simeon_75
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно simeon_75
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
honda concerto d16a8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Габрово
-
не е единствения мотор.
-
Здравейте,прочетох в Роувър форума,че двигателят на хонда ,който се вгражда в тяхните роувъри-Д16А8 бил уникаен с някои неща,но не са обяснили точно.Дали са линк към d-series.org. Някой знае ли конкретно кои са уникалните неща при този мотор-просто да ги изброи-кое го прави различен.... според мен едно от нещата е ,че достиха макс мощност чак при 6800 оборота.Т.е много оборотен мотор.
-
Мисля,че двигателя е доста по слаб от Д16А8...Ако се сложи чип не знам какво ще стане,наистина го дават ,че става 130 коня и тогава би трябвало да вървят наравно.Относно турбината -в повечето случаи се оказва ,че и трябва само едно почистване-и настройка.
-
Дросела е изчистен ,а също и отвора в който влиза въпросния болт. За Д16А8 колко трябва да са оборотите при изключено ЕАCV? В момента почти не се забелязва разлика като разкача ЕАCV.Ако намаля оборотите при започва да прави горепосочения проблем.Нормално ли е да стартирам от 2000 оборота на студена кола? Болта влияе на това ,ако го завия малко ,стартирам от 1500 оборота на студена кола,но имам проблем с пропадането на свободна. Ако не е заводски оборотите при изключено EACV да са близки до нормалните,значи проблема е от друго място. Доколкото съм чел от форума,допустимо е да се нагласят оборотите по ниски при изключен клапан,но ако са по високи не знам дали е допустимо. Всъщност някой може ли да обясни какво прави този болт??? какво е точното му предназначение???Какво се случва ако настройката е грешна? Дори и да завиа болта до край-колата изобщо не гасне Какво друго мога да проверя по колата заради описания проблем от темата????
-
Колеги, малко успях да стабилизирам нещата.Вдигнах малко оборотите чрез винта на дросела. Знам, че с този винт се регулират оборотите при изключено EACV. Нямам уред за да ги измеря точно но просто експериментирах. Зарях колата до включване на перката. След това изключих двигателя и развъртях винта малко. Отново я запалих и я оставих да поработи на празен ход 5мин. Отначало поддържаше малко по високи обороти от преди ( стрелката на оборотомера беше между чертичката на 1000 и тази по нея). След спях двигателя и отново я запалих.Поработи още около 2 мин. и стрелката си дойде на чертичката под хиляда оборота.(не знам дали тя отговаря на точните обороти на свободна). Сега ми се струва ,че оборотите са по стабилни,но се страхувам дали това което съм направил, може да докара някакви вреди? Ако сега оборотите при изключено EACV са повече от заводски предписаните проблем ли е за двигателя ? Може ли да сам нарушил с този винт смесообразуването или някой друг параметър?
-
Имам специфичен проблем с оборотите и съм сигурен, че има точно решение.... Паля колата без проблем, поддържа 1500 оборота и след няколко минути оборотите падат на чертичката под 1000. Точно в този момент ,малко преди колата да достигне нормалната си работна температура ( отчитам го и по скалата за температурата - около 2мм преди да закове стрелката на обичайното си място) прави следното нещо: Както са си оборотите на свободна ,като едвам докосна педала на газта и ги вдигна до около малко над чертичката над 1000, след като отпусна педала оборотите падат много ниско,колата притриса ,но не загасва и след секунда си ги вдига до чертичката под 1000.Ако обаче дам много газ и вдигна оборотите над 3000, после не падат ниско ,а ги кове директно на цитираната чертичка под 1000. Прави го само ако погаля педала на газта-ако изфорсирам стабилно,всичко е ОК. Всичко това става само за няколко минути. След като загрее докрай, както и да пипам педала на гаста, все си ги поддържа нормално ,без да притриса. Според мен проблема се явява точно при определен температурен режим и то в малки граници. През останалото време нямам проблеми... Макар ,че това го прави само за няколко мин. е много дразнещо-имам чувството ,че ще изгасне. ЕACV клапана е чистен.Не съм чистил дросела,но не ми се струва,че е от него-ако е от него не би ли трябвало да прави проблема през цялото време... Може ли да е виновен някой датчик? Какво да опитам да направя. Много ми е странно наистина! Двигател Д16А8
-
Здравейте,Почистих си EACV клапана,защото ми притрисаше на тихи обороти. След монтажа на клапана колата не искаше да държи изобщо тихите обороти и гаснеше. Развъртях винта за регулиране на оборотите при изключен клапан-така прочетох, че е направил един колега от форума и оборотите на свободна се стабилизираха. След 1000 км. проверих свещите и ги видях с снежно бял лек нагар. Преди не бяха така бели. Вероятно става въпрос за бедна смес. Прочетох ,че и други колеги споделят подобно нещо.. Възможно ли е нещо да сам прецакал с почистването... нещо да сам засегнал при монтажа и демонтажа...Въздух ли засмуква отнякъде или клапана сега работи различно? На какво може да се дължи промяната в цвета на свещите след тази манипулация??? Проблем с оборотите на свободна сега няма. В клапана влизаха 2 маркуча от охлаждащата течност. Отпред на клапана имаще една двойна гарнитурка-дали тя се е разместила ? Може ли да влиза антифриз през клапана в смукателния колектор и той да прави белиа нагар по свещите???