Jump to content

remin

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно remin

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Проблема решен!Оказа се въздушен филтър,вярно,че на връщане от Петрич на 3-ти март карах през цялото време в дъжд и пръски от коли и тирове до София.Явно се е напоил достатъчно и е бил на границата на замърсяване и след като съм изчистил стъпковия мотор филтъра съвсем е грохнал и ето ти проблема.Е,че не ми е първа младост филтъра не е,ама не е и 20 000км,към 5-6к км.е но сигурно много зависи къде се кара. п.п.Добре че CR-V го има в други форуми,явно там повече дискотират за проблемите на автомобила.Благодаря на всички включили се!
  2. Чакай,сетих се нещо!Абе моторчето за празен ход го свалях и чистих като бе горещ двигателя,направи ми впечатление,че буталцето,хармониката в отвора без мрежичка беше разпъната.Т.е.стъпковото е било в режим на загрят мотор.Като издърпах двете маркучета отдолу от него изтече антифриз.Горещ.След това го сложих,дали пък не е трябвало по някакъв начин да изчакам да изстине,или знамли.Да не е от това и грешно да застава сега!Не звучи много логично,но знам ли!Ти по знаеш!
  3. E-e-eй!Това вече е нещо!Ами и аз за това се пъна!Знам и съм ,чел че това болтче не се пипа.Сега ако съм те правилно разбрал,това болтче е било вече пипано при твоя случай и ти си го настроил правилно.Ако е така!Пак казвам така го разбрах,сори ако си нямал това предвид.Тогава възниква логично въпроса,Защо до сега е работила нормално и изведнъж като се почисти стъпковото бум.Има логика,да кажем,че е бил пипан този болт при замърсено стъпково.Ама пак възниква въпроса,кое е наложило чистенето му,замърсило се е още повече и затова се е наложило почистването му.Ако е така тогава има логика,почистваш започва да влиза повече въздух,винта е бил отвъртян още въздух,бедна смес-проблем.Това добре.Ама при мене при почистен мотор и дросел следва че въздуха трябва да е свежнал и въпреки това се наложи да се пипне този винт за още въздух,е майка и стара това е противно на логиката. Записах си и снимах и съм си лепнал лепенка колко и в каква посока е завъртян винта и съм сложил и белези.Ще го върна ако открия причината!
  4. На мене този винт ми го развъртя с цял оборот газаджията и оборотите са горе долу добре към 600,но сега като изключа от скорост,рязко падат на 1000 там се задържат около 10-20 секунди и после бавн,бавно и постепенно падат до 600,но мене ме учудва защо след като съм и вкарал повече въздух като съм изчистил стъпковото и дросела,се нуждае от още въздух,ми не мога да си го обясня и след като изчистено и трябва да се движи по добе стъпковото тя стана по зле.Да не съм разял нещо с този преХВален спрей.Ти реглаж на клапаните кога си и правил?Може при тебе да е то там,щом си сменил всичко. Еми такъв проблем няма описан,след като си изчистил съпково и дросел смея да твърдя перфектно да влоши обороти.Не съм го чел този Flow charts" ,но съдейки от други ръководства там пише,ако е това,може да е от това,може да е от това,това,това и т.н.Е сега да взема-изчистих стъпково и дросел,а да сменя свещи,кабели, дистрибуторна капачка,палец,айде някои датчик, на дросела или ланда сонди,мап сонди,реглаж на клапаните и накрая се окаже запушеН катализатор.Е нали за това са темите появава се такъв проблем,така решен,ето при мене и по различно от описаните в темите,утре на някои колега такъв проблем веднага почва от там където аз съм стигнал,а не от начало.п.п.Безсмислени теми няма-има безсмислени отговори!
  5. Ок!Разбирам те напълно!Е,ако в твоя стил "по въпроса.." не ме подиграваш-в двата си поста по горе съм написал за двигателя,за CR-V,за ГИ-то,за разликата на бензин,е не съм писал дали е"ВО2Z.."модела на двигателя,но 128 коня,98 година мисля,че е достатъчно.Както и да е.Ако имаш време,може да поразсъждаваме по въпроса!Успешен ден!
  6. Днеска се зачетох в пост на колегата Маркони,дано да съм бил подробен в описанието.Абе,че и тука ще има гадаене ще има.Проблема се появи след като я карах по магистралата-130-140 и на църна маца,като изключих от скорост и оборотите на газ пуф до долу и после се върнаха до средата между 0 и 1-цата.Викам си бре,какво направи-форсирам пак по същия начин,аха до долу да загасне и стоп.Карах я така близо две седмици.Купих и спрей за почистване на дросели,нещо "ауро" ли беше бе скъпо 14 лв.При поредното връщане от магистралата,изчистих дросела.НЯМА промяна.Два дни след това изчистих със същия спрей стъпковото,продухах го с компресор-светна.Монтирам го запали и пуф веднага изгасна,после започна да държи едвам едвам обороти-ниски,по ниски от нормалните и да кълве до долу,аха да загасне и после ги възстанови но ниски.Тресе,неприятно.Махнах акумулатора за 2-3 минути уж адаптации да зануля.Нищо.На бензин нещата са по зле,като,че ли ги държи със 100 оборота по ниски отколкото на газ.Баси случката.В порвия пост забравих да пиша,че студена и на смукач работи перфектно докато загрее,докато изключи смукача и почва да кълве и тресе.Иначе има мощност,върви,набира се добре,но пусти празен ход защо така.Възможно ли е клапаните да са станали за реглаж след 7000 км.ЗАЩО преди да изчистя стъпковото работеше по добре,е те това не мога да се помиря и обясня.Мрастно движило се е по бавно,пускало е по малко въздух,а колата работеше по нормално.Д съм муразял нещо с този спрей-хайде бе Маркони драсни два реда?
  7. Уважаеми колеги,понеже само тука има около 5-6 подобни теми,провокирам съм да се опитам да направя една обща събрана с линковете на всички,за да спазя правилата ще посоча къде другаде да се търсят подобни теми и най- вече поради разнообразието на причините за играенето на оборотите и поредната такава пък на моята кола.И така-след като съм изчел всичко тука- [*] . [*] CR V ген II 2.0 бензин гасне на ниски обороти топла и студена ... forums.hondabg.com › ... › 4x4 и високопроходими‎ [*] [*] 10.04.2013 г. - Колата е 2002 CR V gen 2, 2.0 бензин автоматик. 168000км доказан пробег. При отнемане на газта и оставяне на ниски обороти гасне ... Оборотите играят на студен двигател 24 Окт 2013 Високи обороти при движение с изключена предавка. 11 Окт 2013 CR-V Прекъсване в движение на средни обороти-1500-2000 18 май 2012 Проблем с оборотите и незагасваща чек лампа 11 апр 2012 Още резултати от forums.hondabg.com, [*] [*] акто и темите от един друг форум за джипове в който има подфорум Хонда CR-V-вижте моята какво пък прави на газ и на бензин. Оборотите и започнаха да играят на празен ход като падаха почти до нула и се възстановяваха на около 300-500 оборота.Автомобила тресеше и така изчистих внимателно стъпковото моторче и дросела и нещата станаха по зле.Още повече паднаха оборотите и едвам работи. При диагностика на газ показа,че сместа е добре.на газ и бензин.Газаджията обаче врътна винта на дросела и оборотите сега са горе доло добре,но аз продължавам да се чудя защо след като съм изчистил дросела и стъпковото моторче нещата станаха по зле.Тази седмица ще сменя свещите и ще и направя реглаж за всеки случай.Ще пиша ако се оправи,но вие какво предполагате,че може да е.Ето нова причина за дискусия,ха сега де.Сетих се друго какво забелязах,като и извадя вакум маркучето от гърбицата смеситела,че е 128 коня и тогава оборотите рязко на празен ход скачат до 1500 което показва,че и липсва въздух,като запуша с просът падат на нормалните,но двигателя претриса.газаджията разви болта над дросела,т.е. пусна и повече въздух.Ако са клапани съм минал само 7200 км.откакто Омбре ми я регулира тука в Дружба в София.Сменил съм и рейкана преди 500 км.защото зареждам само на петрол и там в газта имало керосин и разяждало гумичките на рейката газовата,а с ГИ на Фобос съм.Колата цяла година не ми е правила проблем и сега това.Е те това не го срещнах-да пишат знаещите-пишете и добавяйте още-виждате,че пак може да ни изненада тоз автомобил.Любопитно ми е какво мислите,че е.най вече защо след почистването на дросел и стъпково нещата се влишиха и ако трябва да съм точен,първо чистих дросела и промяна на описаното в началота нямаше,тогава изчистих стъпковото и нещата станаха по зле и се стигна до отваряне на винта на дросела.катализатор не е сменян,на нея си е-98 година е,128 коня казах го вече.Хайде мнения. п.п.Моля модераторите да оформят малко текста,че много развлачих редовете неразбрах защо.Благодаря.
  8. Използвайки случая искам да благодаря на създателите на сайта и да приканя всички фенове на тази марака Хонда CR-V по -проходими автомобили,успешно размножили се напоследък в София и останалите градове,както Вие колеги с леките пили и резачки и ние със семейните разхождачки да си организираме среща и да се събираме.За което предлагам 18,30 всеки четвъртък бензиностанция шел след детелината на Бояна на околовръсното,може и други предложения.Макар,че повече фенове на този семеен автомобил за разходки има в офроуд форума,той е Хонда и мисля,че мястото за коментари,опит,сервиз,части му е и тук.Ако има навити-давайте предложения и коментари-аз в четвъртък ще съм на Шела.Имам идея и за национален събор именно за CR-V с трасе и проба проходимоста на автомобилите,а за пиларите и писта Калояново за надпревара.Трасето е близо до писта Калояново на 20 км. в село Старосел,община Хисар-чакам мнения и предложения,мястото и го избрах защото имам възможност за организация на трасето и,че е горе долу централно за България да е почти еднакво за път от всички точки на страната.Ако има навити пишете!
×
×
  • Създай нов...