Lobot
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно Lobot
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
От ebay.co.uk съм получавал дребни неща с free shipping (без да е надута цената за сметка на шипинга). В 99% от случаите и най-евтиният вариант на шипинг пристига бързо. Само веднъж ми се е случвало да чакам 6 месеца - някой тъпак от пощата беше пратил колета за Боливия, въпреки че с големи букви пишеше Bulgaria. В крайна сметка даже бях на далавера, защото продавачът ми беше върнал вече парите.
-
Имал съм само една щета и беше малка. Армеец преведоха в срок парите по банков път (около 250 лв, реално ми струваше 300 лв). И аз бих препоръчал брокер - движи нещата и спестява много време. Също така звъни да ми напомня за подновяванията. Преди ми се е случвало кола на 4 години да карам няколко месеца без каско, защото съм забравил. Алианц - мой приятел ги направи луди. Ходеше за най-малката драскотинка. Накрая отказаха да му подновят застраховката като изтече (той наистина прекали), но докато им беше клиент му плащаха. ДЗИ - бяха коректни, но опита ми с тях е от преди 4-5 години, сега не знам. Лев Инс - също опита ми е от преди няколко години. Много зле - за едни 150 лв. ме размотаваха половин година с какви ли не оправдания.
-
Прав си, чл. 16 няма общо, прост още един абсурд.Ако не работи светофара - "Път с предимство" е поставен само на главния път, не означава че автомобил А е с предимство ако реши да навлезе в локалното платно. Причината е, че по новия закон няма такова нещо като главен път и локално. Всичко е един път. Знакът с предимство се отнася за тези, които пресичат пътя. Излиза, че локалното е "съседна пътна лента".Чл. 25. (2) При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента.Логично е автомобил А да е с предимство, и аз бих го пуснал ако съм в локалното (иначе ще го отнесе сигурно някой засилил се на зелено зад него). Но, закона не са го домислили.
-
В стария правилник пишешеЧл. 80. (1) На кръстовище на път с три или повече платна нерелсовите пътни превозни средства, които се движат в средното двупосочно платно, имат предимство пред движещите се по еднопосочните платна. ЛинкНо в новия такъв член няма. Значи сигурно би трябвало да се спази Чл. 48. На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му странаОбаче всички по-стари шофьори си знаят, че локалното е без предимство.В новия закон намерих само това чл. 16 (2) На път с две или три самостоятелни платна за движение на водача на пътно превозно средство е забранено да навлиза в крайното ляво платно.Което също е парадокс, значи по двупосочното локално на Цариградско всички са в нарушение
-
Адам се събужда в рая:- Ааа, къде са ми ребрата?От небето се чува глас:- А снощи кой поръчва курви, а?
-
Който веднъж се е качил в кола, трудно после се връща в Адския транспорт. За съжаление това политиците го знаят много добре, и шофьорите са най-лесни за стригане при нужда от попълване на дупки в бюджета. От отпадането на намаленията за катализатор се очакват 35 милиона. Може и повече да станат, защото дори тези, които имат право на отстъпка, не се знае колко време и средства ще са им необходими да го докажат. В талона не пише, че си Евро-6 примерно. Значи трябва да се вземе сигурно 1 ден неплатен отпуск, да се обикаля по вносител, КАТ, община, и кой знае още къде. Много ще предпочетат да платят целия данък.И наистина е безумно административно да принуждават частни фирми да се грижат за събиране на данъците. Това е работа на НАП.
-
http://dnes.dir.bg/news/avtomobili-danak-15145465?nt=4 Към момента данъкът, който се плаща за превозните средства, се намалява с 50%, ако автомобилът има катализатор и е под 100 конски сили. От януари отстъпката за колите с катализатор ще отпадне, а отстъпката за колите, които имат Евро 3 и Евро 4 (произведени между 2000-2009 г.) ще е само 30%. С 50% облекчение ще се ползват само колите, които отговарят на стандартите Евро 5 и Евро 6. Остава ограничението двигателят да е до 100 конски сили.
-
Не мога да ти кажа конкретно за този Сивик, но в общи линии бих те посъветвал:1. Ако и задното се изпотява много - виж при резервната гума дали не влиза от някъде вода. 2. Филтъра на купето може да е за смяна.3. Ако често стои паркирана под дърво - вдигни предния капак и махни листата.4. Трябва да има отдушник в багажника - дали не си го запушил с някакъв багаж, или около него да има уплътнение, което да е за смяна.Тези може да звучат глупаво, но ми се е случвало:5. Бях забравил натиснато копчето за вътрешна рециркулация на въздуха, заради един дизелов пушляк, сигурно ремапнат на промоция от сайт за групово пазаруване.6. Стъклото трябва да е добре измито от вътрешната страна.
-
Мисля, че Jonny иска да каже, че ще се увеличат таксите, които са % от цената, защото ще се обявява реалната сума. Не мисля, че това е така. Когато купуваш в Европа, подписвате договор и продавача предава талона. Купувача отива сам да си я регистрира на негово име. Пари не се броят пред КАТ. Дори така да е, какъв е проблема пред КАТ да се брои по-малка сума? Все пак говорим за сделка при която двамата си имат доверие. Ако си нямат - никой не ги спира да отидат при нотариус.
-
Ако двамата си нямат доверие - нищо не пречи да отидат при нотариус. Ако обаче се познават добре - защо да не спестят време и пари?Крайно време е да им спаднат малко приходите на нотариусите, за да се очовечат малко. Наскоро ми трябваше заверка на една декларация, което струва 6 лв. На няколко места ми затръшнаха вратата. Ако не продаваш къща в Драгалевци за 300 хиляди - не си достоен даже да им звъннеш на звънеца.
-
След две седмици казаха, че щели да има гласуване.Аз като си купувах кола "нов внос", автоджамбазина имаше бланка за договор - попълни името на предишния собственик (немец), после моето все едно съм си я докарал аз, подписа се вместо продавача, и готово.С този договор и немския талон ми я регистрираха в КАТ. Предполагам, че който държи - не пречи да отиде при нотариус. То сега с наемите е нещо подобно, пък няма случаи някой да се настани у вас и да каже "Ми, дадох му наем"
-
Продавам: Acura Integra GS 2000 година, двигател B18B1 142 к.с., 105 х. мили, кожен салон. Няма климатик, няма газова. Има забележки по боята, но няма ръжди. Летните гуми са Michelin стари, зимните са Nokian много малко карани (на хотел са - по спомен DOT 2012 и 2010). Преди 5-6000 мили са сменени масло двигател, масло скоростна кутия, антифриз, спирачна течност, хидравлика. Имам комплект за смяна на ангренажа, но още не е сменен. Внесена е от САЩ през 2010-та. До май 2014 има каско, гражданска, и преглед. Цена без аудио: 5500 Цената с аудиото е 6500 и е валидна до 29-ти септември, след това ще го махам. Усилватели и говорители на Ground Zero, кутия за баса направена по багажника, SQL плейър Eclipse cd7200 mkii - 8V, активни филтри, меден корпус. Намира се в София. тел. O98 89 53 O99 - Димитър