Jump to content

bnight

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно bnight

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 22.07.1987

Profile Information

  • Кара
    Honda Concerto 1.6i
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Да ама веднъж намерен такъв майстор е до живот (поне на колата де)
  2. Фен съм на хонда още от 1995-6 когато за първи път видях сивик 5th gen хеч. От тогава много ги харесвам и един ден исках да карам такава за съжеление вместо това когато търсех кола изкочи едно Кончерто на "оферта" 91-ва D16A9 което официално стана мое на 1-ви Април 2011-та от тогава до сега съм с него за съжеление прекраваше повече време в сервиз или пред блока от колкото в ръцете ми. За мое щастие преди коледа попадна в ръцете на изключително добър майстор и сега ме вози значително повече. Като цяло лично аз колата много си я харесвам макар и да не мога да се похваля че е най-здравата на света както повечето колеги с хонда. Имат да и се оправят още няколко "нещица" но скоро се надявам найстина да ми служи вярно поне още 1-2 години. След това ще видим.
  3. какво си пипал по този двигател защото ме съмнява да е сток аз срещу такава 5-тица с D16A9 виждам бая зор.
  4. 190 км/ч с D16A9 но със съединител за смяна сега след смяната не ми се е отдавала възможност да тествам. Колата според мен може повече но ме е страх
  5. Аз намам ама само да вметна че така като гледам май всички Кончерто-та D16A9 в БГ са се събрали в Плевен И да питам как точно откри че над 5000 оборота зарежда ?
  6. Мерси колега Отидох при Мариян и мога само да изкажа искренната си благодарност към него за изключителната работа която направи по колата ми. Много съм доволен
  7. Това определено искам да го видя как върви прати някое клипче на личен. Иначе и аз притежавам Кончерто не бих казал че го карам точно ама поне се надявам скоро да мога отново да изпитам удоволствието на шофирането на такъв автомобил.
  8. И БМВ-то загрява течността и на бензин и на газ. Така че предполагам че има връзка си изпарителят. Все пак говорим за два различни автомобила като двигатели с един и същ изпарител правещи едни и същи неща. Като цяло най-просто казано влезнал е въздух в системата и на двете през изпарителят за това прави така с температурата на течността. Надявам се да съм ти бил полезен
  9. Колега с този изпарител толкова. Тъй като хондата ми е за ремонт карах BMW със същият изпарител и колата прегрява именно заради проблеми с изпарителя. Това с казанчето ми звучи като същият проблем а именно че или имаш въздух в казанчето или самият изпарител е сдал багажа. Тези изпарители според местните майстори издържат къде към 10000 км на БМВ-то след това имат един филтър който се скапва и започват да правят такива проблеми. При БМВ-то колата губеше обороти и гасне с този изпарител. Съвета ми е да видиш да си смениш изпарителя по-качествен струва към 200 лв. Също така провери радиатора за въздух вътре. Надявам се да съм ти бил полезен.
  10. Колеги Хонда-та ми е за смяна на съединител някой може ли да ми препоръча добър майстор за това в Плевен. Колата е Honda Concerto. Предварително благодаря.
  11. Здравейте колеги, Интересува ме възможно ли е да се замени D16A9 с B16 мотор в Honda Concerto ? Ако да какви според вас са възможните проблеми който трябва да се премислят преди да се подхване подобен проект ? Много ще се радвам на мнения защото обмислям подобна идея от известно време.
  12. Така след като в продължение на месеци се борих с моето Кончерто за да разбера що не пали ще се опитам да дам мойте 5 ст. в тази тема (Моето е с 1.6 двигател и до колкото съм запознат пали по различна схема но на кратко). Причини за липса на ток на свещите може да са няколко и всичките по веригата ключ, майн реле, акумулатор, стартер, дистрибуторна капачка, кабели свещи. http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/faq-honda-civic-wont-start-read-here-before-you-post-9924.htmlTaзи статия на английски много ми помогна. На кратко Майн релето обикновенно е първият проблем който се появава понякога се разпоява и не прави добър контакт съответно не затваря веригата, следващият най-сериозен проблем е бобината (смених 3) най-лесно може да разбереш дали е тя като провериш дали имаш искра на дистрибуторната капачка ако нямаш искра там значи проблема е или в майн релето или най-вероятно във въпросната бубина. Ако обаче имаш ток на дистрибуторната капачка следва да провериш кабел на свещите и най-вече самите свещи дали нямат някакъв проблем. Ако по кабелите на свещите има ток значи проблема е свещите сменяш и би трябвало да си готов. С релето и бобината е малко по-сложно но като цяло мисля че ще се оправиш.Стартера също си струва да се провери на моята беше развален и ми гореше бобините резултат смяна на бобина, стартер и запояване на майн релето и в момента колата пали с половин завъртане на ключът. Успех с запалването и задължително пиши като я подкараш.
  13. Ами Concerto-то с D16A9 го дават доста под 17 на всякакви сайтове но с мойте гуми и каране се съмнявам че ще мога да постигна такъв резултат на 400 метра. Все пак би трябвало да мога да бия 1.8 318 E46 но трябва да се тества.
  14. Да сръвняваш 1.4 двигател (един от най-слабите на хонда) с 1.8 на БМВ просто не е коректно това БМВ е с 15-20 коня отгоре поне. И най-вече е с задно предаване. Аз на 400 М от светофара на Икеа в посока драгалевци една Е36 1.6 го направих да си говори само вярно моето 1.6 16v 131 коня 1000 кг зверче е съвсем друга бира но при полужение че бяхме на студено а аз с летни почти сликове гуми смея да твърдя че Е46 1.8 не би имало шанс срещу Хондарата при добро настроение. И за да не съм съвсем офф онзи ден по симеоновско на светофара над зоопарка гледам в огледалото едни халгоени на Мерцедес канещи се да ме изпреварват аз съм в лява лента пред мен колона поне 4-5 коли викам си хубаво и се прибирам в дясната свободна лента газ и за норматив съм отпред на колоната Мерцедеса пробва от ляво в насрешното (не му се получи и за това се нареди пак зад мен и пак халогени с желание викам хубаво и спирам на червеният светофар на посолствата естествено мерцедеса спира до мен. Тръгваме пак нагоре аз си го пускам да ме изпревари и малко след това почват завой гледам някакво биене на спирачки страшна работа карам си аз от дясно оскорявам се и изпреварвам Мерцедеса гледам вътре жена викам си ясна работата ! Изобщо не е важно колко коне има под капака важно е какво магаре седи зад волана.
  15. Преди два дена точно сменях цял габарит от пред супер елементарно е само един болт отгоре на решетката го държи. Мисля че това ще ти е достатъчно за да си го смениш. Успех.
×
×
  • Създай нов...