1.Ауди S1 (Николай Златков) "Prospeed"..................... 9.736 сек./236.65/1.622 (08.07.2012г.) (С)2. Фолксваген Голф(Drag Power).........................................9.972 сек./ 231.99 / 1.693 (16.05.2010г.) (Л)3. Ауди 90(Милен Акалски).................................................10.010 сек./239.76/1.667 (02.09.2012г.) (Б)4. Нисан Скайлайн(Дани)...................................................10.024 сек. (12.11.2006г.) (Б)5. Фолксваген Сироко-син (Heed auto)...............................10.100 сек. (22.05.2011г.) (С)6. Форд Сиера Косуърт(Цунами)........................................10.122 сек. (18.11.2006г.) (Б)7. Ауди 80 турбо (Drag Power)............................................10.160 сек./234.67/1.722 (03.05.2009г.)8. БМВ Е30 (Иван Грозев)...................................................10.277 сек./241.26/1.676 (02.10.2011г.)9. Ауди S2 (Атанас Атанасов).............................................10,285/1,687/229 (22.05.2011г.)10. Ланча Делта Интеграле 1(Дани Ж.).............................10.343 сек./220.04/1.626 (02.10.2011г.)11. Голф4 (Теодор Тодоров)..............................................10.402 сек./220.91/1.581 (08.07.2012г.) (С)12. Ауди S2 (Косьо).............................................................10.550 сек./217.55/1.766 (02.10.2011г.)13. Фолксваген Сироко-сив (Кирил Петров)......................10.582/224.02/1.773 (08.07.2012) (С)14. Ауди А4 (Божидар Георгиев)........................................10.59 сек./221.50/1.840 (02.09.2012г.) (К)15. Голф4 (Владислав Георгиев).......................................10.62 сек./213.55/1.80 (02.09.2012г.) (К)16. Ауди 90 (Владимир Спасов).........................................10.788 сек./218.92/1.751;(02.10.2011г.)17. Ауди S1 (Явор)...............................................................10.797 сек. (29.06.2007г.)18. Порше 997 (Николай Савов)..........................................10.817 сек./206.28/1.648 (02.10.2011г.)19. Ауди S3 (Евгени Кръстев)......................................10.84 сек. /209.37/1.73 (02.09.2012г.) (К)20. Ауди 80 (Владимир Спасов)..........................................10.958 сек./206.19/1.616 (08.07.2012г.)Колеги не е ли малко несериозно да говорите подобни неща? Къде видяхте тези коли от които 99,99% са германски на пистата за да се оправдавате, че еди кое си ЕВО или еди кой си Нисан не са карали ? Защо омаловажавате труда на всички участници, които се борят за да постигнат нещо? Какво значение има каква по народност е колата, след като всичко това се прави за ВСИЧКИ нас! Каква е тази 'война''?!Нали знаете, че ако тези коли бяха там, интрига нямаше да има при драга. Сега за дрифта. Не знам кой човек би се срамувал да карал 5 литров мотор. Дайте ми един пък ще му бера срама. Нормално е когато излизаш с атмосферна кола, то мотора да е голям. Нисаните са с турбини, а тия 4,4 са без. Това 4.4 се взима само заради въртящия момент. Тези иначе 286кс ги има и при 3.0сс мотор. Впрочем всички германски или японски коли от онази ера с около 3000 кубика мотор са около 280-300-320 коня. Та даже тогава японските са и с турбо, докато германските не. Та май други извадиха големи двигатели като гледаме Малко е тъпо така да се оправдавате, при положение, че ви е ясно кой отбор е по подготвен. Само разгледайте един списък с участниците в един БМВ събор, за да видите с колко дрифтъри разполага германския отбор. Имена като Сашо,Виктор и т.н. липсваха, а те са от най-добрите.Не искам да се заяждам, но хайде престанете с тези глупости ''ако не беше така станало, оня ако беше дошъл'' и темп подобни. Тези неща ги казвате всяка година. Не може да ходите да се снимате и да чоплите семки на съборите и да искате резултати, просто няма как. Превъзходството на германски автомобили в България е леко казано огромно. Конкуренцията я няма. Не излизайте с израза '' по евтино е при тях'' защото не е така. Вземете тунинговайте един атмосферен мотор, за да видите колко е евтино. Вземете примерно едно М3 да видите как се вадят коне без турбина.... Да видите колко е евтино. Това е от мен, малко странно е, че точно тук се пише най-много, а точно тук общо взето няма никакви поводи за гордост. Нормално е тези с БМВтата да се гордеят, стига да искаха можеше да извадят само БМВ-та и пак резултатите щяха да са същите. Докато ако вие няма как да извадите само Хонди, защото дори и да има подготвени, то те са 1-2, а БМВта подготвени има много, ама много!Лек ден и не забравяйте, че и оези с БМВтата и онези с Аудитата правят всичко това за всички нас, за да гледаме и за да се забавляваме