STR8__
Фен-
Мнения
48 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно STR8__
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 7.04.1987
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia - Stara Zagora
-
Благодаря много за отговорите Определено ще се възползвам и от предоставеното руско ръководство.
-
Привет, момци. Мина доста време от когато съм купил автомобила, а никога до сега не съм настройвал повдигачите. От мой познати разбрах, че такава настройка на мех. повдигачи се прави препоръчително на всеки 70 - 90к. км. Въпросът ми е насочен, дали може да даде линк към някое ръководство за този двигател, в което да има посочени размерите на луфтовете. Разгледах в тубата няколко клипчета и има доста информация, но всичко което намерих бе за американските хонди, макар същите двигатели. Притеснявам се да не би случайно да имат някаква минимална разлика и да не объркам нещата. Като цяло какво е вашето мнение за този реглаж и изобщо някой правил ли го е на своя акорд? Като допълнителна информация ще кажа, имам чувство, че леко потракват, а според мой познати казват, че двигателя работи нормално и всичко което аз чувам е в изкривеното ми паранормално усещане. Както и да е, ще ми трябва и уплътнение което да сменя след като развия капака на главата, имате ли предложение за оригинално такова? Колата е Хонда Акорд Type S, 190 -200HP, 2004г. Вина започва с любимите букви: JHMCL9.... Благодаря предварително за помощта! Поздрави!
-
Привет колега! Жив и здрав да си ти и новата ти придобивка. Първо колата която си описал не съществува, имаш предвид 7ген. а не 4-та. Дребен проблем. По какъв начин разбра, че генератора не работи? Това е "нова" кола с "нов" акумулатор.... За ключа .... ами тоз сивик друга врата няма ли? Възможно е ключалката да е повредена, поради влага, мръсотия, боклуци и т.н. Ключът има или не копче което е само за багажника? Хондите са уникални автомобили и някой модели от тях нямат ключалки на багажника, стърчащи като зърно от женска мамила. Но пък за това имаш коБченце на ключът. За твоя сивик не зная дали е така. Всяка Хонда, багажникът се отваря от купето. Едно лостченце намиращо се югозападно от скротома ти. Но трябва да влезнеш преди това. Няколко пъти ти казах, ако имаш проблем се обади. Ти преценяш, че трябва да звъниш на професори с кулинарни прякори! Следващият път преди да си взимаш кола е по - добре да се обадиш на малко по - компетентни хора които да те опътят къде, как, защо, колко и т.н. а не да водиш хора който гледали само гумите и какъв цвят кола си взимаш! Та "колега", успех!
-
Благодаря ти за отговора! Мазно е не е сажди. До колкото си знам този двигател си има яко дефект с горенето на масло и си ми гори когато я държа във Втека. Но странното е, че само от едната тръба е така мръсно. Ще отида при един приятел когато ми остане време да проверим нещата - на подемник и един компютър ще и пусна
-
Здравейте! Имам едно притеснение и не съм сигурен дали е нужно изобщо да се притеснявам, а в момента нямам и време да отскоча до сервиза. Става дума за ауспуха и оцветяването му. Преди няколко седмици забелязах, че единият ( както знаете този акорд е с 2 ауспуха ) или по точно десен ауспух е доста почернял или така да го кажа по черен от другия. Нека да направя забележка, че говоря за замърсяване от вътре, а не " фасадно " за да избегнем отговорите " измий и пак питай!" Та, според вас нормално ли е само един от двата да почернява повече от другия и това свързано ли е с някакво притеснение - смяна на гърне, тръби, катализатор или др. подобно? Също така считам, че е удачно точно в този пост да попитам за един друг, нека кажа проблем. При студен двигател,при паленето точно под лоста за скоростите усещам много силна вибрация наподобяваща " мини експлозия " и ако е тихо ( в гаража примерно ) се чува потракване на гърне, и точно след запалването всичко е нормално. Та, пак имам ли основание за притеснения?
-
Колега аз ползвам това - " http://www.ebay.co.uk/itm/Car-DVD-GPS-Navi-Radio-RDS-SUB-SD-Autoradio-Headunit-For-Honda-Accord-2003-2007-/161221925753?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item2589935b79 ". Нямам проблеми работи безупречно. Сега съм си харесал друго нещо за колата и тъй като нямам какво да продам, а пари ми трябват и тъй като жена ми мрънка за всяка стотинка, съм склонен да ти го продам. Мога дори да ти го монтирам, притежавам набор от специални пластмасови инструменти които не нараняват оборудванията. Така или иначе старото си ми седи в гаража. Ако имаш питания не се колебай ами пиши на лично. Все пак искам да ти обясня че монтажа не е сложен, а доста лесен.
-
Разглобяване и сглобяване без проблеми, колеги проблеми никакви - много лесно са го направили хората. Карах изцяло без централна конзола и слушах, звука се появи - но не беше от цд-то нито от никъде другаде. Стигнах до извода, че самите пластмаси са загубили пластичността си при ниските температури. Намазах ги с парафин при сглобките. В крайна сметка чух едно потракване от една малка пластмаса долу до десния крак ( шофьорска страна ) погледнах и видях, че едно "винт - копче " липсва, покрай тази пластмаса минава една носеща метална греда през цялата централна конзола. И явно точно от там придаваше този звук - сложих копчето. Карах 2 - 3 дни нямаше никакъв звук. След тия дни пак потракна. Отказах се и си казах е*ал съм го, лятото ще чакам да бъде тихо. Покарах още някой друг ден, вече станаха 10 дни след това звука все по рядко и рядко почна да се чува. Днес за път към работа изобщо не го чух. Може да и е трябвало малко да повърви да се понамести, не зная. Ще гледам пак ако нещо се поразкърца ще гледам. Един приятел каза, че негово БМВ имало съшият проблем, отначало не е могъл да го локализира, но в крайна сметка успял - пластмасата под волана - пак липсващо копче. Ще погледна и нея. За сега нямам звук - отмина тази мъка. Надявам се, че вече всичко е наред!P.S.: ЧНГ колеги! Пожелавам ви много безаварийни километри с вашите хондички!
-
Първо да кажа, че се колебаех доста време къде да пусна темата и ако модераторите смятат, че не е за правилният раздел нека да я преместят.А пък ако тръгнат да я трият поне да кажат за къде най - подходящо би било да се постави!Много се чудя дали може от България да се снабдя с различни видове части и аксесоари на MUGEN. Карам Акорд 7 ген. Тупе С и много бих желал да си сложа точно този филтър ( ) също така искам и с течение на времето да си поставя някоя друга глезотия по колата....Има ли онлайн магазин или магазин за такива части - Mugen, в София и изобщо в България?
-
Пробвах с перка и без перка .... не и не... Един колега возих днес и му казах да слуша много внимателно според него нещо идва от ЦД-то дано да е от него. Той предположи, че шейната на медията най - вероятно нещо по нея .... дано да го намеря в неделя май ще е разглабянето .... ще пиша да споделя дали съм го отстранил...
-
Ще пробвам, но се съмнявам, въпреки това днес като тръгвам от работа ще спра и дори да умра от студ ще карам 15 км. без вентилатор. Сигурен съм на 70% че се чува от ЦД-то ... следващата стъпка която ще направя тази седмица в неделя е да махна всичко и да оставя само ЦД-то, да направя едно кръгче на квартала и да видя. Другото което ми направи впечатление е че при по топло време не се чува... ако в колата показва 6 - 8 градуса не се чува или се получава много много рядко....което ми става много много странно. Също така ако оставя колата на слънце за час, час и малко дори да е 4 - 5 градуса не се чува...
-
Колега, здравей! Преди 2 седмици го смених на Акорд 2.4 Тупе С, 2005. Човекът от който го взех го продаде заедно с цялата полуоска за 350 лева. Първоначално човека прати една която не стана , защото беше от дизел. След това я сменихме. След тая смяна, полуоската е съставена от две части - лява и дясна, съединена с шлици. Лявата е ос с лагер, дясната - 3 карета и ос. Та лявата част не стана, но след разглобяването - изваждане от шлиците стана - пасна. От хонда ми предлагаха оригинално вътрешно каре за 617 лева - само карето! Ти си направи извода за какво става дума и си прецени. Успех!
-
Колеги помагайте! От таблото като че ли... Не зная, но при ниски обороти, но не на свободна като седя на едно място, а в движение при по - висока предавка с малка скорост, когато вибрациите от двигателя са по - големи, също така и при не равен път ( не павета ), по груб асфалт се чува едно потракване или звънкане, не мога точно да обясня звука, на пластмаса с метал. Знаете ако оставите стотинка в пепелника и като минавате през дупки как позвънква. Та звукът е идентичен. Но ключове, монети или каквото и да е било нямам. Забелязах този звук преди два, три дни беше за кратко и си казах, че ми се причува, но сега вече звукът си е постоянен ( 80 % ) от пътят който изминавам.Чувам го някъде отвътре, зад CD-то и въздуховодите. Някой има ли идея от какво може да е ( болтче да се охлабило някое кликче) ? Има ли някой който да се е сблъсквал с подобен проблем?
-
Аз бях подтикнат точно от тази тема да си закупя 2.4 Тупе С. От една седмица съм горд собственик на тази невероятна "колица". Наистина се надявам да нямам никакви проблеми с нея. За сега не ме интересува колко гори, но и никога газова няма да сложа ако ще и 10 лева да е бензина ( искрено се надявам да не се случи никога това ). Благодаря ви маняци, за това че ме накарахте да си взема този автомобил.П.П.: Преди това карах сивик англичанка. Винаги съм знаел, че другата ( новата ) ми кола ще бъде Хонда, но никога точно тази ТУПЕ С!!!
-
Благодарен съм за отговорите! Ще го мисля как да го направя. На първо време съм решил да потърся някъде из морги, а може и тук във форума да закупя направо такова от по - нова година, тъчскин и юсбита и други подобни. В краен вариант ще прибегна към системата за ъпдейт на моето. Все си мисля, че трябваше да имам аз CD Changer, за тоя модел го предлагат. Възможно е и някой да го е сменил преди да си я закупя.