Привет, колеги,сега ще ви разкажа как за малко не останах без книжка от една нищо и никаква ситуация.Онзи ден, неделята, карам с гаджето ми баба ми от София до Смолян (и то с на баща ми Хондата, че Голфа му се прецака газовия клапан). На отиване - никакви грижи, 4000 оборота, 5-та, 150 по магистралата и анти радарът (радарният детектор) - включен и намаляване в тунелите и където трябва и при писукане на уреда На връщане - в Чепеларе, след като съм спускал пампорово и съм със спортен дух изведнъж - палката И то на забавен каданс - пресече улицата и ме спря.И тук почва историята. Гася си колата, обаче - джамът не е свален - при което давам на контакт да го сваля и антирадарът пиу пиу пиу, а полицая вече надвеснат. Аз питам - защо ме спирате, нарушил ли съм нещо, а той казва, трябва ли да си нарушил, че да бъдеш спрян. Документите, ала бала, като междувременно ми казва, че с антирадара нямам полза, щото си имат дистанционни, кога да пускат радара, даже няма нужда да ти го сочи пистолета (сега, това дистанционно дето ми показа може да е и за всичко).Давам аз каквото трябва докато не ми поисква синия талон, който аз нямам. А с него ситуацията е следната - Акт - минаване на червено (отпадна в съда). Удължават го, а аз междувременно получавам нов за превишена скорост. Отивам да взема този за превишената скорост, защото изтича пръв, връчват ми НП за червеното и синия талон. Аз и викам на оная - ама и друг акт имам, тя ме гони от гишето.После след 1 година - леко ПТП - верижна катастрофа (аз, голф2 блъска голф 3, който в такси ). Отивам в КАТ и за него, взимам НП плащам го, но не ми връщат талона, заради превишената скорост, която след 1 година ми го дават, хем съм си го търсил. Следва обжалване на този за скоростта, и така, почвам да му обяснявам, той казва - аз вярвам на каквото виждам. Междувременно ме пита колко е ограничението в Чепеларе (да знаете, 40 е) аз викам 50, той - с колко карахте, аз с не повече от 60 (ама и идея си нямам с колко съм бил, но ще да е някъде там). После - елате с нас, аз отивам, а там един друг, много лют, яде пица в патрулката. Почват - са ще ти вземем книжката, паркираш колата тук и се оправяш, а това е неприемливо, защото гаджето ми почва нова работа на сл. ден. Моля се там нещо, те решават че съм карал с 70 и ще ми пишат акт за 30, ама не са ми показвали с радара, и аз тогава викам - някакъв компромис не може ли, и тогава този лошия с пицата вика - компромис ти правим, че ти пишем акт за скоростта, и извадиха няква бланка да ми взимат книжката, ала бала, вика му на този дето ме спря - няма какво, взимай му книжката и така 15 минути общо.Накрая се разбрахме, пуснаха ме ей така, и да си взема документ, че обжалвам, което аз направих.В същото време ме спират 1 седмица по-рано в София за проверка и не ми го поиска синия, чудна работа.Факт е, че има полицаи, които влизат в положението на студента, каращ баба си с колата на баща си (истина), и съм му благодарен на човека, че прояви разбиране, даже бих го почерпил ако го видя (ама без другия с пицата Въпреки всичко, катаджиите според мен имат 2 задачи: да взимат пари за държавата, и да взимат подкупи, обаче тъпото е, че не стоят да дебнат там, където е опасно и нарушавайки застрашаваш другите, ами седят там, дето ще те прецакат ей така за едното нищо. Още повече, от КАТ все разправят - многото катастрофи са заради превишена скорост, обаче се чудя кое е по-опасно - да караш със 160-180 по магистралата, или да прелетиш с 50 през знак стоп без дори да се огледаш, или да караш лятото със зимни гуми и обратното.