Valenti
Фен-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Valenti
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2.2 i-ctdi 2004
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
-
Казаха ми че нещо е излезнало от двигателя и е влезнало при перката на турбината и направо я е смляла. Ето и резултатите : Това е здравата перка (откъм въздушния филтър) Това е смляната перка (откъм двигателя) "Черупката на охлюва" Ще я ремонтирам в Реал Турбо и се надявам да няма проблеми отново. Ако има ще трябва да се разглобява целия двигател...!!!:D
-
Тия в стз са големи кретени... Поне в Пловдив си ги познавам и са точни няма проблеми.Сменя се толкова често най вероятно защото е служебна кола ... а и нали има 2 години гаранция какво...
-
Мерси за съвета за мачкането и оставянето да работи след това не го знаех ! А маслото ми е пълна синтетика както казах само Хонда и е от сервиза на Хонда в Пловдив понеже няям доверие на тия в Стара загора те са от много скоро.
-
Колата ми е перфектна ! Като нова е просто, на 142 000 км е, маслото е сменяно на всеки 20 000км както е предписано от Хонда само в сервизи на Хонда и само с оригиналното масло Хонда, възможно най доброто. Никога не е спестявано за нищо по колата, по перфектна поддръжка от това просто няма как. Този път мислих да сменя маслото на 15 000 км защото я карах само градско и тъкмо станаха точно 15 000 и стана този проблем. Благодаря за саветите ще разгледам какво мога да направя за сега сам намерил турбо за 1200 лв от англия оригинално и чисто ново.
-
Здравейте, имам Хонда Акорд 2004та година. Купена е от магазина и сам и единствения собственик. За 6 години и половина нямах абсолютно никакви проблеми, но вчера както нормално си карах ми се наложи да я понастъпя в ситуация, но изведнъж никаква мощ, вдига обороти бавно, общо взето стана 20-30% кола, нямаше промяна на звука остана си тиха както винаги и си мислих до последно че се е задръстил катализатора. Днес в сервиза 2-3 часа я гледаха и след проверка на всичко се оказа че турбината хвърляла масло към двигателя и просто не работела (поне така ми казаха, не сам от най-разбиращите). Казаха ми че съм имал късмет че не се е счупила страната на турбото от към двигателя а от другата страна ( иначе ще се потроши целия двигател ). Някой имал ли е същия проблем някога или нещо такова... Имам чуството че сам единствения с проблем с турбото на този (иначе невероятно добър и здрав) двигател. Ако някой може да предложи турбина за моя модел, нова или използвана (но в добро състояние) моля да пише или просто който има съвети и мнения е добре дошъл да помогне. В официалния магазин на Хонда ми казаха цена за ново турбо: 4474,06 лв. (без монтажа) което смятам че е пълно безумие след като сменят турбо на BMW 320d 2006та година в М кар за 1500лв. ( с включен монтаж). Благодаря !
-
Ето това е моята Honda Accord 2.2 i-CTDi 2004 година + малко козметични модификации и до месец вътре ще има конзола Alpine iXA-W407 Надявам се да ви хареса