cactus
Фен-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно cactus
-
Ранг
Начинаещ
-
Здравейте, преди две седмици се появи следния проблем - като натискам спирачките и ми светва левя преден габарит (и таблото), а пък десния стоп не работи. Гледах и крушката е здрава... Гледах бушоните (тези в двигателя зад дясната гума) и са здрави.Едва ли е свързано, но пак преди 2 седмици заредих в Петрол и след малко ми светна лапмата на двигателя. Сипах 10-тина литра н празен резервоар. Лампата светна след има няма 30 км и веднага заредих от друго място още 30 литра и съответно лампата угасна. Но днес пак светна без да съм зареждал от подозрителни бензиностанции.Колата е Сивик англичанка D14Z4, 99 год.Някой има ли акъл за даване?
-
Газ нямам, предимно Еко 95 е бензина и покрай коледа навъртях 5-600 км магистрала със 140-50 (към 4500 oборота май беше) ако това се брои. Иначе съм по София повечето време. !!!
-
Видях, че един колега с акорд скоро е пуснал подобна тема, но проблемът май не е точно същия. От както е студено често ми се случва като я запаля (държи си към 1500 оборота докато загрее, това ОК) да почне да се форсира сама до към 2000 оборота, после пада на 1500 после пак газ до 2000 и така много бързо го прави за 1-3 мин. Допълнително докато беше топло времето ми се случи 2 пъти оборотите да играят произволно за 10-15 сек. между 700 и 1200. Само че на мен не ми свети чека. Всички консумативи вкл. свещи са сменени преди месец. ХЕЛП! !!!
-
То излезе ново двайсет. Горната помпа леко се омасли откъм педала точно както колегата е споменал. Това си мисля че е станало заради смяната на течността, защото едно след друго се случи. Другото е, че колкото и да помпам педала скоростите пак си заяждат. Те и преди така правеха, грешно съм написал горе, че е било по-добре. Благодаря на колегата LAMER за обяснението на ЛС, утре ще снимам и ще публикувам. Ще видя дали има и въздух, но май смяната на съеднител няма да ми се размине.
-
Да, маслото е МТФ, а съединителя няма признаци да е свършил, но отделя високо някъде на 2/3. Направих го това с няколкото напомпвания и след това е значително по-добре, но пак си заяжда малко. Като сменях спирачната течност старата беше на парцали, дали те не са съсипали помпите нещо - то като гледам сега в чистата течност пак си плуват някакви гнусотии? И все пак ако тръгна да ги свалям с коя да опитам първо? А за колегата с последното мнение - никъде не е мазно и не губи течност
-
Добър вечер колегиОт 2 месеца съм собственик на Сивик англичанка 98г. с двигател D14A4. Количката е много приятна, има някои дреболии за оправяне и една за който не съм сигурен. Значи всички предавки заяждат малко като че ли нещо им пречи и като вкарвам го избутвам. Това е при абсолютно всяко преквлючване на всяка предавка. Обаче, ако задържа съединителя натиснат и почна да изреждам предавките, заяжда само пръвия път и след това влизат супер гладко без никакво съпротивление. Но при всяко пускане на съединителя след това заяждат. Четох четох и си мисля че е от някоя от помпите. Не са протекли, скоро обезвъздушавах и смених спирачната течност и маслото в скоростите. Не ми се разглабя на сляпо и затова искам да питам може ли да ги проверя без да ги свалям (помпите) или коя е по-вероятно да прави проблема? И въобще от друго нещо може ли да е? Всяка помощ е добре дошла. Мерси и лека вечер