плащане.
  7. Продават се следни части махнати от Honda Prelude 1993 JDM правена в Япония само за Япония: Двигател H22A с 180 000 км на километража напълно окомплектован с генератора, хидравлична помпа, компрессора за климатика, и т.н. Автоматик скоростна кутия в перфектно работещо състояние (NP13 14). Цялото предно окачване включително полуоски. Компютера на двигателя p13 без имобилайзер. Забележете че липсва компютера за скоростна кутия. Цената за целия комплект е 1500лв. Всичко се намира в гр. Кнежа (между Плевен и Враца) , но доставка е възможна както с куриер така и лично. За повече информация пишете ЛС или : Витали: 0899 30 70 20 Или на: vitasik@abv.bg Skype: brutal_intruder ЗА МОДЕРАТОРА КОЙТО ПРОДЪЛЖАВА ДА МИ ИЗТРИВА ТЕМАТА – Кажи ми кое правило нарушавам!!!!!!!!
  8. Нямат в момента, но ме пращат за нова стока след една седмица.
  9. Чул съм че се мехат въобще при по голяма мощност. Те самите валове малко спират мотора. Ако памета ме не лъйе мойе да се постигне 7-8% по висока мощност без валове. Като минус става по- шумен и по нестабилен. Много бързо се изяждат тампоните на двигателя.
  10. Не е въпрос а инфо за нещо странно, което ивеко правеше през 97-99 година.
  11. Незнам дали сте забелязвали но в англия като че ли частите са по-ефтини ( не говоря за оригинални) за японски коли. Останах с такова впечетление. + те са и по качествени от турските боклуци тук.
  12. Може да малко , ама става въпрос за първия линк. Ивеко май винаги за били работили над темата с екология и цена на гориво. Аз бях в англия 3 години и там ходех в една морга на 50км от мене ако ми трябваха части. На тяхен паркинг стояха сигурно 10-тина ивеко дейли 5212 мини автобус. Сега интересното беше че са били на Метан - само на метан. Един приятел искаше да си купи няколко ( бяха за прдаване по 500 паунда). Като дигнахме капака двигателя външно беше 2.8 дизел с дистрибуторна капачка вместо ГНП, бобина и свещи вместо дюзи. Интересното беше че не е инжекцион. Така и не разбрахме точно какво представлява този двигател и човека се е отказал. То да речем и аз бях заинтересован. Проблема беше че са били на държавата с тяхна собствена метан станция, която е била затворена. Поради това всичките автобуси ( 22 местни минимум) са били отписани. Друга метанстанция няма в англия май.
×
×
  • Създай нов...