Jump to content

k.petrov

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно k.petrov

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здравите колеги , мерси за отговорите свалих си всички възможни документи и ги оставих в сервиза пред мен се зацепваше колата според "сервизните документи " и всичко е ОК .. само дето са ми усрали гарнитурките около свещите и протичат към лолите .. а се сменявани преди има няма 500 км .. когато си сменявах маслото .. ремъка си е леко притегнат както си трябва , но все пак го има това южене явно наистина е от водната помпа която е възможно най - скъпата .. " HEPU " . И цсе пак проблема е решен с зацепването .. просто явно колата си е сложна .. не е от обичайния поток VW или OPEL .
  2. За звука над 3000 е механичен със сиг са калъпни .. и другото интересно е , че ня място колата се форсира добре както си е била и преди но в движение е трагично неможе да мине 3000 ... . Аз след като взех колата веднага си я върнах обратно покарах 10-15 мин .. и сега си е в сервиза вече 4 ден стои там и мисля да си я взимам ..
  3. Здравейте колеги , съжалявам че първият ми пост трябва да е с проблем .. но за съжаление така се случи та по въпроса .. протече ми водната помпа колата е ровер 600 ( f20z1) отидох да я сменявам при което си взимам колата .. и веднага проблеми мн лош празен ход пали сигурно от 5-тото превъртане празния ход варира между 1500 и 500 оборота студена .. на зарята кола е от 900 до изгасване , след 3000 оборота се чува леко южене .. аз го орпеделям като почуване на клапани или аванс .. за мен колата не е зацепена правилно според вас някаква информация да ми дадете иначе според майстора колата е на 100% зацепена като хората .. ако има знчение коалта в момента е с голям дросел не с оригиналния . И в допълнение е много мъртва никакво теглене в ниските спрямо преди ( не че е било голямо попринцип ) Благодаря предварително за отговорите .
×
×
  • Създай нов...