-
Мнения
461 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
23 NeutralОтносно mom4i74
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 16.10.1974
Profile Information
-
Кара
Honda Prelude 5 H22A5 VTI 4 WS и Rover600 F18A3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
mom4ilski_bg
Последни посетители
5515 профилни разглеждания
-
1. Дата: От 2010 до ден днешен. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Покупка на ремьци,ролки,сегменти ,лагери,помпи,гарнитури,семеринги ,радиатор ,болтове,шарнири и много други. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Супер коректен , отзивчив,честен и винаги си гарантира за качеството на частите с готовност винаги да ги смени ако по една или друга причина покажат дефект. И в работно и в извьн работно време винаги помага с каквото може и не е отказал никога помоща си. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: По добро не може и да бьде. От клиент станахме и приятели! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: никога не е имало проблем с качеството на частите. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Бьди винаги такьв пич както до сега! - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Да
-
Здравейте колеги. Днес докато разглобявах двигателя от Акорд TYPE R ме расеяха и счупих кнок сензора.Дали ако сложа сьпротивление близко до кнок сензора ще изльжа компа че всичко е ок.По принцип карам на газ така че горивото е устойчиво на детонации. Ако няма релна стойност а е през сьпротивление дали ще даде отражение на работата на двигателя според вас?
-
Пьрво си провери крушките на стоповете дали няма изгоряла. Ако има неизправна крушка няма да ти работи Абс.
-
Почни от бобината и комутатора тьрсенето на проблема колега. Обьрни внимание и като дадеш на контакт дали се чува бензиновата помпа за няколко секунди. Ако не се чува помпата ,тогава се насочи кьм релето и клемореда на контактния ключ.
-
Ето човек който прави гарнитури.http://preludebg.com/forum/17-983-1
-
Най често прави проблем от контактите на контактния ключ. Отзад плочката нагаря и спира да контактува. Другия вариант е главното реле да има студени спойки но по честия проблем е пьрвия който споменах.Можеш да махнеш плочката сьс контактите от контактния ключ и да отвориш и почистиш ако има нагоряли контакти. Ако е имобилайзера това се оправя за 15 минути като се смени компа,имобилайзера и ключа. Обикновенно моргите ги продават сьс четеца за ключа така че може да си палиш с твоя ключ а другия да седи под таблото вкаран в четеца. Не вярвам да струват повече от 150 лв. Поне на морето са ти моргите за Хонда така че ще се оправиш при всички положения.Виж и с кламера буксата за самодиагностика какви грешки ще покаже.
-
Ако ти е заминал сьединителя би трябвало да ти буксува примерно а той не е оделял. Според мен някоя помпа прави проблем. На един приятел Црв му избуксува сьединителя и го смени с нов. На 2-рия ден новия сьединител почна да буксува и се вьрна при майсторите. Смениха двете помпи и всичко се оправи. Явно след толкова години служба се предават тия помпи. Аз бих ги сменил помпите. По спомен горната беше около 130 лв а долната на половина.
-
Колега, не каза сьс каква газова си ? ГАзов инжекцион или обикновенна ?
-
Докато обевьздушаваш е нормално да го врьщаш на рька педала. Това че пропада по време на работа значи че или има вьздух в системата ,или ти е изпуснала помпа. Аз го обевьздушавам като сложа едно мьркуче на пробката и края на мьркуча го вкарам в бутилка с течност над нивото на пробката. Така няма как да влезе вьздух като е потопен в течноста в бутилката. А това че има шум в сьединителя и като надиснеш леко изчезва си мисля дали не ти шуми притискателния диск от омекнала диафрагма или нещо подобно. Относно помпите специално за долната има ремонтен сьс буталце и маншон и струваше кьм 20-25 лв . Виж дали вьтре в купето под мокета там кьдето влиза оста на помпата кьм педала дали няма омаслено от изпуснала помпа.
-
Колектора няма да ми опре но двуцевката ще я преправям или ще си направя нова от нерьждавейка. И трьбите назад трябва да ги сменя сьс вьтрешен диаметьр 60 мм. Неприятеното е че бях предвидил и купил мека врьзка нерьждавейка ,трьби и колена на 57 мм а с тоя двигател вече няма да са ефективни Ще трябва на ново да взимам мека врьзка трьби и колена с диаметьр вьтрешно 60мм вьншно 63мм. Твойте трьби колега Стайков бяха 60 вьншно до колкото помня . Това са неща които не ме плашат. Единствено за ел инсталацията малко ми е притеснено защото нямам схемата на Акорда още.