-
Мнения
69 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно vlad_ko
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 17.01.1985
Profile Information
-
Кара
Honda Civik 1.4i D14A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Благоевград
Последни посетители
2472 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги, проблемите продължават и скоро май ще се откажа от ремонти... Накратко - прегря заради водна помпа, после изби гарнитура на главата и е сменена заедно със шлайфане. Днес забелязах, че около 3000 оборота пушляви. Не ми се вярва да е пак гарнитурата на главата. Когато е студена колата няма пушек. Няма и сериозна загуба на масло, днес минах около 130 км. и мисля, че щеше да се отрази. Възможно ли е да пушляви от калпаво масло? Принципно карам със Mobil super 2000 10W40.
-
Здравейте, да посъживим темата малко?
-
Здравейте колеги, D14A2 има ли защита от удар на клапани? Ако ангренажа не е зацепен както трябва ще има ли последствия в/у клапани/бутала?
-
Абе да Ви кажа, проверих и пистовите ремъци... престарали са се, опънати са до краен предел... Сега остава да намеря някой, който да го зацепи по белезите. Р.S. За каране в момента колаъа е ужас, без повече гас забива муцуната, че на моменти даже успявам и да я загася...
-
Здравейте колеги, след смяна на гарнитура на главата се появиха 2 проблема, за които мога само да подозирам за причините. Първо, след ремонта колата няма достатъчно мощност, все едно съм закачил да тегля друга кола - бавно ускорява, тръгва с подаване на повече гас, липсва динамика при шофиране, по пътища, които преди съм изкачвал с 100км/ч, последният път паднах на 70 и превключвах скоростите. На 2-3, преди се "изтрелваше" като я настъпя, а сега ускорява едва-едва. Съмнявам се за калпаво зацепен ангр. ремък. Вашето мнение? Вторият проблем е свързан с едно виене от коша отпред, което не мога да локализирам. Като работи на празни обороти няма проблем, след 1300 оборота и нагоре се чува осезаемо, особено като загрее. Подозирам пренатегнат ремък на динамо/хидравлика/климатик? Вашето мение?
-
Здравейте колеги, предстои ми смяна на маслото. Какво е мнението Ви за маслата предлагани от Метро? В момента има на промоция Mobil Super 10w40 2000, с каквото карам по принцип. Имате ли впечатления за качеството на предлаганият продукт от Метро?
-
Здравейте, а от къде мога да си купя такова хубаво, двойно залепващо тиксо.
-
Моя беше лепен с нещо като силикон, но не е силикон, понеже не е еластично.
-
Здравейте колеги, Съжалявам за тъпия въпрос, но се чудя с какво да си залепя емблемата Civic, т.к. при последната автомивка изпадна. Дайте предложение
-
Здравейте колеги, продължавам с "драмата" около колата. Дайте идея с какво да изчистя следите от антифриз по предният капак и бронята. След като изхвърли охл. течност в/у чисто новата боя и лак имам "чудесни" капки. Иска ми се да избегна пастиране за момента.
-
За износване не съм много съгласен. До преди гафа с водната помпа радиатора не е имал течове. След него вследствие на високото налягане на водата/парата подозирам, че може да е отворил по снадката. Ще опитам да го стегна, пък да видим какво ще излезе. Радиатора е сравнително нов - на 2-2,5 години.
-
Факт, имам 2 теча от радиатора м/у металната и пластмасовата части - горе и долу, но мисля утре да попритегна захващането(едни метални зъбци), да видим, ще спася ли радиатора или отива към нов.
-
Здравейте колеги, диагнозата е поставена и лечението е извършено. Причината - водна помпа без перка. Japanese fever не е пипано нищо по охлаждането.
-
Така като се замисля, изключвам термостата защото, колата беше в движение повече от 2 часа и работеше нормално. Парно си имаше нормално(дори ми се стори слабо, но го отдадох на факта, че бях с къс ръкав). Температурата, по уред беше в норма. Ако е блокирал на затворено положение, мисля, че щеше да загрее много по рано, имайки предвид, че се движех със 120 около 2 часа. Ако е на постоянно отворено положение, парното си мисля, че щеше да е слабо и радиатора отпред да е топъл целият, а не само в горната част и нямаше да може да достигне работна температура или поне стрелката щеше да се колебае нагоре-надолу. Днес я вкарах в сервиза и чакам отговор от монтьора. Така или иначе трябва да я провери за евентуални щети от прегряване.