-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно ivanestio
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
лека кола
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://sites.google.com/site/exteriorcardetailing/
-
Пастата с която се полира стъклото и всичките други накрайници и киче, нямат нищо общо с пастите и гъбите за пастиране.На този човек дето казваш , че се е скапало после е защото някой му го е пастирал с абразивна паста със силикон, която временно има ефект но като излезе силикона от драскотините, стклото матира,,защото е надрано от абразива НИКОГА НЕ ПРОБВАЙТЕ ДА МИНАВАТЕ СТЪКЛОТО НА ВОДНА ШКУРКА 2000, ако някои е чул от някъде , че става, става ама мазало.Може стъклото да му е обработено и с подходящ препарат , ама ако не е с полир машина а с ъглошлайф, затова е така, аз го полирам на 1500 оборота, а на ъглошлайфа са 11 000 оборота и се топи от прегряване вътрешния пласт на стъклото, то е триплекс, два пласта стъкло и между тях смола, а на 11 000 оборота се развива такава температура в точката на полиране, че смолата става бяла, ПРОБВАЛ СЪМ ГО.
-
По принцип целият автомобил е измит предварително, като разбира се се измива и стъклото, но това с гъбичката е допълнително за да махне налепите от стъклото който не са паднали от миенето, иначе се задръства после кичето с тях.А това с четката го забрави, драска стъклото, аз даже не давам да ми бършат стъклото по бензиностанциите, тъй като тяхната бърсалка седи в кофата цял ден с пясъка и водата, и ето така се драска.А за фаровете е малко по различно ето ти другото ми видео урок за направи си сам в къщи но това с гайковерта .......А ето една Хонда дето съм правил с пълна програма,шлайфане, пастиране , стъкло, фарове, само модераторите да не ми изтрият линка смятайки го за реклама, защото често се случва във вашият форум, а има какво да кажа и покажа на всеки който се интересува от неща свързани с блясъка на колата му
-
Тези няколко клипа са мое дело и показват как и какво се променя при една такава полировка на стъкло, но от доста време съм махнал услугата от сайта, тъй като повечето хора си мислят, че едва ли не стъкло с натрупани драскотини с десетки години при полирането става като ново, въпреки, че доста обширно го бях описал в сайта за да няма подведени, даже на клиента като дойде му обяснявам надълго и нашироко какво ще получи като ефект, за да няма после "Абе тоя нищо не свърши ама ми взе парите".Това е услуга за леко захабени и оксидирали стъкла, натрупва се мръсотия върху стъклото , която не се маха по никакъв начин, чистачките мажат и се нарушава видимостта, много хора мислят, че като сменят чистачките се оправя всичко, но единствено новият графит на чистачките замазва леко нещата и така до един месец максимум.Полирането не шлайфа стъклото и не премахва драскотините, като примерно счупила се чистачка и желязото минало с ръба(държача на самата чистачка)през стъклото.Затова услугата е за не толкова захабени стъкла.Цената е сравнително висока и много хора си мислят, че с още малко пари и ще си вземат турско или китайско ново, ама то ще се надраска само след няколко месеца повече от оригиналното, а има и други неща при монтажа дето ако не се направят както трябва, има после още бели.Затова прецених, че това ще е ВИП услуга и за коли чийто стъкла струват колкото една по-евтина кола втора употреба от среден клас.
-
В Пловдив са двама хората, които може да ти направят професионален детайлинг на автомобила, това са HEADY NUKER или BUHALA.Потърси ги с тези имена в Гугъл, като след тях напиши пастиране и ще ти излезат доста техни теми със снимки и контакти с тях и двамата работят много професионално и с мерак.Представляват себе си, а не някоя си автомивка, затова работят с голямо усърдие и с вискококачествени препарати, иначе за София аз мога да помогна, но ти питаш за Пловдив, е за там те са хората!
-
Аз ви препоръчвам товапрофесионално пастиране