KoZzY
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно KoZzY
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda HR-V 1.6 V-tec 4x4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Здравете,Съжелявам, че ще Ви отегча с моя проблем, но не мога да преценя ситуцията правило и ми е необходим допълнителен съвет. Миналата година си купих Нонда HR-V вкарана от Италия. Проблемите не закъсняха след 1 месец смених сегментите тъй като ми гореше масло. В Бултрако казаха че проблема е в семеринг на колянавия вал но колата няма признаци за това. Около 6 месеца след ремонта пак взе да губе масло. Закарах колата при майстора няколко пъти и сменяхме различни видове масла 5w40; 10w40, 20w50 докато най-накрая майстора ми каза че колата е за продаване. Не ми се вярваше тъй като от колата взе да капе масло. Тогава се нервирах и я закарах при друг майстор. Той отвори двигателя пак и ми каза че двигателя е износен причените може да са 2 - или е карана дълго време без смяна на масло или е на пробег от около 300 , 400 000 км. Сложиха ми добавка, която се маже на цилиндрите и затворихя двигателя. Сега е с масло 10w60 и нямям проблем спря да губи масло. Чуда се дали трябва да я продам или да я оставя колата. Гледах обявите в интернет и има 99.9 % боклуци. Извода които сам си правя за себе си е че поне на тази кола знам какво и се стахувам пак да не попадна на боклук .
-
Тези са в Горублене след автопазара в един малък гараж
-
Май трябва да смена и газаджиите и мембраните на изпарителя ам ? Може ли и емулатора да прави мизерии също. Защо постоянно ме свети сервизната лампа? Като махна клемата на акумолатора и пак я сложа и изчиствам грещките и на бензин не свети като включа на газ и мигновенно светва
-
И моя изпарител го разглябяха и на нищо не преличаше вътре. Не съм сигурен дали мембраната е сменяна. След това това зе да прави мизерии
-
Да да от тая гледна точка колата се поддържа по часовник. Аз имам емулатор ( eдна черна пласмасова кутиика в двигателния отсеk) Може ли той нещо да се ебава?
-
Аз съм от София. Някой знае ли къде е дай-добия сервиз ?
-
Добър ден , колеги нуждая се от вашата помощ. Монтирах си АГУ на моята хонда. Карах я около 6000 км безпроблемно . След това оборотите зеха да падат постоянно (През зимния сезон). Заведох я при майсторите, които ми мотираха Агу-то (Горубляне, София). Техният отговор беше , че релето на ниски обороти не работи на газ. Така че го изключили. След това това зе да поддържа 2000 оборота на свободен ход и като се смени скорост и стане под 2000 и натисна газта изобщо не дърпа. След 100 км им върнах колата да си я оправят нещо пак правиха пак настройваха ма колата не върви нормално. На бензин няма никакви проблеми . Водих я на други 3ма . Тестваха я на компютър и на бензин е ОК. На газ си прави каквото си иска. Мнението което чух е че инжекционен двигател не може да работи с АГУ. Трябва задължително да е газов инжекцион. Моля Ви за вашите съвети. Знам че монтажа на газова уретба е голяма простотия обаче какво да правя с тези цени на бензина. Btw на газ свети сервизната лампа .