Jump to content

J.N.HONDA

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно J.N.HONDA

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 26.04.1988

Profile Information

  • Кара
    HONDA CIVIC 5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    RAZGRAD
  • Интереси
    F1 и др автимобилни спортове
  1. Искам да попитам + които идва от късите и дългите светлини и минуса който свързваме не карат ли релето да прехвърли + идващ от пин 30 и отиващ към пин 87а да мине към 87 използвам схемата от релето и ако е така значи няма нужда от диодите
  2. И това може да е решение но ако диода изгори от полупроводник се превръща в проводник и тогава ще светят и на дълги и на къси двете светлини а натоварването пак се овеличава
  3. Здравейте от скоро имам honda civic и съм нов във форума причината по която пиша е че темата ми е мн полезна но мисля малко да променя свързването за по добра защита на ксенона а именно кабела който влиза във пин f ще го извадя и отива с удължаване към релето защото в противен случай когато щракнем на къси ще имаме + от две места от ключа и от акумолатора и другото което мисля да направя е един бушон след акумолатора преди релето от 5 ампера понеже на ксенона ми дават 3.5 А номинална мошност и 5.6 А максимална и по този начин ако стане нещо ще изгори бушона а не ксенона и благодаря на колегата fshit за темата.
×
×
  • Създай нов...