Jump to content

vlad_ko

Фен
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно vlad_ko

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 17.01.1985

Profile Information

  • Кара
    Honda Civik 1.4i D14A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Благоевград

Последни посетители

2472 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, проблемите продължават и скоро май ще се откажа от ремонти... Накратко - прегря заради водна помпа, после изби гарнитура на главата и е сменена заедно със шлайфане. Днес забелязах, че около 3000 оборота пушляви. Не ми се вярва да е пак гарнитурата на главата. Когато е студена колата няма пушек. Няма и сериозна загуба на масло, днес минах около 130 км. и мисля, че щеше да се отрази. Възможно ли е да пушляви от калпаво масло? Принципно карам със Mobil super 2000 10W40.
  2. Здравейте, да посъживим темата малко?
  3. Здравейте колеги, D14A2 има ли защита от удар на клапани? Ако ангренажа не е зацепен както трябва ще има ли последствия в/у клапани/бутала?
  4. Абе да Ви кажа, проверих и пистовите ремъци... престарали са се, опънати са до краен предел... Сега остава да намеря някой, който да го зацепи по белезите. Р.S. За каране в момента колаъа е ужас, без повече гас забива муцуната, че на моменти даже успявам и да я загася...
  5. Здравейте колеги, след смяна на гарнитура на главата се появиха 2 проблема, за които мога само да подозирам за причините. Първо, след ремонта колата няма достатъчно мощност, все едно съм закачил да тегля друга кола - бавно ускорява, тръгва с подаване на повече гас, липсва динамика при шофиране, по пътища, които преди съм изкачвал с 100км/ч, последният път паднах на 70 и превключвах скоростите. На 2-3, преди се "изтрелваше" като я настъпя, а сега ускорява едва-едва. Съмнявам се за калпаво зацепен ангр. ремък. Вашето мнение? Вторият проблем е свързан с едно виене от коша отпред, което не мога да локализирам. Като работи на празни обороти няма проблем, след 1300 оборота и нагоре се чува осезаемо, особено като загрее. Подозирам пренатегнат ремък на динамо/хидравлика/климатик? Вашето мение?
  6. Здравейте колеги, предстои ми смяна на маслото. Какво е мнението Ви за маслата предлагани от Метро? В момента има на промоция Mobil Super 10w40 2000, с каквото карам по принцип. Имате ли впечатления за качеството на предлаганият продукт от Метро?
  7. Здравейте, а от къде мога да си купя такова хубаво, двойно залепващо тиксо.
  8. Моя беше лепен с нещо като силикон, но не е силикон, понеже не е еластично.
  9. Здравейте колеги, Съжалявам за тъпия въпрос, но се чудя с какво да си залепя емблемата Civic, т.к. при последната автомивка изпадна. Дайте предложение
  10. Здравейте колеги, продължавам с "драмата" около колата. Дайте идея с какво да изчистя следите от антифриз по предният капак и бронята. След като изхвърли охл. течност в/у чисто новата боя и лак имам "чудесни" капки. Иска ми се да избегна пастиране за момента.
  11. За износване не съм много съгласен. До преди гафа с водната помпа радиатора не е имал течове. След него вследствие на високото налягане на водата/парата подозирам, че може да е отворил по снадката. Ще опитам да го стегна, пък да видим какво ще излезе. Радиатора е сравнително нов - на 2-2,5 години.
  12. Факт, имам 2 теча от радиатора м/у металната и пластмасовата части - горе и долу, но мисля утре да попритегна захващането(едни метални зъбци), да видим, ще спася ли радиатора или отива към нов.
  13. Здравейте колеги, диагнозата е поставена и лечението е извършено. Причината - водна помпа без перка. Japanese fever не е пипано нищо по охлаждането.
  14. Така като се замисля, изключвам термостата защото, колата беше в движение повече от 2 часа и работеше нормално. Парно си имаше нормално(дори ми се стори слабо, но го отдадох на факта, че бях с къс ръкав). Температурата, по уред беше в норма. Ако е блокирал на затворено положение, мисля, че щеше да загрее много по рано, имайки предвид, че се движех със 120 около 2 часа. Ако е на постоянно отворено положение, парното си мисля, че щеше да е слабо и радиатора отпред да е топъл целият, а не само в горната част и нямаше да може да достигне работна температура или поне стрелката щеше да се колебае нагоре-надолу. Днес я вкарах в сервиза и чакам отговор от монтьора. Така или иначе трябва да я провери за евентуални щети от прегряване.
×
×
  • Създай нов...