Jump to content

Kirkov

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Kirkov

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 5.09.1990

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 1.5 90 к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Хасково
  1. Здравей, колегаМоже да са доста неща... Значи първо виж дали има ток до свещите и хубава ли е искрата. Ако има значи делкото няма проблем, ако ли не търси там-комутатор,бобина... Ако има и пак не ще на мен ми се е случвал болния проблем по хондите- Главното реле.С годините спойките му се развалят и има нужда от презапояване. Тока идеален но релето не праща импулс на помпата да нагнети гориво и така реално недостига бензин .Но не палеше само когато е позагряла- това му е симптома- има теми в форума за него.
  2. Мерси, Спасе ще се поразгледам в мобилето и може би ще пусна тема
  3. Здравейте, момчета! Миналата вечер, тук в Хасково пред блока някой олигофрен ми е гепил и двете емблеми на хондата. Сигурно ще потърся из Пловдив по моргите за оригинални, ако не некви ментета ще взимам , бяхте ми казали за някаква хонда из наще морги/пунктове тук, ако имате предложения......слушам Та мисълта ми е ако можете ПАЗЕТЕ си колиците, явно все още се крадат тия неща !
  4. Отиваш точно там след Омв-то до входа на гастанцията и от дясно тъсриш Камен
  5. Може да нямаш проблем никъде по важните части(накрайници,щтанги,шарнири) На определини изминати километри спирачните апарати се разтропват от втулките и мн често се чуват в купето като чукане и тракане по неравности.Има една пластмаса вътре във втулката и тя се износва и играе, не е въобще опасно, но дразни. Иди на канала, слез и хвани апарата и го разклати на вътре/навън и ще си проличи
  6. Благодаря за топлото посрещане :lol: KrAsH, май се разминахме с теб пред мг-то... няма да се чудя др път ! м/у другото и аз съм учил в нашето МГ Апък относно дърпането, IPI нема проблеми haha. Та в неделя се събирате на Ромпетрола, ще го имам в предвид!
  7. Опа, колеги Здравейте!И аз съм от Хюстън. Събота, неделя и по празници сам си тука, така че ако се събирате скоро може и аз да се присъединя Със единия колега с черната хонда вече се запознахме на Ромпетрола,засичал съм и други от вас,май. Често посещавам форума, но току що попаднах на темата и реших да пиша.Поздрави на всички
  8. Здравей , колега на скоро имах проблем с комутатора, изгоря,дали е предизвикано от бубита и т.н нз, продължавам да действам по въпроса, защото след като го смених пак със паленето ми прави мизерии. Ноповъпроса ти- когато го свалихме го замерихме по клемите и не даваше съпротивлението както е по книга ,а някакво минимално и така разбрахме че той е причината. По принцип в user manuala има дадено колко трябва да е омовото съпротивление на комутатора и бобината.Успех!
  9. Мерси за съветите! Смятам да направя това зачистване на стъпковото моторче , намерих и прочетох темите във форума и да ти кажа доволен съм от търсачката Този клапан маи е болно място на нашшите хонди.Смятам да сменя и свещите,а сиг и бубината, но първо ще отида до едни момчета да я закачат на компютъра да видим работата на клапани, свещи, бубини и прочие. След като свърша това този уикенд ще пиша за резултатите !
  10. Благодаря за мненията, момчета! И аз се съмнявам за бобината и че от нея тръгват нещата... А доколкото за свещите разтоянието си е по книга-0,9 - 1мм. Вчера го намалих,като си мислех,че сега при по-студенко време ще е добре да е по-малко, но когато запалих променяше много оборотите,тресеше на моменти и пак ги възстановява, варираха м/у 500-1000....на интеррвали ~ 2-3 сек.... Върнах ги.. и заспа,но като поработи и когато си иска смъка до 500об и после ги възстановява. Когато я карам на някоя скорост, като изключа падат на 500об и след малко си ги качва на нормал.Днес, сутринта установих ,че като е студена пали на 1/4 оборот.. а после като загрее повече върти докато запали....типично май за бобина,а ? и дано да не прецака новия комутатор...
  11. Здравейте,колеги!От скоро имам Хонда Сивик 1.5 90кс 94г. От седмица ми правеше проблеми при палене,палеше от 2-3 опит. Докато не угасна на цяло на пътя. Изгуби целия ток. Майстора каза, че комутаторът е изгорял,(съответно е правил диагностика)...сменихме го. Колата запали...всичко 6. На следващия ден спрях до магазина и не успя да запали....от 4 път запали. И сега на Ниски обороти прекъсва пак и с паленето ми прави пак номера....тествах свещите...вс е нормално, работят. Кабелите са ок...просто нз какво да правя.Какво бихте ме посъветвали? Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...