-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно bnight
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 22.07.1987
Profile Information
-
Кара
Honda Concerto 1.6i
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pleven
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
bnight changed their profile photo
-
Да ама веднъж намерен такъв майстор е до живот (поне на колата де)
-
Фен съм на хонда още от 1995-6 когато за първи път видях сивик 5th gen хеч. От тогава много ги харесвам и един ден исках да карам такава за съжеление вместо това когато търсех кола изкочи едно Кончерто на "оферта" 91-ва D16A9 което официално стана мое на 1-ви Април 2011-та от тогава до сега съм с него за съжеление прекраваше повече време в сервиз или пред блока от колкото в ръцете ми. За мое щастие преди коледа попадна в ръцете на изключително добър майстор и сега ме вози значително повече. Като цяло лично аз колата много си я харесвам макар и да не мога да се похваля че е най-здравата на света както повечето колеги с хонда. Имат да и се оправят още няколко "нещица" но скоро се надявам найстина да ми служи вярно поне още 1-2 години. След това ще видим.
-
какво си пипал по този двигател защото ме съмнява да е сток аз срещу такава 5-тица с D16A9 виждам бая зор.
-
190 км/ч с D16A9 но със съединител за смяна сега след смяната не ми се е отдавала възможност да тествам. Колата според мен може повече но ме е страх
-
Аз намам ама само да вметна че така като гледам май всички Кончерто-та D16A9 в БГ са се събрали в Плевен И да питам как точно откри че над 5000 оборота зарежда ?
-
Мерси колега Отидох при Мариян и мога само да изкажа искренната си благодарност към него за изключителната работа която направи по колата ми. Много съм доволен
-
Това определено искам да го видя как върви прати някое клипче на личен. Иначе и аз притежавам Кончерто не бих казал че го карам точно ама поне се надявам скоро да мога отново да изпитам удоволствието на шофирането на такъв автомобил.
-
И БМВ-то загрява течността и на бензин и на газ. Така че предполагам че има връзка си изпарителят. Все пак говорим за два различни автомобила като двигатели с един и същ изпарител правещи едни и същи неща. Като цяло най-просто казано влезнал е въздух в системата и на двете през изпарителят за това прави така с температурата на течността. Надявам се да съм ти бил полезен
-
Колега с този изпарител толкова. Тъй като хондата ми е за ремонт карах BMW със същият изпарител и колата прегрява именно заради проблеми с изпарителя. Това с казанчето ми звучи като същият проблем а именно че или имаш въздух в казанчето или самият изпарител е сдал багажа. Тези изпарители според местните майстори издържат къде към 10000 км на БМВ-то след това имат един филтър който се скапва и започват да правят такива проблеми. При БМВ-то колата губеше обороти и гасне с този изпарител. Съвета ми е да видиш да си смениш изпарителя по-качествен струва към 200 лв. Също така провери радиатора за въздух вътре. Надявам се да съм ти бил полезен.
-
Колеги Хонда-та ми е за смяна на съединител някой може ли да ми препоръча добър майстор за това в Плевен. Колата е Honda Concerto. Предварително благодаря.
-
Здравейте колеги, Интересува ме възможно ли е да се замени D16A9 с B16 мотор в Honda Concerto ? Ако да какви според вас са възможните проблеми който трябва да се премислят преди да се подхване подобен проект ? Много ще се радвам на мнения защото обмислям подобна идея от известно време.
-
Така след като в продължение на месеци се борих с моето Кончерто за да разбера що не пали ще се опитам да дам мойте 5 ст. в тази тема (Моето е с 1.6 двигател и до колкото съм запознат пали по различна схема но на кратко). Причини за липса на ток на свещите може да са няколко и всичките по веригата ключ, майн реле, акумулатор, стартер, дистрибуторна капачка, кабели свещи. http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/faq-honda-civic-wont-start-read-here-before-you-post-9924.htmlTaзи статия на английски много ми помогна. На кратко Майн релето обикновенно е първият проблем който се появава понякога се разпоява и не прави добър контакт съответно не затваря веригата, следващият най-сериозен проблем е бобината (смених 3) най-лесно може да разбереш дали е тя като провериш дали имаш искра на дистрибуторната капачка ако нямаш искра там значи проблема е или в майн релето или най-вероятно във въпросната бубина. Ако обаче имаш ток на дистрибуторната капачка следва да провериш кабел на свещите и най-вече самите свещи дали нямат някакъв проблем. Ако по кабелите на свещите има ток значи проблема е свещите сменяш и би трябвало да си готов. С релето и бобината е малко по-сложно но като цяло мисля че ще се оправиш.Стартера също си струва да се провери на моята беше развален и ми гореше бобините резултат смяна на бобина, стартер и запояване на майн релето и в момента колата пали с половин завъртане на ключът. Успех с запалването и задължително пиши като я подкараш.
-
Ами Concerto-то с D16A9 го дават доста под 17 на всякакви сайтове но с мойте гуми и каране се съмнявам че ще мога да постигна такъв резултат на 400 метра. Все пак би трябвало да мога да бия 1.8 318 E46 но трябва да се тества.
-
Да сръвняваш 1.4 двигател (един от най-слабите на хонда) с 1.8 на БМВ просто не е коректно това БМВ е с 15-20 коня отгоре поне. И най-вече е с задно предаване. Аз на 400 М от светофара на Икеа в посока драгалевци една Е36 1.6 го направих да си говори само вярно моето 1.6 16v 131 коня 1000 кг зверче е съвсем друга бира но при полужение че бяхме на студено а аз с летни почти сликове гуми смея да твърдя че Е46 1.8 не би имало шанс срещу Хондарата при добро настроение. И за да не съм съвсем офф онзи ден по симеоновско на светофара над зоопарка гледам в огледалото едни халгоени на Мерцедес канещи се да ме изпреварват аз съм в лява лента пред мен колона поне 4-5 коли викам си хубаво и се прибирам в дясната свободна лента газ и за норматив съм отпред на колоната Мерцедеса пробва от ляво в насрешното (не му се получи и за това се нареди пак зад мен и пак халогени с желание викам хубаво и спирам на червеният светофар на посолствата естествено мерцедеса спира до мен. Тръгваме пак нагоре аз си го пускам да ме изпревари и малко след това почват завой гледам някакво биене на спирачки страшна работа карам си аз от дясно оскорявам се и изпреварвам Мерцедеса гледам вътре жена викам си ясна работата ! Изобщо не е важно колко коне има под капака важно е какво магаре седи зад волана.