-
Мнения
151 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно archer
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Prelude 2.0i 4th GEN
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Не съм чел всички предишни мнения. Карам Прелюд с такъв мотор около 3 години. Не съм имал никакви проблеми с мотора и колата като цяло досега. Карам го с Кастрол Magnatec 10W40. Карал съм го и почти без масло, поради грешка при смяната в сервиза (а и моя че не си го гледах редовно). Като казвам "без масло" да се разбира толкова, че да не го отчита въобще по щеката. Така около 1-2 месеца - нищо не му стана. Вече карам близо 1 години след този инцидент и двигателя още си работи безотказно и не гори масло (след остраняване на споменатото недоразумение и наливане на ново масло). В скоростите съм с Honda MTF понеже съм с механична трансмисия. Ако си от София можеш да си вземеш такова, както и ATF от ЮбиКо.
-
Браво за клипа. Аз също не бих си закарал колата пак там след като са се оляли вече веднъж. Най-много да се вкараш в по-голям филм.Лека и дано намериш свестен майстор да оправите проблема.
-
Виж да не ти е изгорял някой стоп.
-
Щото колата си завива и без него
-
Браво. Както беше писал един колега преди време...F20A4 е кат' Лили Иванова - отказване няма. Ако имаш пари и искаш да къртиш мивки търси си Vtec 2.2. Не ти трябва това.
-
Това като от някой филм. След като му знаеш номера и те е блъснал гони го до дупка. Не трябва да му се разминава. Мен ме блъсна така един миналата година и избяга, но за съжаление не успях да му видя номера.
-
Е така не е ли прекалено шумно?
-
Здравейте,някой да знае откъде мога да си купя крайно гърне за прелюда. Търся стоково.Merci.
-
Моля за препоръка за въпросните чаркаляци - нещо читаво, може и по-скъпичко стига да не е нещо на космически цени. Също откъде мога да ги купя.Много благодаря.
-
Мен лично ме кара да помисля върху дефиницята за "добър шофьор". На пистата означава едно, по обществените пътища съвсем друго...
-
Никой не спори тук за пускането на светлините рано сутрин или късно вечер, при мъгла, дъжд или други подобни. Въпроса е за чий ще караш посред бял ден, лятото, когато е 35 градуса на фарове - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО?!? Ако посред бял ден не можеш да видиш 1 тон желязо да идва срещу тебе бахти...иди си прегледай очите или най-добре не се качвай на кола въобще. Бахти цирка.
-
Тоя закон аз лично няма да го спазвам (когато мога, при всеки удобен случай). 36 градуса навън ние ще караме на фарове. Пълна простотия.
-
Стаха 350 км откакто долях. За сега не личи да е изгоряла нещо (по щеката). Ще продължавам да наблюдавам...
-
Мдаам, хубаво е да се прави.
-
Ония ден реших да погледна нивото на маслото, понеже не го бях правил от смяната насам, понеже знам, че колата ми не гори масло. Е представете си ужаса когато по щеката не отчете да има грам масло. Защо така се е получило ще го установявам сега. Колко съм карал така си нямам представа - със сигурност с месеци. Долях около два литра, докато нивото по щеката достигна нормални граници. Ще наблюдавам отсега нататък кави са damage-ите по мотора. За всеки случай в мощността няма - върви си както винаги си е вървяла. Просто исках да споделя. F20A4 е наистина здрав мотор.