Здравейте,
Рядко пиша,повече чета, но този път ще се опитам да бъда в услуга на съфорумците с малкоактуална информация относно гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („ТайърсСървиз Груп“ ООД).
Карам чистонов джип на под 5000 км, на който веднъж са сменяни гуми Continental на няколко километра с други чистонови зимни Bridgestone при покупката на атомобила. Края наминалата седмица смених зимните с летни на гумаджийница „Радиал“ на бул.Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД).
Служителят на„Радиал“ миришеше на алкохол. Докато сваляше първата гума, се опита да ме убедида сменя винтилите с метални (10 лв. единият), защото иначе другите били засмяна при всяка смяна на гуми. Благодарих му за предложението и уточних, чевсичко е на малко километри, и ще оставя смяната на винтилите за следващия път.
Тъй като на„Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) няма кафене илидруго място, където да застанеш, се налага да стоиш около автомобила и чакаш накрак. В това не виждам нищо лошо, ако не беше наглостта на служителя на„Радиал“. Присъствието ми не го притесни нито за миг и общото време на смянатана гуми удари 1 час и 15 мин. Нямаше да има никакъв проблем, ако общото времетраенена ремонта не възлизаше на около 25 мин.
Презостаналото време гумаджията на „Радиал“ си говореше с колеги, някакъв неговприятел мина да се видят замалко, обърна предълго внимание на „спешен“ клиент,с когото явно се познаваха добре, но на когото явно не му се чакаше. В интересна истината друг гумаджия обслужваше автомобила до мен със същото темпо.
На финала помолихслужителя на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) зафактура, на която бе написано единствено „СМЯНА ГУМИ“ и цената вдясно. Тъй катосумата, която бях изчислил по ценоразписа им, се различаваше от тази въвфактурата, попитах как са калкулирани тези 10 лв. отгоре. Оказа се, че били затежести. Направи ми някаква сметка, така че тежестите да излязат 10 лв. и стова реши, че въпросът е приключил. Щеше да е приключил, ако тези 10 лв.разлика не бяха от сумата без ДДС във фактурата, докато цените, по които мисмяташе от ценовата им листа, бяха с ДДС. Този трик работи учудващо често.Накратко – скалъпи ми някаква сметка, колкото да кажа „Аха, ОК“. Лъжа и измама.
За съжалениегумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД)напомни за себе си отново на следващия ден. Качих се на магистралата към Перники при скорост от около 100 кмч. воланът и автомобилът започнаха да вибрират, акогато стигнах 120, имах чувството, че ще се разпаднат на съставните си части.Още същия ден се придвижих до друга гумаджийница, където гумаджията ми каза, чебалансът ми е ужасен. Резултатът – допълнителни 120 гр. (!) тежести и тотал от44 лв. допълнителен разход.
Уточнявам, че внито един момент не съм давал зор и не съм влизал в конфликт със служителя на„Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) за нито едно отнещата, за които пиша в този пост, защото съм си патил от репчене срещу хора, вчиито ръце съм поверил 5-цифрено имущество и, много по-важното, живота ми итози на семейството ми.
Рисковете отевентуална рекламация също тежат повече от допълнителните разходи и поради тазипричина не съм се връщал там. Единственото градивно, което мога да направя иправя, е да не стъпвам повече там и да предупредя възможно най-много хора занепрофесионализма на служителите в гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченскипроход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД). Хора, които не си дават сметка, че сбезотговорността си застрашават индиректно здравето и живота на клиентите си.Честотата на използваните в текста тук име на фирма и адрес не е случайна.
Желая на всичкиповече късмет и по-малко нерви и загубено време, когато става въпрос заелементарни общоремонтни услуги по автомобилите ни.