didodido
Фен-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно didodido
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
wild west
-
@SladeОбърни се към колегата TaTeTo_De Puta Madre на лични (виж в раздела продава....) аз купувах свещи от него и съм доволен, сега ми даде цени за гореспоменатите неща, но още не ми остава време да разкача всичко и да набедя токовата или бензиновата система та скачам на някакви части.
-
кабелите ги измерих преди малко, доста са високоомни от 10,5кома на 1 до 7кома на 4-ти цилиндар, изглежда логично по дълаг кабел по-високо съпротивлвние. Но честно казно изобщо си нямам представа дали трябва да са в тези граници, ще потърся в мануела да видя какво са написали япончетата.
-
Не цъка като часовник, а не че е тръгнал да бяга от коша
-
Здравейте, знам че има писано доста по този въпрос, но нищо конкретно за този мотор и за решението на проблема ми. За това ще съм благодарн за мнението на всеки който има опит с такива проблеми или представа откъде може да идва проблема. Симптомите са следните: - При палене на смукач (естествено нали е автоматичен) не се усеща толкова много, но като паднат оборотите до нормалните 750 се усеща притрисане на мотора все едно че изпуска някой такт. - При каране с около 2000-3000 оборота с ръка на скоростния лост се усещат малко по силни вибраций отколкото е нормално (или поне отколкото си спомням преди това). - Свещите на 3 и 4 цилиндър са черни от едната страна (доколкото успях да се орентирам откум смукателните колектори) на 1 и 2 са си перфектни така беше и преди да ги сменя. Предприети действия: Сменени свещи - ефект няма Добавка за почистване на инжектори - ефект няма (след това сменен горивен филтър). Измерена компресия на цилиндрите - перфектна всички равни по 13 - действа успокоително Стигнах до извода, че или са запушени инжектори или проблема е с кабели и делко..... но не ми се почва по принципа на проба грешка щото иска много време и парички. Като гледам кабелите ми изглеждат перфектни не са закъсани напукани или ..., делкото го гледам като голям камък, а палеца скоро го позачистих малко изглеждаше добре като за 120xxx километра. С почистването на инжекторите съм леден малко като чета отзивите на колеги, алтернативате при мен е Bosh сервиз незнам те как се справят. Та молбата ми е някой дададе идея за по-точно диагностициране на проблема или някъкво решение на проблема.P.S. Забравих да си кажа всичко по мотора си е сток, чекове не светят и машинката е родовно обслужвана откъм материали и консумативи.
-
Ако откриеш нещо надявам се да се похвалиш. Въпреки че проблеми подобни на твоя с придърпваия, заглъхвания, самоподавания и самоотнемания на газта са многократно коментирани и никой не даде конкретно решеие. Не че се оплаквам от тоя модел мотори, пак си бих купил същия въпреки че са малко своеволни. Относно твоята идея за проблем по тоците, мисля че те са причина само до толкова доколкото управляват джаджите дето регулират горивото. Успех
-
Хайде и аз да кажа нещо, ако този мотор D15Z1 не е много по различен от D15Z3, a мисля че са еднакви. Катализатора ти се намира още в началото на генерацията и мисля че ще ти е трудно да го провериш по визуалния метод просто защото генерацияа е закривена към блока. А що се отнася за замислянето това си е особеност на този мотор, от трета нагоре когато колата не е в обороти (под 4000 ) ускорението започва малко по късно от натискането на педала. Или изобщо нищо не започва ако не му харесва работния режим. Гадно е но е така, коментирано е и в други теми от форума. Случвало ми се по наклон на горе на 4-та с 80-90 (окло 2300-2500 оборота) при подаване на гас не става нищо даже мотора не променя звука едва след настъпване до ламарината гасне икономичната лампа мисли малко и чак тогава решава сама да си подаде гас но вече е минал момента. Но освем "лошите " страни този мотор си има и добри страни, разхода на дълго наистина е под 5 на 100 (те така и го обявяват 4.8 за 100км.) доста пъти съм го хващал с разход от окло 4.7, 4.8 разбира се при каране до 100кмч (при условие че карам 5 вратия модел). За ламбда сондата не мога да те посъветвам, но за бензиновата помпа ме посъветваха да проверя дали на всяка скорост мога да стигна до прекъсвача пробвах до 3-та, стигна си прекрасно до прекъсвача на около 150км та за това се отказах от проба на 4-та ще е над 190 око стигне до там. За прекъсването и на мен ми се е случвало но при настъпване до ламарината по наклон нагоре та за това се усъмних в безиновата помпа. Чека не ми е святкал и пак имам същите проблеми така че спокоино, по-високия разход е относително нещо. Успех с диагностицирането.
-
Здравейте нека и аз да се "опача", чукането на клапани докато е студена машината е доста неприятно. За това в рамките на 15к километра свалям капака два пъти (няма да протече гарнитурата е гумена и добре измислена) да преглеждам клапаните и ефект няма. Последнот отваряне беше доста скоро, ситуацията е следната като сложиш пластината всичко е ок (сътветно чета мануела пластини 20 и 25 .. по трипъти на студено ) като извадиш пластината и раклатиш кобилицата чукането се чува и на ръка даже. Хода видимо изглежда много по-голям от дадените стойности, стигнах до извода, че се вкопала главата на винтчето за реглаж, друго разумно обяснение не ми дойде. Ако някой има идея дали фабрично си има нещо като чашка отдолу на това винтче нека каже, щото свалянето му ми се струва доста сложно. И така позволих си там където ми се струваше по-голям хода да по-притегна малко повече така че пластината да се движи доста стегнато ама и това не помогна (дано скоро да не питам как се сменяват клапани .А тези дето работят по-малко наистина са по стегнати при проба на ръка което само доказва маята безумна идея с вкопаването.Хайде бе хора дайте някаво решение на въпроса. Всички се оплакват че им тракат клапаните и нищо не правят или ако си го оправят си мълчат. Нека се изкже някои по-спец по въпроса вече има доста Хондета с такива мотори пък и на другите едвали е голяма разликата. Възможно ли е да се износват по горе споменатите "чукчета" (че не им знам името) или е нещо друго. В "пътеводителя на младите патоци) пише кобилицата да се проверява за износване и от двата края демек от към ролката и от към винтчето (чукчето). И ако това нещо се износва има ли го като резервна част?
-
Може би трябва да пипнеш и нещо по електрониката щото Z6 си прави максималната мощност доста над наште ~6200 където сработва прекъсвача. Нищо не ми каза за катализатора заедно с колектора ли е или отделно и ако го премахнеш какъв е ефекта?
-
Здравейте нека и аз да се "опача", чукането на клапани докато е студена машината е доста неприятно. За това в рамките на 15к километра свалям капака два пъти (няма да протече гарнитурата е гумена и добре измислена) да преглеждам клапаните и ефект няма. Последнот отваряне беше доста скоро, ситуацията е следната като сложиш пластината всичко е ок (сътветно чета мануела пластини 20 и 25 .. по трипъти на студено ) като извадиш пластината и раклатиш кобилицата чукането се чува и на ръка даже. Хода видимо изглежда много по-голям от дадените стойности, стигнах до извода, че се вкопала главата на винтчето за реглаж, друго разумно обяснение не ми дойде. Ако някой има идея дали фабрично си има нещо като чашка отдолу на това винтче нека каже, щото свалянето му ми се струва доста сложно. И така позволих си там където ми се струваше по-голям хода да по-притегна малко повече така че пластината да се движи доста стегнато ама и това не помогна (дано скоро да не питам как се сменяват клапани .А тези дето работят по-малко наистина са по стегнати при проба на ръка което само доказва маята безумна идея с вкопаването.
-
внушил си си ...ДА .... сигурно е така затова си върнах старите
-
Врътнах километри като за смяна на свещите, когато я взех беше с НГК модел отговарящ на лепенката на капака (мотор Д15З3) едва ли са били оргиналните щото колата беше на 100к км. Скоро реших да ги сменя за НГК ме предупредиха че има много ментета и за това предпочетох денсо и това го има на същата лепенка, в Косер по каталог за моя мотор ми даваха други но аз си взех такива каквити препоръчва Хонда все пак занам ли кои го е писал този каталог. И .. и нищо трагедия не работи добре мотора тресе предполагам не е от разминаването с каталожните данни а от това че на свещите пишеше и на руски а сигурно това дето съм го взел за Японски е било китайски. Та въпроса ми е откаде мога да си взема ИСТИНСКИ свещи???
-
За съжалени и при мен е точно така, студена ще скъса ...., докато когато е топла почват да и работят разните джаджи за икономия отнема си сама газта и др такива и наистина е икономична на дълаг път разхода се доближава до обявение в каталозите 4,8л/100км при 90км/час.Та май се отклоних нещо, едната от идейте ми е че при студен двигател работят всичките 16 клапана, а другата че горивната смес е доста по-богата или в крайна сметка може би и двете.и за това се получава че докато не е светнала зелената лампа колата върви, а след това се мисли за икономична