Jump to content

iondrive

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно iondrive

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 9.05.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    София
  1. Мен ми е ясно, че дупките са по-големия проблем, обаче тия дето правят пътищата имат изгода да ги правят калпаво, защото догодина пак ще ги ремонтират. Сега гледах тия дни като се постопи снега, ами тя София е като лунната повърхност. Въпросът е към кой можем да се обърнем с молба да се стандартизират легналите полицаи. И то да се избере смислен стандарт, а не 12 см високи примерно. И да се боядисват винаги, а не да са с цвета на асфалта (на Жолио Кюри и Чехов, сладкарница Тея, 2чките там, всеки ден минавам и ако няма коли пред мен, все през тях).Въобще кой държавен орган може да регулира тая работа? Колега, аз съм ЗА легналите полицаи, стига да са адекватни. На Незабравка конкретно са ги сложили на смислени места, там има едни пешеходни пътеки които никой не ги зачита. Освен това дупките не винаги ограничават скоростта, защото човек ако минава отнякъде всеки ден ги научава, и ги заобикаля без да намалява. Просто не виждам смисъл да трябва един леглан полицаи да се преминава за 5 секунди, а през някои въобще да не може да се мине.
  2. Здравейте колеги.Баща ми кара един Сивик 2000г. 5 врати, английски. По една или друга причина е снижена колата, и сега е 1 идея по-непроходима от bmw z4. Знам го от опит. Онзи ден карах по Незабравка (улицата зад парк ходел Москва, която свързва Драган Цанков и Шипченски проход.От няколко месеца там има 6 легнали полицая, с различни габарити и сечения. Поне на 2 от тях, хондата закача долу.Знам, че някои от Вас ще ми кажат - ми вдигни си я. Знам, че в моя случай това може би е по-доброто решение. Какво да правят хората, които карат фабрично ниски коли. И защо трябва всички ние да минаваме по бубуни, които са за ТИР предвидени.Пиша тази тема, за да се допитам до Вашето мнение и идеи за това как да 'прокараме' стандарт в размерите на легналите полицаи. Със сигурност моята идея няма да доведе до конфликт на нечии интереси. Единствено автомонтьорите имат файда от това, ама за тяхна радост има достатъчно дупки, които да вредят повече на колата, отколкото бубуните. На тези, които ги поставят, според мен им е все едно дали работниците им ще ги сложат за 20 минути, или за 30. Според мен трябва да се взаимства от чужбина някой адекватен размер (форма и височина) на легналите полицаи и да се поиска от въпросните органи на властта това да стане задължително изискване за пътното строителство.Очаквам Вашите мнения и съвети, защото вярвам, че нещо такова може да бъде постигнато.Поздрави на всички и честит празник!Константин
  3. Привет, колеги,сега ще ви разкажа как за малко не останах без книжка от една нищо и никаква ситуация.Онзи ден, неделята, карам с гаджето ми баба ми от София до Смолян (и то с на баща ми Хондата, че Голфа му се прецака газовия клапан). На отиване - никакви грижи, 4000 оборота, 5-та, 150 по магистралата и анти радарът (радарният детектор) - включен и намаляване в тунелите и където трябва и при писукане на уреда На връщане - в Чепеларе, след като съм спускал пампорово и съм със спортен дух изведнъж - палката И то на забавен каданс - пресече улицата и ме спря.И тук почва историята. Гася си колата, обаче - джамът не е свален - при което давам на контакт да го сваля и антирадарът пиу пиу пиу, а полицая вече надвеснат. Аз питам - защо ме спирате, нарушил ли съм нещо, а той казва, трябва ли да си нарушил, че да бъдеш спрян. Документите, ала бала, като междувременно ми казва, че с антирадара нямам полза, щото си имат дистанционни, кога да пускат радара, даже няма нужда да ти го сочи пистолета (сега, това дистанционно дето ми показа може да е и за всичко).Давам аз каквото трябва докато не ми поисква синия талон, който аз нямам. А с него ситуацията е следната - Акт - минаване на червено (отпадна в съда). Удължават го, а аз междувременно получавам нов за превишена скорост. Отивам да взема този за превишената скорост, защото изтича пръв, връчват ми НП за червеното и синия талон. Аз и викам на оная - ама и друг акт имам, тя ме гони от гишето.После след 1 година - леко ПТП - верижна катастрофа (аз, голф2 блъска голф 3, който в такси ). Отивам в КАТ и за него, взимам НП плащам го, но не ми връщат талона, заради превишената скорост, която след 1 година ми го дават, хем съм си го търсил. Следва обжалване на този за скоростта, и така, почвам да му обяснявам, той казва - аз вярвам на каквото виждам. Междувременно ме пита колко е ограничението в Чепеларе (да знаете, 40 е) аз викам 50, той - с колко карахте, аз с не повече от 60 (ама и идея си нямам с колко съм бил, но ще да е някъде там). После - елате с нас, аз отивам, а там един друг, много лют, яде пица в патрулката. Почват - са ще ти вземем книжката, паркираш колата тук и се оправяш, а това е неприемливо, защото гаджето ми почва нова работа на сл. ден. Моля се там нещо, те решават че съм карал с 70 и ще ми пишат акт за 30, ама не са ми показвали с радара, и аз тогава викам - някакъв компромис не може ли, и тогава този лошия с пицата вика - компромис ти правим, че ти пишем акт за скоростта, и извадиха няква бланка да ми взимат книжката, ала бала, вика му на този дето ме спря - няма какво, взимай му книжката и така 15 минути общо.Накрая се разбрахме, пуснаха ме ей така, и да си взема документ, че обжалвам, което аз направих.В същото време ме спират 1 седмица по-рано в София за проверка и не ми го поиска синия, чудна работа.Факт е, че има полицаи, които влизат в положението на студента, каращ баба си с колата на баща си (истина), и съм му благодарен на човека, че прояви разбиране, даже бих го почерпил ако го видя (ама без другия с пицата Въпреки всичко, катаджиите според мен имат 2 задачи: да взимат пари за държавата, и да взимат подкупи, обаче тъпото е, че не стоят да дебнат там, където е опасно и нарушавайки застрашаваш другите, ами седят там, дето ще те прецакат ей така за едното нищо. Още повече, от КАТ все разправят - многото катастрофи са заради превишена скорост, обаче се чудя кое е по-опасно - да караш със 160-180 по магистралата, или да прелетиш с 50 през знак стоп без дори да се огледаш, или да караш лятото със зимни гуми и обратното.
  4. Привет,взех за хондата на баща ми (Сивик 6ген фастбек, 1.5 114к.с. ВТЕК-Е), Денсо Иридиум Пауър, около 120 лв от Косер ми излязоха. Разликата е следната: пали по-бързо(едно завъртане на двигателя по-малко), оборотите като не си на скорост падат по-бързо(или по-бавно, не помня, но имаше разлика), т.е. като натиснеш съединителя докато превключваш те спадат по различен начин, и баща ми твърди че е станала по-пъргава, т.е. като караш на втора без газ и дадеш газ 'подскача' повече.Сега друг е въпросът дали старите свещи са били добри, бяха някакви Шампиони, но баща ми е доволен. И 50к км поне няма никакви работи със свещи да се занимава човек. Аз лично бих си сложил такива, ако имах хонда, де
×
×
  • Създай нов...