Jump to content

vlatku

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно vlatku

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D15Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    pleven
  1. В такъв случай какво да разбирам?Трябва да се сменят буталата заедно с биелите за да са на същата височина ли какво ?
  2. В такъв случай само 3 мм. даже няма и толкова разлика.Стандартната гарнитура на Z6 ли се ползва или няква по различна?
  3. Добре е всичко, но ако разбирам правилно то: P03-010/PM3 P03-010/PM3 буталото на Д15Б2 total height: 61.76mm /compression height: 30.70mm P07-010 буталото на Д15З1 total height: 57.65mm /compression height: 27.75mm Буталото на Д15Б2 е и доста по високо, а като се сложи и на по дълги биели няма ли да стърчи доста повече над блока? Ако няма да окаже влияние поради това ,че главата има по големи горивни камери то каква гарнитура ще трябва да се ползва?
  4. Изпревари ме с този въпрос.Какво се случва като излизат толкова буталата над блока?А моя компютър ще може ли да управлява новата глава имам в предвид В-тека, защото все пак моя сега е икономик?
  5. Много ме зарадва с това нещо !!! На мен цялата процедура по смяна на буталата няма да ми струва нищо,(говоря за работата) защото си имам чичо доктор под ръка.А коя глава да взимам D16Z6 или D16y8 ?
  6. Може ли да се сложат бутала от D15b2/b7 в моя блок и какво още освен тях трябва да се смени в блока?Биели, лагери?Извинявам се за тъпите въпроси ама все още се мъча да си изясня много неща относно тия двигатели.Като не съм учил на времето .
  7. Добре Не можах обаче да разбера правилно ли е твърдението, че единствения вариант при който мога да сложа глава от Д16З6 е да сменя и бутала за да се обогати сместа?А ако се сложи глава съответно с колекторите от Д16У8 няма ли да се задържи по-обогатена горивна смес и да отпадне смяната на бутала.Защото ако е само до смяна на глава и колектори не ми е нито много скъпо, нито ще се налага някой друг да ми пипа по колата.
  8. Ммммда,след много ровене из Гугъл горе долу разбрах, че няма да стане точно така както си мислех.Доколкото разбирам поради факта, че на 1.D16Z6 главата е с много гоолеми камери сместа ще е много бедна и затова няма да има нужния резултат.2.Обаче виждам, че D16Y8 е с по-малки камери което предполагам е по - дбрия рариант или съм в грешка.3.Четох също, че буталата на Y8 ставало да се сложат в блока на моя мотор, това вярно ли е?На първо време мисля да сменя само смукателния колектор с такъв от Y8 като вече намерих кой да ми портне главата.Какво да очаквам от това, ще има ли ефект?Докато това стане се надявам да съм намерил вариант с който да мога да кача малко мощността на моя мотор.
  9. vlatku

    d15z1 > d16z6

    Моя мотор е D15Z1 и смятам да му сменя главата заедно със смукателен и изпускателен колектор от D16Z6.Въпроса ми е трябва ли да се смени задължително компютъра и делкото или може да си ползвам моите?
  10. От днес съм с нови кабели и свещи.Нямам грешки на ЕЦУ-тоВ Плевен днес ходих на 3 места да ми закачат колата на компютър да не би нещо да е дет да не го хваща самодиагностиката ама те ми казват че нямали такива букси а само за новите модели, или въобще не искат да се занимават с мен.Тъпото е че на газ колата без проблем си вдига 160 км/ч а на бензин с много зор 120 прави.Просто незнам вече какво да правя.
  11. Колега другата ми кола е Фиат Брава и е с газов инжекцион.Там подгряването е като при теб.Тя без да дигне 30 градуса на колектора не обраща на газ.Сивика ми и преди да се сложи газта го правеше този номер, което ме навежда на мисълта че няма нищо общо с нея.Ще пробвам освен с някоя добавка да покарам но малко ме съмнява.Ако има някой колега от Плевен моля да сподели къде си кара колата на компютър за диагностика, че вече ми е писнало от пишман хакери по тия коли.
  12. Здравейте,вече изчетох какво ли не по темета но май не намирам решение на проблема.Между 1500 и 2000 оборота колата предърпва и прекъсва много сериозно когато се кара да речем на 4-та с 60.Интересно е че го прави само на 3, 4, и 5-та скорост и само в този интервал обороти.Както си карам и все едно някой ми спира притока на бензин.При подаване на газ колата се замисля за секунда и после тръгва но върви много по-слабо от колкото като я купих.Имам газова уредба и когато се кара на газ на колата няма проблеми.Набира си нормално като за газ (може би малко по слабо от нормално), но няма прекъсването няма такива работи.Ако някой може да ми помогне с конкретен съвет, защото четох мненията на колеги с този проблем и с ГУ, но при тях прекъсва и на газ.Също искам да попитам и за сервиз в Плевен в който могат да ми направят коректна диагностика на колата.Предварително благодаря!
  13. Значи ще се мисли нещо друго като вариант
  14. Понеже мойте огледала не са електрически имам въпрос дали моделите с ел. огледалата имат подгряване или не?
×
×
  • Създай нов...