J&D
Фен-
Мнения
128 -
Присъединил/а се
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно J&D
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 25.05.1957
Profile Information
-
Кара
Хонда
-
Пол
Мъжки
-
Място
Кукерландия (старите знаят)(за младите - Ямбол)
-
Интереси
Пазител на равновесието
-
"Друга подробност е, че проблема се проявява при по-високи температури, когато колата е седяла на слънце." Нямам газово, но абсолютно същият проблем при мен се реши след смяна на главното реле. Някои успешно го презапояват. Двигател F20B5.
-
Такива теми требе да се забранят. Размеквам се и ставам сантиментален. Тая музика, тия стари муцуни... работният ден се Утече. На всички помнещи или обичащи оная музика - поздрави с най-добри чувства. Парчето всеки да си избере сам.
-
Аре и аз в кюпа:Accord - 98-02 купе - 49лв/комплект предни
-
Грешка в поста ми - пропуснах да отбележа, че започнах с прословутото реле. Презапоено е професионално, но проблемът си остана. Тия дни ше потърся теми за клемореда.
-
Колеги, имам проблем, за който търся съвет. В големите горещини, когато автомобилът (Акорд-купе, 2000 год., двигател F20B5) е паркиран на слънце, в следобедните часове (когато е максимално нагрят) се случва следното: завъртам ключа, двигателят заработва нормално и след 4-5 секунди спира. При по-нататъшните опити за запалване стартерът си върти, но без резултат. Когато купето се охлади проблемът изчезва. Случва се съвсем инцидентно - 2-3 пъти в летния сезон и по тази причина и не успях да проверя дали не прекъсва захранването към бензиновата помпа. Ако някой е решил подобен проблем, или има идея за какво иде реч - моля за съвет.
-
С "Michelin Energy" съм обувал и Сивика и Акорда. Струват ми се чудесни първия сезон. Съотнесено към цената - определено си струва. Качеството им намалява с времето (поне така ми се струва). Предполагам, че това важи важи и за другите марки - колегите да споделят. Май не беше във въпроса, но за Барумките - потвърждавам казаното по-долу - прекалено нежни за нашите пътища.
-
Все още не е късно - поздрави с най-добри пожелания от Кукерландия.
-
Колега, карам такъв автомобил. Идва от Италия. Първа регистрация - 02, 2000 год. В Б-я е от 2007, при мен - от 2008.Преди няколко дни минах преглед и заради теб се мушнах в канала. Точици от ръжда има само по тъбите към ауспуха и по самия ауспух. Колко още ще ме изкара последния (година, две три) - не знам. Двигател F20B5. Смяна на масло в него - на 9-10 хил. или всяка година - НЕ ми се е налагало да доливам. Има един голям недостатък - може да ти убие мечтите за нещо друго .
-
Колега, а да не е за смяна филтъра на климатика?
-
Хайде и едно от мен - Rainbow - Hunting Humans :
-
Нещо не е наред колега. От други автомобили мисля, че знам за какво говориш. Определено имаш проблем.
-
Ако някой има нужда от посрещане - 0888 959 316-Живко
-
За мен форума е приятно място за отдих сред хора, с които имам общи проблеми. Може да го наречем и съмишленици. И какво по-добро от това разтоварвайки напрежението да науча нещо. В "техническите" не пиша, защото не искам ставам смешен, но чета с удоволствие. Ясно е къде се обаждам !!! .