-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Boreto
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Peugeot 106 S2 rallye 8v
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
понеже в сайта dcb.bg никъде не открих информация относно провеждането на стартовете в двубоите, та за това попитах тук. Ще разберем накрая - изненада трябва да има.
-
Чудесно сте решили за общ паркинг на марката която заема най-често участие в това мероприятие. Снимките ще са готини.С нетърпение очаквам това да се случи и с нашата марка точно за втори кръг да има най-много подадени заявки от Пежо до сега (цели 8 коли). До сега никога не е било ама късмет.Всичко много хубаво , но ми се струва че ще възникне един въпрос непосредствено преди старта на мероприятието. А именно : Къде ще бъде старта и какво се реши относно проблема засегнал някой хора при първия кръг - страртирането при двубоите? Никъде не намерих информация какво се реши по този въпрос.
-
...точно като за БГ Мерси много за отговорите, идеята е от различни мотори да се събере нещо с приличен резултат.
-
Забравил съм да попитам, дали има някой колега от форума с подобен проект ?Интересува ме с каква гарнитура трябва да е?Блока чугун ли е или алуминиев на ризи?
-
само за S1и S2. няма за S3S1,S2П.С.Покрепям :
-
Здравейте, Може доста от вас да са запознати с този проект. На мен лично много ми харесва и си пожелавам това да ми е следващата кола. B18c4 Block B16a2 head B16b Cams, Valve springs and retainers B18c Pistons,rods inlet and TB Buddyclub 0.5 HG Comptech Exhaust mani Hks panel Filter Twincore leads Apexi FC Standard Airbox 195bhp at the flywheel 160Whp http://www.ek9.org/forum/members-rides/13200-my-trip-chipwizards-car-finally-mapped.html
-
Съгласен съм , че трябва да има промяна в провеждането на двубоите, но не мисля че трябва да карат само първите 4-ма, нека има шанс за всички платили да участват - все пак това е тръпката от цялото каране и квалифициране - да стигнеш до директните елиминаций. Все пак там се показва кой може да кара последователно обиколки без грешки.Като се замисли човек ако само 4-ма се допускат до двубои то е предрешено ,че от тях 3-ма ще са на подиума. По-скоро да има повече каране с повече хора, така има интрига и конкуренция, шанса някой да отпадне , да се завърти... ей такива работи. Към организаторите: Мислете го !П.С.Специални благодарности на Георги Георгиев за хубавите думи в нашя форум и за страхотната снимка с Росен Костов която е качил
-
Здравейте на всички,Аз съм Борис Масларски със синьото Пежо106 и завърших 2-ри в С1 клас.Искам да изкажа голямото си възхищение от силното представяне на всички Хонди и най-вече на най-бързата в нашия клас - Симеон Пламенов Симеонов с Хонда Сивик от Пловдив.С другите момчета се познаваме от миналата година и без тях този клас няма да е същото , много силна конкуренция от Габрово - БРАВО.Регистрирах се за да изкажа моята гледна точка относно проведеното мероприяте на аматьорско ниво - Time Attack. Предполагам и други хора са усетили как класирането или квалификацийте се провеждат на типа - най-бърза обиколка(Time Attack), а самото състезание е на типа- двубой(Италианско преследване). Всичко това е описано в регламента на Time Attack шампионата.Според мен големия конфликт и повод за много недоволни е точно в провеждането на самото състезание тип Италианско преследване или по-точно в самия му старт!Аз участвам от миналата година за първи път и още тогава ми направи впечатление, че на тази писта (единствена за родината ни) на мястото за старт в двубоите участникът който стартира от дългата права винаги е ощетен с неравно разстояние до първия завой за неговата състезателна обиколка и по-този начин ако разликите са много малки във времената в квалификацийте се получава поощряване още на старта в полза на уастника застанал от вътрешната страна където първия завой идва много по-рано от колко стратиралия от другата страна.Решението може да вземе само организатора, а вариантите са два !1. Старта да се измести в средата на дългата права - където участниците ще имат равно разстояние до първия завой. - Двубоите не се засичат с времеизмервателна техника, а който пресече първи финала.2.Двубоите да се провеждат на типа - суперспециалне етап т.е. участниците прават по два страта един срещу друг като си разменят местата на стартиране . Това изисква времеизмервателна техника, за да се сумира времето на всеки участник от двата старта и така да се реши кой от двамата е по-бърз както и повече време за провеждането на самите двубои.Отново благодаря на всички участници за готината атмосфера и силната конкуренция с нетърпение очаквам следващия кръг когато ще караме пистата на обратно, предолагам за весички ще е новост.Поздрави от Пежо клуб !!!П.С....относно пежото на сликове е същото като моето и разликите са точно 1 секунда!