Jump to content

kaufman

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно kaufman

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 23.04.1971

Profile Information

  • Кара
    honda civic 1,4 is
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Contact Methods

  • Skype
    kaufman2304

Последни посетители

1699 профилни разглеждания
  1. Оказа се разбито дясно вътрешно каре.Хубавото е, че се предлагат нови за смяна, но само на късата полуоска.Иначе дългата е комплект и нова е много скъпа.
  2. Здравейте, колеги ! Не бях влизал във форума от много време , но се налага спешно да се допитам до Вас. От известно време ми се налага често да пътувам по автомагистрала Тракия до София, но се появи едно досадно тресене на предницата при определени обороти.Когато съм на 5-та на 105 км/ч, оборотите са 3000 и при опит да ускоря, примерно до 120 км/ч, предницата започва да тресе яко,т.е. до около 3500 .От там нататък тресенето не се усеща или е съвсем слабо доловимо.На този двигател съм забелязал, че двигателя, около 3000 оборота, много бучи, но премине ли тези обороти, утихва.Та, при ускорение между 3000-3500 предницата тресе яко, но задържа ли педала примерно на 3200 оборота просто да поддържам скороста, не тресе.Днес слизах от колата няколко пъти на магистралата да проверявам предните гуми .Изпуснах ги малко, бяха станали 2,5, изпуснах ги до 2,2 но пак тресе яко .Скоро сменях комплект съединител ЛУК , но не ми се вярва да е от него.Говорих с едни майстори .Имат предположения за небалансирани гуми, вътрешно каре и тампони на двигателя. Предницата скоро е проверявана, смениха ми долен десен шарнир, външен и вътрешен накрайник. Ще ви помоля за някакви предположения ,че така не може да се кара.
  3. Колеги днес смених цялата амортисьорна стойка (амортисьор, пружина и тампон) и вече го няма досадното думкане .Темата е затворена!
  4. Колеги днес открих откъде думка.Качих в колата двама приятели и минах през най- лошата улица в града, от дупка в дупка.Проблема се получава, когато колелото попадне в дупка, пружината се разпъва и в следващия момент при излизане от дупката при свиване на пружината горната и част леко проскърцва и със стържещо думкане се прибира в опората на пружината,защото няма какво да я уплътни, в леглото на тампона . Горната намотка на пружината е облечена в гумен виброизолатор с номер 52686-SR3-003,който при мен поради не знам каква причина се е скъсал и виси свободно и не уплътнява вътрешната страна на тампона и вече оголената пружина и при натиск нагоре издава стържещ звук и накрая думка.Тампона на амортисьора е с номер 52675-SH3-024.В събота ще разглобявам всичко, но това ме навежда над мисълта за счупена намотка на пружината и откъде да си взема този гумен виброизолатор и евентуално читав тампон.,защото няма какво да я уплътни.Някакви идеи ако имате може да ги споделите. Като приключа със всичко ще пиша за резултата.
  5. Колега проверката с щангата съм я правил много пъти и при майстори ходих . Така наречените майстори ми викат карай докато се разхлопа нацяло и то само ще си покаже от кое е .Целта е да не се стига до там.Когато съм в канала отдолу нищо не хлопа а само в движение .Вчера докато я бях натоварил с джантите и гумите в купето, забелязах при това зверско клатене, че и дори натоварена амортисьора не се свива абсолютно до долу и много ясно се вижда, че противошоковия тампон вътре в амортисьора си е здрав и не е смачкан.Японците не са прости и са се подсигурили като са сложили от вътрешната страна на калника малък тампон захванат от едната страна за купето, а от другата страна за надлъжния носач и точно тази връзка чрез ограничено усукване спомага амортисьора да не прави неконтролируеми свивания и спомага за стабилноста на колата при неравности и завои.До сега не ми се е случвало нещо да хлопа по време на движение и да не го хвана като вляза в канала .
  6. Здравейте колеги,днес отново проверих всичко в багажника и закрепването на задната гума, и реших да натоваря задницата с 4 гуми с джантите отзад на задната седалка,слязох отдолу в канала, а един приятел натискаше зверски задницата надолу-нагоре.Чуваше се само леко скърцане от пружините.Определено десния амортисьор не е изтървал, и след зверско заклащане задницата много бързо се успокоява. Имам някакви съмнения, за тампона на амортисьора,но преди няколко месеца вадих амортисьора с пружината и на тампона дори и луфт нямаше.Всичко отдолу по окачването е стегнато , тампоните съм напръскал със силиконов спрей за запазване на гумените тампони.Ще изчакам още малко за някакви идеи и ако се наложи ще сменя амортисьорите и тампоните.
  7. Здравейте колеги, преди година се появи странно думкане отзад в дясно при неравности на пътя по време на движение на моят Цивик хечбек.Когато съм сам в колата почти не се усеща, но качат ли се още двама души на всяка неравност нещо думка отдолу и то яко.Звука е плътен но не е остър ,а тъп все едно се удря нещо гумено в купето.Ходих на доста места да видят какво думка , предположения никакви ,всеки иска да сменя нещо без да е сигурен точно от къде е проблема.Накарах един приятел да поразклати колата отзад, а аз в канала гледах от някъде няма ли да се обади нещо.Никакъв звук, дори и не скърца.Няма и следа отдолу нещо да е блъскало в купето.Извадих задната амортисьорна стойка да видя дали не е скъсан противоударния тампон на амортисьора, но е здрав.,Не съм вадил пружината от леглото на амортисьора.Реших да сменя двата големи тампона на задното окачване , защото моите бяха много напукани, а десния много смачкан, но уви разлика никаква.Смених и всички тампони по изпускателната уредба и проверих дали задното гърне не удря някъде,както и захващането на резервоара. Не мога с точност да локализирам къде удря защото звука се разсейва, но е някъде в дясно под задната седалка.Та ако имате някакви предположения от къде може да думка ще съм ви много благодарен.
  8. Здравей колега имах подобен проблем но с втората сонда .По номера на двигателя виждам че си с една сонда .Трябва да направиш някой измервания преди да престъпиш кам някакви действия.Откачи буксата и провери дали ти дава между двата бели кабела 5-15 ома Ако всичко е наред съедини буксата и дай на контакт и провери дали ти дава 12 волта между който и да е от двата бели кабела и маса 12 волта Ако не ти дава проблема е в компа Провери тези неща и отново пиши Успех !
  9. Колега имах скоро подобен случай с моя Опел .От два месеца ходя по майстори ,диагностики на които нищо не излиза и накрая сам си я оправих Трябва да гледаш за три неща- дава ли искра когато трябва, дали има проблем с подаването на въздух и не на последно място за подаването на гориво. Като проверих всички тези звена установих понижено налягане в горивопроводите в следствие на пробив, толкова малък че едвам се забелязва .Също така провери стойностите на температурния датчик на загрял и студен мотор защото може да подава грешна информация Успех!
  10. Колега,а ако е ламбда сондата,не би ли трябвало да ми свети лампата на компютъра?А и защо толкова трудно пали,въртя по 4-5 секунди и чак тогава пали???Колега провери в момента на запалване кога ти дава искра. Провери също и дали е достатъчно налягането на горивната помпа , както и дюзите или за пробив в горивната система,дали не взема въздух от някъде.
  11. Здравейте колеги, някой премахвал ли е катализатора на D14Z2 и как се е справил с показанията на втората сонда . Дава ми грешка на катализатора-ефективност под прага . Забелязал съм че когато заредя от Лук Оил бензин почти винаги ми дава грешка , а от ОМВ не.Означава ли ,че катализатора си е заминал вече или е от горивата.Чувал съм, че някой си премахват катализаторите но как точно не ми е ясно. Моля за помощ !
  12. Здравейте колеги ! Имам въпрос към тези от вас,които са на "ти"с компютрите на honda civic 1,4 is 1999 г.,двигател D14z2.Нещо ми се прецака компа и по-точно подгряването на двете ламвда сонди и си бърка напреженията и постоянно свети чека. Намерих друг компютър като моя здрав, та мисълта ми е зада избегна проблеми с имобилайзера на моята кола,възможно ли е да изкарам чипа от моя компютър, който отговаря за връзката с имобилайзера и да го сложа в новия, без да имам проблеми .Да си сложа новия компютър и да забравя за проблемите,че вече половин година само ядове!
  13. Проблема се оказа от комра.На пин А 8 когато е на контакт дава 12 волта, но когато запаля двигателя трябва да стане 0 волта .Сравних данните от С1- парва сонда. Пратих компа за ремонт при едни момчета във Варна .Те го тестваха и ми казаха че при тях не дава проблем и ми обясниха да направя един мост между двата краини транзистора .Запоих мостчето и чека огасна. Вчера реших да го тествам на дълъг път. изминах 230 км.и чека пак светна .Диагностирах провлема на място. Този път даде 63 грешка Heated oxygen sensor( HO2S)2, bank 1 malfunction, вероятен проблем сонда,окабеляване или ЕСМ.Откачих акумулатора да нулирам грешката и потеглих изминах още 70 км. но без да свети чека. Когато се завърнах замерих напрежението на А8 отново на запален двигател и то варираше от 0,9 до3-4 волта, на първата сонда нямаше промяна на напрежението .Сега се чудя какво да прявя. Майстора който прави компа каза че може да е софтуерен провлема и да си бърка напреженията.Моля някой който е имал подобен проблем за съвет,ще съм му много благодарен.
  14. Здравейте колеги! От месеци чета във форума всичко свързано с моята хонда сивик1,4is 1999 година, но и до ден днешен не съм намерил отговор на възникнал технически провлем.Миналият август месец ми светна лампата на чека. Проверих и ми даде 65-та грешка. Според аутодатата е Heated oxygene sensor (HO2S)2, Bank 1,heater control -circuit malfunction. Лампата на чека ми светваше предимно като карам извънградско на дълги растояния. Чистя грешката и продължавам да карам. Миналия понеделник за пробег от 40 км. спирах 5 пъти да чистя грешката и много се изнервих. Според диагностиците в моя град има противоречиви мнения.Едни казват ,че катализатора ми вече не вършел работа,и затова втората диагностична сонда отчита грешка, а други казват, че сондата се е повредила. Реших да сменя сондата и го направих . Купих нова сонда BERU и я сложих, но лампата на чека пак светна, дори по -често от преди, на всяко палене на двигателя. Двигателя е D14Z2. Замерих и регулиращата сонда-работи , но не съм мерил подгряването на сондата.Та вапроса ми е ? Какво означава тази грешка , и евентуално как да отстраня провлема. Забелязах много леко повишение на разхода.Друго което ми направи впечатление е връзката между количеството сажди в аспуха след зареждането на някой бензиностанци и светването на чека именно тогава.Само да отбележа, че двигатела си работи нормално и не гори масло.
×
×
  • Създай нов...