Jump to content

georgibo

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно georgibo

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.07.1973

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V VTEC 2001g.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Contact Methods

  • Skype
    georgibo
  1. Благодарности

  2. В тоя МАП сензор нито влиза,нито излиза вакуум.Предназначението му е да корегира обогатяването или обедняването на сместта от "стъпката" на крака на педала на газта,като корегира времето за впръскване на инжекторите в зададени граници естествено.
  3. Да 11-та позиция,е героя за който писах по-рано.Днес почистих моя на D16W5,който е на абсолютно същото място.Вярвай ми,сега е друга джипката:динамика и разход,предполагам.
  4. Здравей колега,за да не съм празнословен виж къде ти се намира дебитомера: http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9937,9938&npl=17S0301&_nplgrp=1&nplblk=E__0102 , а по дебелата тръба на въздуховода от въздушнив филтър към тротъл бодито се намира и температурния датчик.Отосно колегите,който незнаят къде се намира дебитомера на пълния инжекцион на Хонда и незнаят неговото предназначение е лошо.Поздрави,дано да съм ти бил полезен.
  5. Здравей,колега четох мненията в темата ти все повече започвам да си мисля,че проблема ти е в дебитомера или температурния датчик на входящия въздух.За целта с профикатична цел си ги почисти със спрей на спиртна основа(АBRO за карбуратоти),като внимавай да не пръскаш директно към сензорните елементи.Ако това не помогне,отвори си дистрибуторната капачка и провери за наличие на двигателно масло от семерингата на разпределителния вал.За катализатора,лесно се проверява изчакай хубаво да позагрее колата и я "попържи" малко,ако е задръстен ще ти загрява нехарактерно при натоварване двигателя и можеш да затвориш цикъла с поставянето на ръката отзад на ауспуха и свериш дали излизат нормално изгорелите газове.Поздрави
  6. Здравейте,колеги възникна ми проблем в ХРВ-то и той е следния:При студен мотор джипЧето си върви перфектно,обаче когато загрее до нормалната си работна температура имам усещането,че става някак си по-мудна с едно леко замисляне при подаване на газ-та и то само в зоната на ниските обороти,когато трябва да издърпа с плавно подаване на газ.При по-висока скорост над 100-110км/ч е някак си спъната и след това идва момента в който ми светва лампата на чека и колата все едно се отпушва и върви би трябвало както трябва да върви возило с VTEC мотор.След което вкарвам я в гаража използвам стария изпитан метод за нулиране на грешки:Откачам минусувата клема на акумулатора изадържам педала на спирачката над 30 сек. натиснат,след което кеша е изчистен и така доследвашия път.Преди време имах проблем с катализатора и сложих нов + 2-те сонди в него,но от скоро започна да ми прави описания проблем.Благодаря ви преварително за помоща
×
×
  • Създай нов...