Jump to content

cactus

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно cactus

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здравейте, преди две седмици се появи следния проблем - като натискам спирачките и ми светва левя преден габарит (и таблото), а пък десния стоп не работи. Гледах и крушката е здрава... Гледах бушоните (тези в двигателя зад дясната гума) и са здрави.Едва ли е свързано, но пак преди 2 седмици заредих в Петрол и след малко ми светна лапмата на двигателя. Сипах 10-тина литра н празен резервоар. Лампата светна след има няма 30 км и веднага заредих от друго място още 30 литра и съответно лампата угасна. Но днес пак светна без да съм зареждал от подозрителни бензиностанции.Колата е Сивик англичанка D14Z4, 99 год.Някой има ли акъл за даване?
  2. Газ нямам, предимно Еко 95 е бензина и покрай коледа навъртях 5-600 км магистрала със 140-50 (към 4500 oборота май беше) ако това се брои. Иначе съм по София повечето време. !!!
  3. Видях, че един колега с акорд скоро е пуснал подобна тема, но проблемът май не е точно същия. От както е студено често ми се случва като я запаля (държи си към 1500 оборота докато загрее, това ОК) да почне да се форсира сама до към 2000 оборота, после пада на 1500 после пак газ до 2000 и така много бързо го прави за 1-3 мин. Допълнително докато беше топло времето ми се случи 2 пъти оборотите да играят произволно за 10-15 сек. между 700 и 1200. Само че на мен не ми свети чека. Всички консумативи вкл. свещи са сменени преди месец. ХЕЛП! !!!
  4. То излезе ново двайсет. Горната помпа леко се омасли откъм педала точно както колегата е споменал. Това си мисля че е станало заради смяната на течността, защото едно след друго се случи. Другото е, че колкото и да помпам педала скоростите пак си заяждат. Те и преди така правеха, грешно съм написал горе, че е било по-добре. Благодаря на колегата LAMER за обяснението на ЛС, утре ще снимам и ще публикувам. Ще видя дали има и въздух, но май смяната на съеднител няма да ми се размине.
  5. Да, маслото е МТФ, а съединителя няма признаци да е свършил, но отделя високо някъде на 2/3. Направих го това с няколкото напомпвания и след това е значително по-добре, но пак си заяжда малко. Като сменях спирачната течност старата беше на парцали, дали те не са съсипали помпите нещо - то като гледам сега в чистата течност пак си плуват някакви гнусотии? И все пак ако тръгна да ги свалям с коя да опитам първо? А за колегата с последното мнение - никъде не е мазно и не губи течност
  6. Добър вечер колегиОт 2 месеца съм собственик на Сивик англичанка 98г. с двигател D14A4. Количката е много приятна, има някои дреболии за оправяне и една за който не съм сигурен. Значи всички предавки заяждат малко като че ли нещо им пречи и като вкарвам го избутвам. Това е при абсолютно всяко преквлючване на всяка предавка. Обаче, ако задържа съединителя натиснат и почна да изреждам предавките, заяжда само пръвия път и след това влизат супер гладко без никакво съпротивление. Но при всяко пускане на съединителя след това заяждат. Четох четох и си мисля че е от някоя от помпите. Не са протекли, скоро обезвъздушавах и смених спирачната течност и маслото в скоростите. Не ми се разглабя на сляпо и затова искам да питам може ли да ги проверя без да ги свалям (помпите) или коя е по-вероятно да прави проблема? И въобще от друго нещо може ли да е? Всяка помощ е добре дошла. Мерси и лека вечер
×
×
  • Създай нов...