Jump to content

SlowDead

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно SlowDead

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Burgas
  1. Колеги искам да си сменя пружините с по-твърди ... постя се от много време и днес като си сменях накладките разбрахме че лявата ми пружина се е счупила от горната част .. там където започва да се огъва.. (слабото им място) ... искам да сложа газови амортесиори .. но се чудя червени или жълти пружини да сложа.. знам че червените са най-твърди а жълтите не толкова... само че незнам за моята кола къде да търся амортесиори и пружини... знам че 2-те неща трябва да си пасват.. за да не е свит амортесиора с по-ниска пружина ... някои може ли да ме ориентира някъде в Бургас или в близост (100 км) има ли магазин който може да ми предложи нещо подходящо ... Колата е Мицубиши Колт 1.6 16в 4г92 94та година... JMBMNCA4APU508893 Предполагам че амортесиорите са същите като захващане като на сивик 94-та година.. 2-те коли са много сходни от към окачване... Благодаря ви предварително !
  2. Еми то ламбда не си ли е още повече за притеснение от горивен филтър.. и при положение че новия горивен е в джапката...Малко ме съмнява да е от ламбда ... не би трябвало в момента в който се натиска гаста да спира да се форсира... ламбда е тромав датчик ... ще минат няколко секунди
  3. От Бургас съм... колата не е прескочила зъб .. прегледахме я .. даже врътнахме 1 зъб напред но нямаше ефект и след това го върнахме на белязки да е всичко....Не съм сменял никога горивен филтър... ама ми се струва много малко вероятно да е от него... смених ТПС датчика - ефект никакъв.. Мап сензора .. (при мен са 2 с по 2 маркуча влиза в всеки мап и по 2 кабела) отново нямаше ефект...
  4. Здравейте колеги...Имам много странен проблем с колата..Когато е центрована така че като се подаде леко гас докато работи на обороти да не чука аванса , при рязко подаване на гас до ламарината колата спира да се форсира и оборотите падат докато не изгасне... ако се подава плавно гас колата вдига обороти до прекъсвач.. ако се закара плавно до 2500 - 3000 оборота и се подаде след това гас до ламарината , двигателя отново спира да се форсира и оборотите падат докато не изгасне или докато не се спре да се подава пълна гас ..... изчистих степ мотора и дроселовата клапа основно... (разглобяване накисване в кореселин и т.н,)Когато делкото е на максимално предварение .. в ниските обороти аванса чука зверски но колата се форсира без проблеми... Двигателя е 1.6 16V SOHC 113 конски сили - Мицубиши 4g92Колата не е хонда но е много обща с тях ...Тъй като са идентични искам да попитам тук.. някои имал ли е подобен проблем...Смених свещите защото тъй и тъй бяха за смяна .. никаква разлика
  5. Катализатора го разкарах преди доста време.. осетих разлика в ускорението ... като цяло изходните колектори са ми 4-2-1 тъй като ги гледам .. даже са 4-2 има гарнитура от 2 става в 1 тръба и влиза в пурата .. след нея излиза пак 1 тръба .. прави завой отзад влиза в гърнето и от там вече си излиза.... като на сивиците ми е изходящата система само че ауспуха ми е от дясно а не отлявоИнтересува ме за тези спортни изходни колектори.. откъде могат да се поръчат такива защото за тази кола е супер трудно да намеря тунинг части.. предполагам се правят по поръчка...
  6. Когато ходих на майстора ми предложи 55 милиметра като оптимален вариант на моя мотор..А горе долу колко ще се вдигне мощността според вас ?На хонда 1.6 110 коня или 125 коня (втек) колко се вдига мощността при смяна на генерация ... ?
  7. Здравейте колеги ... тъй като в форума на мицубиши не приемат много добре предложенията за тунинг реших да попитам тук защото мисля че колата ми е най-сходна като марка с тази на хонда..Значи решил съм да си сменям генерацията на Мицубишито .. то е Колт 1.6 16 винтила 1 разпределителен вал 113 конски силиВъртящия момент е в 5000 оборота 137нм а максималната мощност е в 6000 оборота...Утре ще измеря какви са ми тръбите в момента и ще пиша тука .. мисля че са към 45 милиметра.. може и да греша ... казвам го с идеята че съм ги виждал на око .. утре ще им одаря едно шублерче ...Според вас колко милиметра трябва да се сложат за този вид двигател...
×
×
  • Създай нов...