-
Мнения
91 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
22 NeutralОтносно Gatsu
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 2.10.1981
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 1.4i Хечбек
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Много са :P но предимно спортното катерене :)
-
Така както казва Soichiro:"По реда на палене- 1,3,4,2 Регулираш всумакателни и изпускателни, докато си на дадения цилиндър, после въртиш и пак."така се прави реглажа.Никога не съм се занимавал с това, но ми стана интересно и изгледах няколко клипчета в Ютюб и на всякъде следваха реда на палене на цилиндрите. Но защо се следва този ред нека по-компетентните дакажат.
-
Ако ми изкараш и една книга на автомобил (тази която се намира обикновенно в жабката) в която е описано като част от стопанисването на автомобила ми я прати за да я върна обратно за редакция.
-
Не съм казал, че те трябва да ми поемат каквото и да е било, а да кажат примерно, че тъй-като е сменен накрайник е необходим и реглаж и те могат да го направят, за което съответно ще си платя, а не да те отсвирват по бързата процедура. Това наричам аз коректност. На мен като водач на автомобил не ми влиза в задълженията да знам, че при смяна на кормилен накрайник се прави реглаж на предницата. Знам го от обща култура. Да и си парв като казваш, че става смешно защото издребнявате вече и коментарите все повече започнаха да стават излишни. Изказал съм си мнинието по дадения въпрос, без да съм писал някъде, че ми е нужно просветление. Ама явно по форумите е така, винаги да се намери някой да дава акъл в теми които не са създадени за това.....
-
Темата започна сериозно да се разводнява и няма смисал какво повече да я коментираме. В крайна сметка всеки си има право на мнение и всеки сам решава къде да си ремонтира колата Тук ще добавя, че им вкарваш ти самият автогол и ще обясня накратко защо. Когато отидох да си взема колата от тях, никой не си направи устата да каже, че трябва задължително да мина реглаж на предницата, а аз не знам че те предлагат тази услуга. Излизайки на главния булевард в близот до сервиза установих че колата бяга в ляво, което е нормално все пак са сменяли кормилен накрайник. Та от един сервиз в друг за реглаж. Щом те предлагат реглаж на предницата и това ли да им го пиша като пропуск? Аз не съм монтьор, вепреки че гледам малките неща сам да си ги действам. Отивам казвам си проблема и всяко последващо действие е грижа на сервиза а не моя, нали затова плащам за услугата.
-
Май не си си направил труда да прочетеш по горе лепнатото ми лично съобщение към сервиз Омбре, в което много точно отправям запитване дали е въобще възможна смяната на маншоните със силиконови такива. Аз да не съм гадател, че да знам кое как става и за кое е необходимо поръчка и тн... Който не знае пита, а това че съм получил като отговор "елата в сервиза да видим" не ми дава отговор, че желанието ми не може да бъде осъществено, нали?Няма смисал какво повече да го дъвчем. Още веднъж казвам, че с темата изваждам на яве не коретното им подхождане към проблема, а не тяхната некомпетентност или неграмотност. Дори да бях отишъл при тях само с проблем по предницата (без да споменавам маншони и тн..), за мен би следвало прегледа да бъде достатъчно задълбочен за да излезнат всички неизправности на яве. Смешно е да се пише, че сервизите не били длъжни на това, не били длъжни на онова. Дайте да ходим на сервиз и сами да почнем да си сервизираме колите и полсе да им платищаме за подслона.....
-
Колата беше в сервиза в началото на Февруари, след което не е карана до края не Февруари и към края на Март си развартях гумите и забелязах маншоните. Спор няма, единственият сменен маншон е този на рейката защото им го показах. От типа хора съм дето си котка колата, така че пътната обстановка и състоянието на пътищата много трудно ми вредят!
-
С риск да се повторя пак ще изтъкна, че недоволствам не от неграмотност а от нежеланието им да изпълнят ремонта, така както трябва да бъде изпълнен. Изявил съм желание всички маншони по предниото окачване да бъдат смененин, дават ми цена и ако ме устройва действат. Каква е причината да не бъде направено само те си знаят. Специално за моят случай нищо не ги оправдава. Маншоните, освен че са скъсани са толкова стари, че ясно се виждат пукнатините по гумата. Темата не е пусната с цел да отказва членовете на форума да се ползват от услугите на сервиз Омбре, ами просто да имат превид, че и на тях май е по-добре да им се кисне на главата за да си свършат работата до край!
-
Не не съм се оплакал в сервиза поради две причини:- 1во не смятам това за пропуск от тяхна страна. Както споменах за мен си е чисто некоректно отношение по типичен български манталитет - "Не си ми приятел, ще отделя време на колата ти до толкова до колкото аз преценя" Все пак се носи реноме за тях, че са добри майстори (което сигурно е така) и такива пропуски с опита си не смятам, че правят. Айде ако беше някакъв сложен за изпълнение ремонт, трудно достъпно място, бих разбрал да се пропусне нещо. От това излиза, че трябвя да ходя да им меля сол на главата, което ни най-малко искам да правя. То ако трябваше да се разправяме с всеки от който получаваме такова отношение, един живот нерви не би ни стигнал!!!- 2ро не съм намерил още време в графика си да ходя отново по сервизи
-
Здравейте,Не намирам особено полезна информация в търсачката, затова от къде мога да се снабдя с подобно моторче. Интересува ме само това за предното стъкло, другото е здраво. Колата е Сивик 1.4i, D14A3 шаси JHMEJ93300S106180, модел 96г. Приемам и предложение и за работещо моторче на старо.Благодаря!
-
Аз лично нямам за цел да нападам абсолютно никого. Просто с тази тема изках да изкарам на яве нежеланието на тези момчета (а те може да са и супер кадърни майстори) да вършат също толкова качествена работа на клиенти с които нямат приятелски интереси/отношения. Също така не съм казал, че цената не ми е била предварително съобщена по телефона. Аз съм им дал карт бланш да действат независимо от цената и не в нея е проблема. Лично аз си мисля, че те няма как да не са видели старите и скъсани маншони на главините, но по-приоритетни/доходни ремонти явно са ги отклонили и подтикнали да ме пуснат по-бързата поточна линия. Едва ли ще разберем истинската причина, но аз се почувствах длъжен да го отразя.Нямах намерение да го правя, но ето и първоначалната ни комуникация, да се избегнат подозрения:
-
Явно имаме различно определение за това какво са празни приказки, но както и да е няма нужда от задълбаване. Както вече го казах, всеки регистриран потребител тук е в правото си да критикува (без обиди) или да подкрепи работата на даден сервиз в полза на другите читатели. Форума си има модератори и ако те сметнат, че темата са празни приказки, не след дълго ще бъде закрита. И ти и аз сме били клиенти на сервиз Обре, но с различно качество на услугата. Единият изразява задоволството, а другия недоволството си. А на въпроса, кое кара дадено звено да върши съвестно работата си - прехвалата или критиката? Аз съм твърдо за критиката!
-
6та генрация - 96г - двигател Д14А3 - Японка
-
Колега въпроса е принципен!!! На мен не ми е работа да ходя в сервз и да плащам услуга, ако мога сам да им кажа къде и какво да се смени. Предполагам се сещаш, че ако знаех всичко това все някъде щях да си намеря местенце и с приятели да я разхвърлям и да сменя, каквото има за смяна. Ако нещо видимо съм забелязал и го споделя с майстора, това винаги ще му е от полза, така както например лекаря се ползва от информацията, която му даваме за по-правилна диагноза. Аз съм отишъл при тях с един проблем (хлопаща предница) и едно желание (подмяна на всички възможни маншони). Желанието ми няма какво да се разисква. Казват тоа и това ще ти струва и действат, ако се съглася с цените им. От друга страна "хлопаща предница" за тях трябва да е равностойно на обстоен оглед на абсолютно всичко свързано с предното окачване, при което смятам, че няма как да не се видят застарелите и износени маншони на главините. Форумите са създадени и за такава цел, защото както е казано "Всички се учим от грешките си", разбира се когато искаме те да не се повтарят И най-добрите пак са принудени да понасят критики. Ако вие сте познати и ти получаваш безупречни услуги, нека и другите да получават същото. Предполагам отчиташ факта, че и времето е пари, като за тях така и за всеки един от нас. Ако колата трябва да кисне няколко пъти в един сервиз заради глупави грешки, няма нито на тях да помогне, нито на мен......
-
".......бих искал да се подменят и всички останали маншони. Още дори преди да отида при тях им бях писал на лично, дали ще е възможно да се осъществи смяната им със силиконови маншони" - мисля, че това им дава достатъчно голамо основание да погледнат всички маншони
-
Здравейте,Преди окло 2 месеца реших да пробвам препоръчвания тук във форума сервиз Омбре за проблеми по предното окачване на моята хонда и чак сега забелязвам, че работата не е свършена така както аз исках да бъде. Да вметна само, че колата след ремонта до сега е карана не повече от 800км. И така, отидох при тях защото имах някакво странно хлопане, което аз чувах от дясно, както и за смяна на всички негодни вече маншони по окачването. На място беше установено че холпането е от ляво (като стоим зад волана) и е причинено от разбит кормилен накрайник. Видимо от същата страна им показах, че е скъсан маншона на кормилната рейка, но им изтъкнах, че след като колата е при тях бих искал да се подменят и всички останали маншони. Още дори преди да отида при тях им бях писал на лично, дали ще е възможно да се осъществи смяната им със силиконови маншони. Беше ми отговорено, че трябва да се види на място, което е нормално.За смятана на маншона на кормилната рейка и кормилния накрайник ми взеха общо 135лв, като ми казаха, че покрай кормилния накрайник се сменяло и нещо друго, което аз така и не разбрах какво е. Отидох да си взема колата, платих си за услугата и ми сервираха, че всико по окачването било заспало след тяхната интервенция. Да ама не. Ето, че след като времето поомекна пак започна да се чува леко похлопване (къде е точно незнам, а и не ми е работа да знам). Айде, тропането както и да е, може друго да е излезнало от строй, но да мина от зимни на летни гуми и да установя, че маншоните на главините са изпокъсани и си незнаят годините , не виждам как оправдава твърдението им, че всичко е заспало по предницата.С тези няколко реда не целя да Ви правя анти-реклама или да се гавря с Вас, но като целите да си изграждате реноме не само сред приятели, работете също така осърдно и качествено за останалите Ви клиенти!!!Айде със здраве